Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työtön mies ei kelpaa naiselle

Vierailija
28.07.2016 |

Olin tuossa vähä aika sitten treffeillä. Heti treffien alkuun nainen alkoi kysellä koulutuksestani ja mitä teen työkseni. No mainitsin että olen ollut nyt 6 vuotta työttömänä ja käyneeni pelkän peruskoulun.. No heti naisen kiinnostus lopahti siihen. Onko niitä naisia olemassa enään jotka eivät välitä rahasta vaan hyvä luonne ratkaisee.
M24

Kommentit (395)

Vierailija
141/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei häiritsisi tuossa se jos mies on ollut 6 vuotta työttömänä vaan sen ettei hän ei ole käynyt kuin peruskoulun. jos on muuten ihan terve mies niin olisi vähän erikoista.

Mun mielestä se ei ole niinkään kamalaa että 24v ei vielä ole käynyt kouluja (kaikki eivät osaa sanoa 15-vuotiaana mitä elämältään tahtovat). Kertoo ihan omaa kieltään jos terve 24-vuotias on loisinut työttömänä kuusi vuotta! Kyllä kaikenlaisia duuneja on ja paskapuhetta väittää ettei mitään ole löytynyt. Tämä kertoisi mulle omaa kieltään ko.henkilön asenteesta elämään ja työntekoon. En treffaisi.

Vierailija
142/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä tuo kouluttamattomuus ja työttömyys on turn off. Eikä kyse ole rahasta vaan itse haluan ihmisen jolta löytyy sydämensivistyksen lisäksi myös oikeaa sivistyä. Haluan ihmisen joka haluaa kehittää itseään ja jolla on tavoitteita.

Jos oppi on jäänyt elämänkouluun , niin ei kiitos!

Nimenomaan kyse on rahasta. Tuskimpa kimi räikkönen on paljon kouluja käynyt mutta miljonäärinä riittää naisia.

Väitätkö, että sohvalla pierevä kouluttautumaton mies on yhtä kiinnostavaa seuraa kuin itsensä oman suuren intohimonsa tähden urheilun huipulle kehittänyt ja maailmaa nähnyt mies? Kimi ei tosiaan menestynyt opinnoissa, mutta panosti kaiken energiansa intohimoonsa ja saavutti tavoitteensa.

Räikkösen kaltaista itseriittoista öykkäriä ei huolisi kukaan jos tulot olisivat edellisen 15 vuoden ajalta sadan miljoonan sijaan kymppitonni vuodessa. Eikä todellakaan ole ainoa esimerkki siitä, että minkälainen tahansa kusipää kelpaa, jos vaan rahaa on niin perkeleesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta silti pitäisi saada nainen joka kaataisi koko palkkansa kurkustasi alas.

Edelleenkään en vaadi naiselta työssäkäyntiä. Itse asiassa otan naisen mieluummin työttömänä kuin työssäkäyvänä, mutta työssäkäyväkin kelpaa kunhan ei ole niin ahne, että vaatii multakin työssäkäyntiä.

Älä sinä siinä selitä. Kukaan ei usko tuota. Et kykene ajattelemaan mitään muuta kuin rahaa. Rahasta jauhat täällä päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Raha, raha, raha. Pakko saada rahaa.

Luonollisesti se tulee ongelmaksi kun kun tähän naiset ovat ahneuksissaan tehneet rahasta ongelman ja suhteet ovat päättyneet sen takia. Mulle raha ei olisi ikinä ollut mikään ongelma, elleivät naiset olisi tehneet siitä ongelmaa.

Ja taas jatkuu jauhanta rahasta. Eikö ahneudellasi ole mitään rajaa? Mene töihin.

Vierailija
144/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
145/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei häiritsisi tuossa se jos mies on ollut 6 vuotta työttömänä vaan sen ettei hän ei ole käynyt kuin peruskoulun. jos on muuten ihan terve mies niin olisi vähän erikoista.

Mun mielestä se ei ole niinkään kamalaa että 24v ei vielä ole käynyt kouluja (kaikki eivät osaa sanoa 15-vuotiaana mitä elämältään tahtovat). Kertoo ihan omaa kieltään jos terve 24-vuotias on loisinut työttömänä kuusi vuotta! Kyllä kaikenlaisia duuneja on ja paskapuhetta väittää ettei mitään ole löytynyt. Tämä kertoisi mulle omaa kieltään ko.henkilön asenteesta elämään ja työntekoon. En treffaisi.

