Ärsyttääkö teitä pörssisähkö?
Toista kuukautta jo mennyt, ettei ole voinut omassa saunassa käydä. Alkaa hermojen päälle ottaa tämä touhu. Lauantai iltana pitäisi lähteä uimahallille, voi perkele.
Kommentit (54)
Koska sopimuksen saa vaihtaa vai jumissa?
Ei ärsytä, en ole niin hullu että käyttäisin pörssisähköö.
Määräaikainen sopimuksen loppuun, muuten saa vaihtaa kun haluaa
Ei nyt mitenkään kauheasti ärsytä. Ihmetyttää kyllä, mistä nuo suomen hinnat oikein revitään, kun jotenkin tämän piti olla kytköksissä pohjoismaiden kanssa, mutta ruotsissa ja norjassa on paljon halvempaa, vaikka on yhtä kylmä...
Miksi ärsyttäisi?
Kunnteet sopimuksen tuotteesta, tiedät tuotteen vaihteluvälin. Ei minua hetkaita joku tammi-helmikuukun vuodessa on muitakin kuukausia. Silloin kun sähkö on kallista, vähennän kulutustani.
Ei mitenkään, koska ei ole sellaista.
Miksi ihmeessä ärsyttäisi? Maksan sähköstä noin 12€/kk ja voin saunoa vaikka joka tunti.
Ei. Vieläkään ei vaihdettu kiinteään vaikka 145 e oli kallein pörssilaskumme nyt tammikuulta
Somessa kun on ehdottanut kovista sähkönhinnoista valittaville kiinteään vaihtamista, vastaus on aina "miksi ottaisin sikahintaisen kiinteän, kun pörssisähkö on melkein ilmaista". Logiikka 6/5 :D
Ei, kun ei ole sitä.
Mutta ärsyttää ettei ihmisiä ärsytä siirtomaksut
Eikö voisi kesällä laittaa muutaman satasen setelin talteen talvea varten ja maksella nyt niillä? Pääsisi saunomaan pakkasillakin? Tätä nimittäin olen tässä pörssisähköjutussa ihmetellyt, kun näitä valituksia olen nyt paljon lukenut.
Ei ärsytä, koska en ole ikinä edes harkinnut pörssisopparia. Maksan mieleläni kesällä muutaman sentin enemmän siitä ilosta, että talvella sähkön hinta on noin 10% siitä, mitä pörssissä olisi. Talvella sitä sähköä eniten tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Eikö voisi kesällä laittaa muutaman satasen setelin talteen talvea varten ja maksella nyt niillä? Pääsisi saunomaan pakkasillakin? Tätä nimittäin olen tässä pörssisähköjutussa ihmetellyt, kun näitä valituksia olen nyt paljon lukenut.
Näin teemme. Lisäksi teemme puusavotan keväällä vaikka työ nyt ei tuo meille massia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ärsytä, koska en ole ikinä edes harkinnut pörssisopparia. Maksan mieleläni kesällä muutaman sentin enemmän siitä ilosta, että talvella sähkön hinta on noin 10% siitä, mitä pörssissä olisi. Talvella sitä sähköä eniten tarvitsee.
Joo, jos on sähkölämmitys ja sähkökiuas🤗 eikä mitään muuta
Vierailija kirjoitti:
Ei, kun ei ole sitä.
Mikä niissä pitäisi ärsyttää? 1,75 senttiä/kWh, mielestäni ihan kohtuullinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kun ei ole sitä.
Mikä niissä pitäisi ärsyttää? 1,75 senttiä/kWh, mielestäni ihan kohtuullinen.
No se, että kulutus msksaa 28 euroa ja siirto 145 euros💩
Mulla on sähköllä toimiva vessa ja en ole voinut käydä edes paskalla...
Sori siitä.
Ei, koska asia ei koske minua. Turhaa ärsyyntyä toisten puolesta. Raskaaksi käy elo jos pitää kaikkien puolesta hermoilla.
Eilen alkoi kiinteä sopimus