Harmittavan paljon näkyy nykyään lyhyttukkaisia naisia.🤔
Hiukset on kuitenkin se naisen kruunu. Näyttävällä, naisellisella naisella on näyttävät, pitkät hiukset. Tästä hyviä esimerkkejä esim. Helmi Loukasmäki ja Chachi Hilden. Siinä on upeat toistensa vastakohdat, vaaleaa viileää ja tummaa ja tulista. Ai että, mitä naisellisia ja seksikkäitä naisia. Heissä silmä lepää.Kyllä ovat Danny ja Jukka onnenpoikia. Kateeksi käy!
Kommentit (46)
Kyllä. Harmittavan paljon muistuttaa osa naisista miehiä.
Kauheasti on niitä miehiä nykyään , joilla epäsiisti kaista hiuksia korvien päältä kiertäen takaraivoon. Keskellä päälakea kärpästen kiitorata.
Miehillä nykyään harmaantuu tukka jo alle kuuskybäsinä. Harmittavan ikävää katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnistan ne jalkovälistä en päästä.
Ei pitkät, huonosti hoidetut hiukset kovin kummoiset myöskään ole.
Lyhyt tukkainen nainen on seksikäs, pitkästä tukasta tulee mieleen mummovainaa.
Kauheeta kattoo miesten epäsiistejä kuontalpita. Tukka hapsottaa kuin metsän peikolla ja harventuneet päältä .
Harmittavan paljon näkyy kaljuja ja siivottomia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Harmittavan moni mies näyttää ämmältä ja onkin.
Ei lyhyt hiuksissa naisissa mitään vikaa ole, kunkin hiusten kasvattajan oma valinta kysymys.
Muistan sen yhdenkin tarjoilijan joka lyhyissä hiuksissaan näytti ihan Marie Fredrikssonilta.
Harmittavan peljon on pienipeniksisiä miehiä, jotka eivät osaa käyttää edes sitä nysäänsä.
Tissimies tarkoittaa nykyään miestä, jolla on manboobsit. Eli noin 70% miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei pitkät, huonosti hoidetut hiukset kovin kummoiset myöskään ole.
Ei mutta hoidetut pitkät hiukset ovat.
Minulla on pitkät, takapuoleen asti yltävät mutta laittamattomat hiukset. Eivätkä kyllä nosta "osakkeitani" miesten silmissä mitenkään, olen pikemmin kuin joku noita-akka. :D Yritän kasvattaa vieläkin pidemmiksi, ihan vain omaksi huviksi.
Joksisella on se mitä itse haluaa.
Naisen niska pitää näkyä, se saa kýṛvän kovaksi.
Opettele nuolemaan. Sillä saatat saada naisia vaikket solvaamalla.
Harmittavan paljon näkee pitkälettisiä narkkeja nykyään ja miespuolisia kaiken lisäksi.