Työtön mies ei kelpaa naiselle
Olin tuossa vähä aika sitten treffeillä. Heti treffien alkuun nainen alkoi kysellä koulutuksestani ja mitä teen työkseni. No mainitsin että olen ollut nyt 6 vuotta työttömänä ja käyneeni pelkän peruskoulun.. No heti naisen kiinnostus lopahti siihen. Onko niitä naisia olemassa enään jotka eivät välitä rahasta vaan hyvä luonne ratkaisee.
M24
Kommentit (395)
On niitä työttömiä naisiakin jotka eivät kelpaa. Sä vaan törmäsit naiseen joka ei ole sulle tarkoitettu.
Sulla aika hyvä tilanne että pääsit edes treffeille asti.
Mulle nainen heti lähetti ensimmäisessä viestissä kysymyksen: "mitä teet työksesi ja oletko ollut kauan työelämässä?"
Siinä ainoa asia mitä nainen halusi minusta tietää, status ja raha.
Kun vastasin hänelle rehellisesti niin hän ei enää laittanut viestiä :D
Minulle kelpaisi. Voisi hoitaa lapsiani niin pääsisin vihdoin vuorotyöhön.
No kyllä tuo kouluttamattomuus ja työttömyys on turn off. Eikä kyse ole rahasta vaan itse haluan ihmisen jolta löytyy sydämensivistyksen lisäksi myös oikeaa sivistyä. Haluan ihmisen joka haluaa kehittää itseään ja jolla on tavoitteita.
Jos oppi on jäänyt elämänkouluun , niin ei kiitos!
Näinhän se on. Miehen oketetaan ilman muuta tienaavan. Nainen voi hätätapauksessa esittäytyä kotirouvaksi naimisissa ollessaan ja sinkkuna työttömäksi, joka sit hoitaisi tulevan yhteisen kodin ja lapset.
Olisit sanonut vapautuneesi hiljattain vankilasta. Kyllä jännämiehille naisia riittää.
Kyse ei ole rahasta vaan siitä että elämäntapatyöttömät on yleensä saamattomia muillakin alueilla ja käytökseltään lapsellisia.
On eri asia olla ammattiin opiskellut ja työkokemusta omaava työtön, kuin ihminen joka on peruskoulun jälkeen lähinnä maannut sohvalla, kalsarit ruskeena.
Tuo peruskoulu on mulle liian vähän koulutusta! Vaikutelma tyhmästä ja laiskasta.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä tuo kouluttamattomuus ja työttömyys on turn off. Eikä kyse ole rahasta vaan itse haluan ihmisen jolta löytyy sydämensivistyksen lisäksi myös oikeaa sivistyä. Haluan ihmisen joka haluaa kehittää itseään ja jolla on tavoitteita.
Nimenomaan kyse on rahasta. Tuskimpa kimi räikkönen on paljon kouluja käynyt mutta miljonäärinä riittää naisia.
Minulle kelpaisi hyvin, mutta eipä noita oikein löydy mistään. Minuakin ahdistaa, kun mies alkaa treffeillä kysellä koulutuksesta ja työasioista. Olen sairastellut paljon ja sen takia koulut ja työt ovat jääneet käymättä. En kuitenkaan halua alkaa puhumaan sairauksistani tuntemattomalle. Ilmeisesti miehille jää sitten käsitys, että en vain laiskuuttani ole hakeutunut töihin, tai koulutukseen ja heidän kiinnostuksensa lakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan kyse on rahasta. Tuskimpa kimi räikkönen on paljon kouluja käynyt mutta miljonäärinä riittää naisia.
Kimi Räikkönen sentään on tehnyt jotain eikä maannut elämäänsä sohvalla. Aika iso ero mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
On niitä työttömiä naisiakin jotka eivät kelpaa. Sä vaan törmäsit naiseen joka ei ole sulle tarkoitettu.
Valitettavasti ne työttömät naisetkin elää prinsessaharhoissa.
Kimi myös aloitti amiksen, tosin jätti sen kesken uran vietyä mukanaan. Aloittajalla kai näin ei ole käynyt...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulosannistasi päätellen, vähiin on sinullakin koulut jääneet 😂
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaisi hyvin, mutta eipä noita oikein löydy mistään. Minuakin ahdistaa, kun mies alkaa treffeillä kysellä koulutuksesta ja työasioista. Olen sairastellut paljon ja sen takia koulut ja työt ovat jääneet käymättä. En kuitenkaan halua alkaa puhumaan sairauksistani tuntemattomalle. Ilmeisesti miehille jää sitten käsitys, että en vain laiskuuttani ole hakeutunut töihin, tai koulutukseen ja heidän kiinnostuksensa lakkaa.
Mitä sairauksia sinulla on?
Pelkkä peruskoulu pohjalla kertoo tyhmyydestä tai pahoista mielenterveysongelmista. Valitettavasti en tällaista miestä halua.
On heitä. He vaan eivät käy treffeillä.