Joo varmasti jonnein puhelinmyyjäksi pääsisin mutta mitä tahansa paskaa en ala tekemään siitäkää syystä että tukina saa enemmän rahaa. Alle 2000e palkalla en töihin lähe.

Ap

Vierailija
146/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten AP:lla voi juosta tuet jos on kouluja käymätön työtön? Eikö tuossa tilanteessa pakoteta hankkimaan tutkinto tai tukia leikataan? Vai onko AP:lla joku diagnoosi jonka turvin ei ole pakko mennä kouluun?

Tuet saa täysina joka tapauksessa kun täyttää 25 vuotta. Ei voi tämänkään taakse ahneet akat piiloutua.

Juu mutta kun AP on alle 25-vuotias.

Ei enää kauan kun on nyt 24-vuotias.

Ihan tosi. Tarkennetaan sitten kysymystä. Miten on tuet juosseet kaikki nämä vuodet koulun lopettamisen jälkeen? Olen kyllä tietoinen siitä, että 24 jälkeen tulee 25.

Kela ei maksa ylläpitokorvausta alle 25-vuotiaille ilman toiseen asteen koulutusta, sossu maksaa. En tiedä miten tämä muuttuu vuodenvaihteessa kun tt-tukea alkaa maksamaan kela.

Maksaa työmarkkinatukea. Tosin täytyy olla 5 kuukautta jossain aktivointitoimeenpiteessä kuten työkokeilussa tai kuntouttavassa. Ja näissä minä olen ollut.

Ap

Noihin toimenpiteisiin ei kannata suostua työkkärin sopimuksella, jos et ole oikeutettu ylläpitokorvaukseen. Sossun sopimuksella saat yhteensä enemmän rahaa kun sossu ei vaadi ylläpitokorvauksen edellytykseksi toiseen asteen koulutusta, vaikka olet 25-vuotias. Sen lisäksi sossu yleensä hyväksyy neljän tunnin päivät, kun taas työkkäri ja kela vaativat seitsemän tunnin päiviä.

Mene kuntouttavaan siis sossun sopimuksella niin selviät kolme tuntia lyhyemmällä päivällä ja saat enemmän rahaa kuin työkkärin sopimuksella.

Vierailija
147/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ap opiskele? Älä väitä ettet kuudessa vuodessa ole keksinyt mikä voisi kiinnostaa. Mulle olisi täysin ok jos joku on työtön, mutta käynyt jonkun koulutuksen. Mutta jos ei mitään kouluja ole käyty, niin kuulostaa laiskuudelta. En halua laiskaa kumppaniksi. Köyhä ja työtön saa olla, mutta ei saamaton.

Vierailija
148/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten AP:lla voi juosta tuet jos on kouluja käymätön työtön? Eikö tuossa tilanteessa pakoteta hankkimaan tutkinto tai tukia leikataan? Vai onko AP:lla joku diagnoosi jonka turvin ei ole pakko mennä kouluun?

Tuet saa täysina joka tapauksessa kun täyttää 25 vuotta. Ei voi tämänkään taakse ahneet akat piiloutua.

Ihan tosi. Tarkennetaan sitten kysymystä. Miten on tuet juosseet kaikki nämä vuodet koulun lopettamisen jälkeen? Olen kyllä tietoinen siitä, että 24 jälkeen tulee 25.

18 vuotiaasta lähtien tuet on juossut. Ei mitään ongelmia ollut tukienkaa. Sossustahan saa aina rahaa jos ei työmarkkinatukea saa. Tällä hetkellä saan molempia sekä asumistukea. Noin tonnin tekee kaikki tuet yhteensä.

Ap

Mikset, ap, vastaa sulle esitettyihin kysymyksiin? Mikset ole tehnyt koskaan töitä? Mikset ole opiskellut peruskoulua pidemmälle? Kiinnostaako sua ylipäätään mikään? Mitä teet päivisin?

Vierailija
149/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kela ei maksa ylläpitokorvausta alle 25-vuotiaille ilman toiseen asteen koulutusta, sossu maksaa. En tiedä miten tämä muuttuu vuodenvaihteessa kun tt-tukea alkaa maksamaan kela.

Maksaa työmarkkinatukea. Tosin täytyy olla 5 kuukautta jossain aktivointitoimeenpiteessä kuten työkokeilussa tai kuntouttavassa. Ja näissä minä olen ollut.

Ap

Noihin toimenpiteisiin ei kannata suostua työkkärin sopimuksella, jos et ole oikeutettu ylläpitokorvaukseen. Sossun sopimuksella saat yhteensä enemmän rahaa kun sossu ei vaadi ylläpitokorvauksen edellytykseksi toiseen asteen koulutusta, vaikka olet 25-vuotias. Sen lisäksi sossu yleensä hyväksyy neljän tunnin päivät, kun taas työkkäri ja kela vaativat seitsemän tunnin päiviä.

Mene kuntouttavaan siis sossun sopimuksella niin selviät kolme tuntia lyhyemmällä päivällä ja saat enemmän rahaa kuin työkkärin sopimuksella.

Siis alle 25-vuotias.

Vierailija
150/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ap opiskele? Älä väitä ettet kuudessa vuodessa ole keksinyt mikä voisi kiinnostaa. Mulle olisi täysin ok jos joku on työtön, mutta käynyt jonkun koulutuksen.

Koulutus siis riittää? Töissä ei ole pakko käydä eikä hakea töitä?

Vierailija
151/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä tuo kouluttamattomuus ja työttömyys on turn off. Eikä kyse ole rahasta vaan itse haluan ihmisen jolta löytyy sydämensivistyksen lisäksi myös oikeaa sivistyä. Haluan ihmisen joka haluaa kehittää itseään ja jolla on tavoitteita.

Aha. Ihan törkeän loukkaavaa tekstiä noin yleisesti ajatellen, ettei kovin taida neidillä olla tuota "oikeaa sivistystä".

Tälläinen työkyvyttömyyseläkkeellä oleva nuori ihminen on sitten kaiketi vain elämänkoulun käynyt, sivistymätön juntti kehen ei tarvitse edes tutustua.

Täytyy sanoa, että olet niin väärässä, eikä ihmisiä voi lokeroida tuollaisenkaan perusteella.

Olen hyvin ahkera, luen paljon ja seuraan aikaani. Minulla on myös elämänarvot kohdallaan sillä osaan arvostaa elämän pieniä iloja ja hyviä hetkiä, kuten myös rakasta kumppaniani.

Luulempa, että henkinen pääomani on huomattavasti rikkaampi kun monen koulutetun, työputkessa kipittävän sekä rahan ohjaaman ja omaisuuden sokaiseman ihmisen. Ihmisen kenellä on mustavalkoinen ajatusmaailma ja näkökenttä putkimainen.

Niinhän se kuitenkin on, että vakka kantensa valitsee, joten siihen juoksypyörään etsitään usein vaan juoksutoveria rinnalle.

Sivistystä? Tiedä siitä...

Vierailija
152/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet laiska, tyhmä luuseri. Siinäpä tavoittelemisen arvoinen mies.

Vierailija
153/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Jospa vaan myöntäisit, että kyse on rahasta ja lopettaisit naurettaviin tekosyihin vetoamisen?

Vierailija
154/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudessa vuodessa et ole keksinyt sitä alaa, joka tuntuisi omalta? Teet siis elämässäsi päätöksiä aika hitaasti. Se voi olla hyvä, mutta joku raja kuitenkin... mitäs, kun teidän pitää tyttöystävän kanssa muuttaa yhteen, ja sulla menee 8 vuotta kun mikään asunto ei tunnu hyvältä. Ja koskaan ei ole hyvä aika tehdä lapsia, odotellaan jos se aika tulisi tossa 5-10-15 vuoden päästä. Entä äänestäminen - kymmenen vuoden päästä saatat jo tietää, ketä olisit äänestänyt presidentinvaaleissa silloin 10 vuotta sitten. Ei pidä hötkyillä? No, eiköhän se oikea nainenkin löydy hissuksiin, tuossa 25 vuoden kuluttua. Jaksat kyllä odottaa, kun olet niin harkitseva luonne.

Vierailija
155/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha. Ihan törkeän loukkaavaa tekstiä noin yleisesti ajatellen, ettei kovin taida neidillä olla tuota "oikeaa sivistystä".

Tälläinen työkyvyttömyyseläkkeellä oleva nuori ihminen on sitten kaiketi vain elämänkoulun käynyt, sivistymätön juntti kehen ei tarvitse edes tutustua.

Täytyy sanoa, että olet niin väärässä, eikä ihmisiä voi lokeroida tuollaisenkaan perusteella.

Olen hyvin ahkera, luen paljon ja seuraan aikaani. Minulla on myös elämänarvot kohdallaan sillä osaan arvostaa elämän pieniä iloja ja hyviä hetkiä, kuten myös rakasta kumppaniani.

