Mitä ruokaa et ole koskaan maistanut?
Kerro, mitä ruokaa et ole koskaan maistanut?
Saa myös kertoa syyn siihen, jos sellaista on.
Kiinnostaa, koska itse en ole koskaan maistanut uuniperunaa, ja mietin, onko muita yhtä " outoja " tyyppejä olemassa. Ihan siis huvikseen vain.
Ei ole vain tullut koskaan itse tehtyä, kukaan ei ole koskaan tehnyt mulle, enkä ole raaskinut ostaa mistään ravintolastakaan koskaan kun tuntunut oudolta ostaa yksi peruna ja maksaa siitä paljon.
Kommentit (33)
Mä en ole koskaan maistanut mustaa makkaraa, vaikka Tampereella on tullut monestikin käytyä. Ällöttää veriruoat.
Fish & Chips jäi Lontoon matkalla maistamatta. Olis joskus kivaa maistaa.
Lipeäkala
Osterit
Mitään missä on sydäntä
Hummeri, osterit. Olen kyllä syönyt mm. valasta, kengurua, heinäsirkkoja mutta nuo kaksi ekaa vielä maistamatta
Hapan silakka tms ruotsalaisten pweinneruoka.
Sianvillajuoksetusta ja lammaskalakeittoa.
Kun olin lapsi, minulla oli aina tapana kysyä, mitä ruokaa seuraavaksi syödään. Tuo oli mummoni vakiovastaus, mutten päässyt koskaan sitä maistamaan. Aina oli jotain muuta.
T. Utelias 54v.
Lihakeittoa
Ruskeaa kastiketta
Pinaattikeittoa
Silakkalaatikkoa
Yksi hoitolapseni hehkutti perunapuuroa. Sitä en ole koskaan maistanut.
Enkä riisivelliä. Vaiika kai se on vaan litku riisipuuro?
Mereneläviä, sushia, tacoja, tortilla.
Mulla sama tuo lipeäkala.
Tässä viime syystalvella oli Tokmannilla tarjouksessa Tapolan mustaamakkaraa. Ostin sitä ja muistaakseni oli myös maksalaatikkoa tarjouksessa. Muistelin jotain, et joskus lapsena olin syönyt "tapolaa", mutten muista missä (oiskohan ollut Hämeenlinnassa, kun äidin kanssa siellä käytiin, Tampereella en ole koskaan käynyt).
Mulla eturauhasen höyläys ja verta tuli 5-6 viikkoa sen jälkeen. Verikokeet ennen sitä. Hb 139, tuon tapolan ja maksalaatikko -"kuurin" jälkeen 143! Siis voiko oikeasti se nousta noin äkkiä, siis 3-4:ssa viikossa??? Mitään rautalisää en syönyt.
Tuumin, et johtuiko se "raudanhimo" just tuosta verentulosta????
Katoin muuten, et oisko sitä prismassa - on, muistaakseni 9,99e. Pitää joskus taas ostaa (minusta se oli kyllä parempaa kylmänä kuin paistinpannulla lämmitettynä, ilmeisesti EVO eli En Vaan Osannut :)
Mäkään en ole muuten ikinä syönyt ostereita, hummeria enkä rapua, enkä kaviaaria.
Mutta lipeäkalaa olen maistanut laivalla joulubuffetissa, ja se ei maistunut yhtään miltään. Ei ollut hyvää eikä pahaa.
T: AP
Vierailija kirjoitti:
No ei tule mitään mieleen kun sammakkoa, käärmettä ja koiraakin on tullut maistettua tuolla Aasian matkoilla.
Mä tein uuden aiheen jonne voi kertoa, mikä on erikoisinta ruokaa mitä on maistanut:
https://www.vauva.fi/keskustelu/6391719/mika-erikoisinta-ruokaa-mita-ol…
Vierailija kirjoitti:
Fish & Chips jäi Lontoon matkalla maistamatta. Olis joskus kivaa maistaa.
Saahan niitä monesta ravintolasta Suomessakin! 😯
No ei tule mitään mieleen kun sammakkoa, käärmettä ja koiraakin on tullut maistettua tuolla Aasian matkoilla.