Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä vuosien takaiset tapailukumppanit ottaneet yhteyttä

Vierailija
07.02.2026 |

Olin joitakin vuosia sitten parin vuoden ajan sinkku ja oli joitakin tapailuja, jotka ei sitten johtaneet mihinkään. Kaikki heistä ovat jossain kohtaa ottaneet yhteyttä ja kyselleet kuulumisia. En ole vastannut mitään, olen nykyään parisuhteessa. Enkä kyllä sittenkään vastaisi, vaikka olisin sinkku. Ollutta ja mennyttä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama on. Näin miehenä aika outoa? 

Vierailija
2/31 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, yleensä kun ovat eronneet niistä joiden vuoksi unohtivat minut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilee hepillä jäätä jos vielä saisi.

Vierailija
4/31 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat ottaneet yhteyttä. Olen vastannut heille. Kerron myös kumppanilleni näistä yhteydenotoista. Jos yhteydenotto tulee yöllä känniseltä, en välttämättä vastaa.

Vierailija
5/31 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja oon vastannut koska en seurustele. 

Vierailija
6/31 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat ottaneet, ja olen vastannut ja vaihtanut kuulumisia. Olin silloin juuri eronnut miehestäni, sitten tapailin näitä muutamaa miestä, mutta en halunnut heidän kanssaan muuta, kuin kaveruutta. Palasin kuitenkin mieheni kanssa yhteen, ja nämä kaveruudet hiipui.

Nyt tottakai myös näytin nämä viestit miehelleni, joita näiden tapailukavereiden kanssa vaihdettiin.

Vierailija
7/31 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kerran sähköpostia mieheltä, jota olin pussannut kerran joskus teininä. Tästä oli kulunut aikaa yli 30 vuotta, enkä ollut edes nähnyt tyyppiä tänä aikana. En vastannut. 

Vierailija
8/31 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en ole vastannut mitään. Jos on soittanut tai tullut selittämään jotain livenä, olen sanonut, että we are done. En halua elää memneessä.

Vierailija
9/31 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne ottavat, yleensä pillukärjellä. Joskus nuorempana hölmöläisenä menin vastaamaan, nykyään tiedän mikä on homman nimi ja blokkaan tai höykkyytän riippuen siitä millainen suhde oli

Vierailija
10/31 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo ja pillukärjen jälkeen alkavat ottamaan yhteyttä lapsikärjellä. Kannattaa varautua

Vierailija
11/31 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteydenotto: "Olet varmaan ihmetellyt, miksi en ottanut enää yhteyttä. En tiedä, mikä minuun meni." 

Vastaus: "En ole ihmetellyt. En ajattele sinua koskaan."

Ei noihin kannata haaskata aikaansa.

Vierailija
12/31 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on tapailukumppani ottanut yhteyttä pitkän tauon jälkeen.

Vierailija
13/31 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä 80-luvulta kirjoitti pari tekstiviestiä, kun oli löytänyt yhteystietoni eräästä rekisteristä. Aikaa oli vierähtänyt yli 30 vuotta. Lyhytaikainen miesystävä vuosituhannen vaihteesta on lähettänyt minulle sähköpostiryppäitä muutaman vuoden välein. On muutama muukin, myös työtuttavuuksia, joiden kanssa minulla ei ollut koskaan mitään sutinaa. Kaikkia tuntuu yhdistävän se, että ollaan taas poikamiehiä. He eivät ole juttukaverin puutteessa, vaan haluavat saada naisseuraa - kuusikymppistäkin - vähällä vaivalla. En ole vastannut yhdellekään sutinamiehelle, enkä muillekaan tutuille sen jälkeen, kun ymmärsin, mistä oli puute. 

Vierailija
14/31 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin joo ja pillukärjen jälkeen alkavat ottamaan yhteyttä lapsikärjellä. Kannattaa varautua

Mitä nuo kärjet ovat?

Vierailija
15/31 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mamma lähestyi muutaman vuoden jälkeen ja kysyi että miten teillä menee. Vastasin toki, mutta aika hiljaiseksi muuttui muutaman viestin jälkeen.

Vierailija
16/31 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä näihin yhteydenottoihin tosiaan liittyy toive seksistä, mutta valtaosa miehistä on oikeasti tosi yksinäisiä. Ei heillä ole ketään, joka välittäisi tai jota kiinnostaisi. Naiset ovat luonnostaan ja myös sosiaalisten paineiden takia kiltimpiä ja empaattisempia, ja miehet kyllä tietävät sen. Miehet pyrkivät saamaan naisilta lämpöä ja reaktioita. Pelkkä naiselta saatu huomio viestien muodossa antaa miehille energiaa ja elinvoimaa. Siksi naisten pitäisikin välttää miesten kanssa oleskelua, jos ei ole pakko ja jos mies ei anna jotain takaisin. Ehdoton ei kaverimiehille ja muille miespuolisille tutuille siis. Millekään menneisyyden vonkaajille ei tietenkään vastata yhtään mitään.

Vierailija
17/31 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ovat kaikki kuolleet.

Vierailija
18/31 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Just otti yhteyttä eräs mies, jonka kanssa tapasin muutaman kerran kolme vuotta sitten. En edes muistanut koko ihmisen olemassaoloa eikä mulla ollut hänen puhelinnumeroaankaan enää.

"Et varmaan oo enää sinkku?"

Vierailija
19/31 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aina edes tiedä keneltä 'Mitä kuuluu?' Viesti tulee, kun olen jo poistanut numeron yhteystiedoista

Vierailija
20/31 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chillaa incel. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän