Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työtön mies ei kelpaa naiselle

Vierailija
28.07.2016 |

Olin tuossa vähä aika sitten treffeillä. Heti treffien alkuun nainen alkoi kysellä koulutuksestani ja mitä teen työkseni. No mainitsin että olen ollut nyt 6 vuotta työttömänä ja käyneeni pelkän peruskoulun.. No heti naisen kiinnostus lopahti siihen. Onko niitä naisia olemassa enään jotka eivät välitä rahasta vaan hyvä luonne ratkaisee.
M24

Kommentit (395)

Vierailija
121/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu-u, mies on ilman muuta tyhmä, yksinkertainen, ruma, päihdeongelmainen, masentunut, moraaliton, itsetunnoton ja viime päivinä jopa narsista sekä rasisti, jos ei suostu edes naisen käskystä menemään töihin.

Ei se ole keneltäkään naiselta pois, jos sinä et halua mennä töihin. Itse kaivat vaan omaa hautaasi, mutta siinähän kaivat. Ei ole mun ongelma.

Miten niin kaivan omaa hautaani? Ei kiinnosta ahneet rahan perässä juoksevat akat, jotka laskevat miehen arvon rahassa ja materiaalissa, joten työttömyys ei haittaa. Valitettavasti tällaisilta naisilta on silti mahdoton täysin välttyä, koska nämä rahan perässä juoksijat ovat usein vielä niin kusipäisiä, että automaattisesti olettavat miehen käyvän töissä tai hakevan töitä.

Miksi sinä et ole töissä? Saatanan vätys, sinun vuokrasi ja ruokasi maksetaan minun rahoillani. Eikö näitä saada millään kuriin? Kuppaavat yhteiskunnan tyhjiin.

Vierailija
122/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta silti pitäisi saada nainen joka kaataisi koko palkkansa kurkustasi alas.

Edelleenkään en vaadi naiselta työssäkäyntiä. Itse asiassa otan naisen mieluummin työttömänä kuin työssäkäyvänä, mutta työssäkäyväkin kelpaa kunhan ei ole niin ahne, että vaatii multakin työssäkäyntiä.

Älä sinä siinä selitä. Kukaan ei usko tuota. Et kykene ajattelemaan mitään muuta kuin rahaa. Rahasta jauhat täällä päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Raha, raha, raha. Pakko saada rahaa.

Luonollisesti se tulee ongelmaksi kun kun tähän naiset ovat ahneuksissaan tehneet rahasta ongelman ja suhteet ovat päättyneet sen takia. Mulle raha ei olisi ikinä ollut mikään ongelma, elleivät naiset olisi tehneet siitä ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä et ole töissä? Saatanan vätys, sinun vuokrasi ja ruokasi maksetaan minun rahoillani.

Uskottele toki itsellesi noin.

124/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin kaivan omaa hautaani?

Siten niin, että tuolla työttömyyshistorialla kukaan ei enää edes ota sinua töihin. Tukien määrää leikataan jatkuvasti, kun taas elinkustannukset nousevat. Ihanko tosissaan meinaat koko loppuelämästi elää ilman tuloja? Mitä teet, jos vaikka sairastut? Entä eläkeasiat? Mitä aiot tehdä, kun menetät luottotietosi? Et saa lainaa, vakuutuksia, asuntoa vuokrattua, et edes puhelinliittymää. 

Hienot suunnitelmat sulla. Mutta jatka vaan valitsemallasi tiellä, ei ole multa pois.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
125/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia kiihottaa miesten ura!

Vierailija
126/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten AP:lla voi juosta tuet jos on kouluja käymätön työtön? Eikö tuossa tilanteessa pakoteta hankkimaan tutkinto tai tukia leikataan? Vai onko AP:lla joku diagnoosi jonka turvin ei ole pakko mennä kouluun?

Joo työkkäri pakottaa hakemaan yhteishaussa mutta haen vain niihin kouluihin mihin mun mahdoton päästä. :D Ja niitähän riittää sillä peruskoulu todistus on paska. Näin en menetä työmarkkinatukea. Toisaalta sama jos karenssinkarenssin tulisi sillä ei sossu ole ikinä multa perusosasta leikannut vaikka olenki joskus karenssin saanut.

Ap

Vierailija
127/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tuossa vähä aika sitten treffeillä. Heti treffien alkuun nainen alkoi kysellä koulutuksestani ja mitä teen työkseni. No mainitsin että olen ollut nyt 6 vuotta työttömänä ja käyneeni pelkän peruskoulun.. No heti naisen kiinnostus lopahti siihen. Onko niitä naisia olemassa enään jotka eivät välitä rahasta vaan hyvä luonne ratkaisee.

M24

Se,mitä ihminen on opiskellut, kertoo hänen arvoistaan ja kiinnostuksen kohteistaan. Jaetut arvot ja kiinnostuksen kohteet ovat parisuhteessa tärkeitä. Rahastahan tuo nainen ei näyttänyt kysyvän, vaikka väitit. Mitä olet tehnyt peruskoulun jälkeen? Matkaillut, tehnyt arvostamaasi työtä, tehnyt vapaaehtoistyötä, mietiskellyt ja kehittänyt itseäsi henkisesti, opiskellut itsenäisesti maailman asioita...?

Vierailija
128/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

K

Vierailija
129/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siten niin, että tuolla työttömyyshistorialla kukaan ei enää edes ota sinua töihin. Tukien määrää leikataan jatkuvasti, kun taas elinkustannukset nousevat.

Ei haittaa, kun ei kiinnosta alistua porvarin orjaksi suurpääoman palvelukseen.

Ja tukien määrän leikkaaminen olisi taas käytännössä hiljainen myöntyminen, että saa alkaa rötöstelemään vapaasti. Jos valtiolla ei ole varaa tukien maksuun, ei sillä ole varaa vankeihinkaan. Eli ihan sama vaikka karsisivat tukia.

Vierailija
130/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia kiihottaa miesten ura!

Huomattu on, esileikki sekin, mutta hyvillä specseillä lähtee ;)

Vierailija
131/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten AP:lla voi juosta tuet jos on kouluja käymätön työtön? Eikö tuossa tilanteessa pakoteta hankkimaan tutkinto tai tukia leikataan? Vai onko AP:lla joku diagnoosi jonka turvin ei ole pakko mennä kouluun?

Joo työkkäri pakottaa hakemaan yhteishaussa mutta haen vain niihin kouluihin mihin mun mahdoton päästä.

Ap

Kauan ei enää tarvitse sietää työkkärin jatkuvaa kiusantekoa. Sitten kun täytät 25 vuotta ei työkkäri enää pakota hakemaan yhteishaussa.

Vierailija
132/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuet saa täysina joka tapauksessa kun täyttää 25 vuotta. Ei voi tämänkään taakse ahneet akat piiloutua.

Juu mutta kun AP on alle 25-vuotias.

Ei enää kauan kun on nyt 24-vuotias.

Ihan tosi. Tarkennetaan sitten kysymystä. Miten on tuet juosseet kaikki nämä vuodet koulun lopettamisen jälkeen? Olen kyllä tietoinen siitä, että 24 jälkeen tulee 25.

Vierailija
133/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia kiihottaa miesten rahat!

Korjattu.

Vierailija
134/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siten niin, että tuolla työttömyyshistorialla kukaan ei enää edes ota sinua töihin. Tukien määrää leikataan jatkuvasti, kun taas elinkustannukset nousevat.

Ei haittaa, kun ei kiinnosta alistua porvarin orjaksi suurpääoman palvelukseen.

Ja tukien määrän leikkaaminen olisi taas käytännössä hiljainen myöntyminen, että saa alkaa rötöstelemään vapaasti. Jos valtiolla ei ole varaa tukien maksuun, ei sillä ole varaa vankeihinkaan. Eli ihan sama vaikka karsisivat tukia.

Ootko kokeillu löytää naisystävää vankilasta? Niitä naisia tuskin haittaa, vaikka kustantaisit elämäsi rötöksillä. 

Vierailija
135/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole raha-asiosta kyse. Mikset opiskele?

Vierailija
136/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuet saa täysina joka tapauksessa kun täyttää 25 vuotta. Ei voi tämänkään taakse ahneet akat piiloutua.

Ihan tosi. Tarkennetaan sitten kysymystä. Miten on tuet juosseet kaikki nämä vuodet koulun lopettamisen jälkeen? Olen kyllä tietoinen siitä, että 24 jälkeen tulee 25.

Kela ei maksa ylläpitokorvausta alle 25-vuotiaille ilman toiseen asteen koulutusta, sossu maksaa. En tiedä miten tämä muuttuu vuodenvaihteessa kun tt-tukea alkaa maksamaan kela.

Vierailija
137/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä tuo kouluttamattomuus ja työttömyys on turn off. Eikä kyse ole rahasta vaan itse haluan ihmisen jolta löytyy sydämensivistyksen lisäksi myös oikeaa sivistyä. Haluan ihmisen joka haluaa kehittää itseään ja jolla on tavoitteita.

Jos oppi on jäänyt elämänkouluun , niin ei kiitos!

Nimenomaan kyse on rahasta. Tuskimpa kimi räikkönen on paljon kouluja käynyt mutta miljonäärinä riittää naisia.

Väitätkö, että sohvalla pierevä kouluttautumaton mies on yhtä kiinnostavaa seuraa kuin itsensä oman suuren intohimonsa tähden urheilun huipulle kehittänyt ja maailmaa nähnyt mies? Kimi ei tosiaan menestynyt opinnoissa, mutta panosti kaiken energiansa intohimoonsa ja saavutti tavoitteensa.

Vierailija
138/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

18 vuotiaasta lähtien tuet on juossut. Ei mitään ongelmia ollut tukienkaa. Sossustahan saa aina rahaa jos ei työmarkkinatukea saa. Tällä hetkellä saan molempia sekä asumistukea. Noin tonnin tekee kaikki tuet yhteensä.

Ap

Vierailija
139/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole raha-asiosta kyse.

Eipä.

Vierailija
140/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kela ei maksa ylläpitokorvausta alle 25-vuotiaille ilman toiseen asteen koulutusta, sossu maksaa. En tiedä miten tämä muuttuu vuodenvaihteessa kun tt-tukea alkaa maksamaan kela.

Maksaa työmarkkinatukea. Tosin täytyy olla 5 kuukautta jossain aktivointitoimeenpiteessä kuten työkokeilussa tai kuntouttavassa. Ja näissä minä olen ollut.

Ap