Luulempa, että henkinen pääomani on huomattavasti rikkaampi kun monen koulutetun, työputkessa kipittävän sekä rahan ohjaaman ja omaisuuden sokaiseman ihmisen. Ihmisen kenellä on mustavalkoinen ajatusmaailma ja näkökenttä putkimainen.

Niinhän se kuitenkin on, että vakka kantensa valitsee, joten siihen juoksypyörään etsitään usein vaan juoksutoveria rinnalle.

Sivistystä? Tiedä siitä...

No et sinä ainakaan tee yhtään mitään vaikutusta tuolla vuodatuksellasi. Ihan tavallista katkeraa valitusta, josta ei löydy mitään merkkiä älystä, sivistyksestä tai edes positiivisesta elämänasenteesta.

Vierailija
156/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Jospa vaan myöntäisit, että kyse on rahasta ja lopettaisit naurettaviin tekosyihin vetoamisen?

Miksi et ole töissä?

Vierailija
157/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvennystä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaisi hyvin, mutta eipä noita oikein löydy mistään. Minuakin ahdistaa, kun mies alkaa treffeillä kysellä koulutuksesta ja työasioista. Olen sairastellut paljon ja sen takia koulut ja työt ovat jääneet käymättä. En kuitenkaan halua alkaa puhumaan sairauksistani tuntemattomalle. Ilmeisesti miehille jää sitten käsitys, että en vain laiskuuttani ole hakeutunut töihin, tai koulutukseen ja heidän kiinnostuksensa lakkaa.

Kai sinä naisena kuitenkin tiedät sen että ei miehille ole mitään merkitystä mikä sinä olet koulutukseltasi tai työltäsi. Jos mies kysyy koulutusta tai työtä niin hän tekee sen ihan perus kohteliaisuuttaan verrattuna siihen että jos nainen kysyy mieheltä koulutusta tai työtä niin se on nimenomaan kynnyskysymys, jos mies EI vastaa olevansa lääkäri juristi tai lentokapteeni niin nainen ei kiinnostu.

Kerrot kanssaveljistäsi aika rumaa settiä. Ei ihme, ettet saa tyttöystävää, jos olet kuvotus ketä ei tyttöystävän elämän suurimmat valinnat kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
158/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

selvennystä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaisi hyvin, mutta eipä noita oikein löydy mistään. Minuakin ahdistaa, kun mies alkaa treffeillä kysellä koulutuksesta ja työasioista. Olen sairastellut paljon ja sen takia koulut ja työt ovat jääneet käymättä. En kuitenkaan halua alkaa puhumaan sairauksistani tuntemattomalle. Ilmeisesti miehille jää sitten käsitys, että en vain laiskuuttani ole hakeutunut töihin, tai koulutukseen ja heidän kiinnostuksensa lakkaa.

Kai sinä naisena kuitenkin tiedät sen että ei miehille ole mitään merkitystä mikä sinä olet koulutukseltasi tai työltäsi. Jos mies kysyy koulutusta tai työtä niin hän tekee sen ihan perus kohteliaisuuttaan verrattuna siihen että jos nainen kysyy mieheltä koulutusta tai työtä niin se on nimenomaan kynnyskysymys, jos mies EI vastaa olevansa lääkäri juristi tai lentokapteeni niin nainen ei kiinnostu.

Kerrot kanssaveljistäsi aika rumaa settiä. Ei ihme, ettet saa tyttöystävää, jos olet kuvotus ketä ei tyttöystävän elämän suurimmat valinnat kiinnosta pätkääkään.

Ehkä sitä kiinnostaa naisessa vain muut asiat kuin työ ja raha.

Vierailija
159/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan kyse on rahasta. Tuskimpa kimi räikkönen on paljon kouluja käynyt mutta miljonäärinä riittää naisia.

Kimi Räikkönen sentään on tehnyt jotain eikä maannut elämäänsä sohvalla. Aika iso ero mielestäni.

Eli jos ajelee tarpeeksi kauan autolla ympyrää niin naiset kostuu jo nimen kuullessaan? Sillähän ei siis sinun mielestäsi ole mitään merkitystä että Kimi tienaa siitä ympyrän ajamisesta vitusti rahaa?

Vierailija
160/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ap kiinnostaisi mitä olet tehnyt tämän kuusi vuotta? Missä asut, kotonako? Mitä normaali päiväsi sisältää? Kouluttaudu vaikka putkimieheksi tai kirvesmieheksi. Näille varmaan töitä riittää.