Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työtön mies ei kelpaa naiselle

Vierailija
28.07.2016 |

Olin tuossa vähä aika sitten treffeillä. Heti treffien alkuun nainen alkoi kysellä koulutuksestani ja mitä teen työkseni. No mainitsin että olen ollut nyt 6 vuotta työttömänä ja käyneeni pelkän peruskoulun.. No heti naisen kiinnostus lopahti siihen. Onko niitä naisia olemassa enään jotka eivät välitä rahasta vaan hyvä luonne ratkaisee.
M24

Kommentit (395)

Vierailija
301/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään halua työtöntä. Pienipalkkaisena en pysty elättämään molempia.

Vierailija
302/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa elämäntapatyötön.

Ikävä kyllä ei kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma mies ei kelpaa hyvännäköiselle naiselle. Ruma nainen ei kelpaa hyvännäköiselle miehelle. 

Vierailija
304/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömyys ei ole automaattinen synonyymi sivistymättömyydelle.

Ihminen joka pitää toista tutustumisen arvoisena, mutta muuttaa sitten mielensä kuultuaan työttömyydestä tai vähäisestä koulutuksesta, on moukka. Kiitä onneasi ettet päätynyt yhteen kyseisen ihmisen kanssa. Pahoittelut tietty missatusta seksistä, mutta muilta osin vältyit monenlaiselta murheelta.

Ihminen joka odottaa kumppanilta asioita jotka ovat tilanteista ja olosuhteista riippuvaisia, tulee niitä odottamaan jatkossakin. Se että pääset treffeille tai vaikka naimisiinkin ei muutu mitenkään. Sitäpaitsi rahallisuus, ulkonäkö, nuoruus, terveys.. kaikki on katoavaista. Joillakin on niitä jo syntyessään, toiset ei saa noista mitään koko elämänsä aikana.

Kuka oikeasti haluaa kumppanin jolle pitää suorittaa vuodesta toiseen. Pitää pysyä töissä ja pitää pysyä hyväkroppaisena. Jos puoliso lukee kirjan, sinun täytyy lukea niitä kaksi pysyäksesi pelissä. Ei riitä että puolisosi arvioi sinua. Myös hänen ystävänsä ja yhteiskunta arvioi sinua, hänen valvovan silmänsä alla. Hän ei rakasta sinua ihmisenä. Olet hänen silmissään meriittiesi summa. Tällainen ihminen sitoo oman onnellisuutensa sinun käypään arvoosi ihmissuhdemarkkinoilla. Kun sitten sairastut, menetät työsi, vanhenet tai muuten vain menet pois muodista, hän jättää sinut.

Etsi ihminen joka oikeasti tarvitsee sinua, ja jota myös sinä tarvitset (muuhunkin kuin seksiin). Sellaiset yleensä arvostaa niitä oikeasti hyviä puolia ihmisessä. Niitä puolia joita ihmisessä joko on, tai sitten ei ole, esimerkiksi uskollinen luonne, hyväsydämmisyys, huomaavaisuus jne.

"Ei, ei. Ei missään tapauksessa. Mua ei kiinnosta miehen tulotaso, varallisuus ja työstatus, vaan persoona ja luonne ratkaisee. Siitä huolimatta, että vaadin mieheltä ehdottomasti työssäkäyntiä tai vähintäänkin työnhakua".

Millä tavalla sun mielestä nuo lauseet kumoavat toisensa? Suurin osa kun pitää vapaaehtoista työttömyyttä merkkinä laiskasta luonteesta ja intohimottomasta persoonasta.

Vierailija
305/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömyys ei ole automaattinen synonyymi sivistymättömyydelle.

Ihminen joka pitää toista tutustumisen arvoisena, mutta muuttaa sitten mielensä kuultuaan työttömyydestä tai vähäisestä koulutuksesta, on moukka. Kiitä onneasi ettet päätynyt yhteen kyseisen ihmisen kanssa. Pahoittelut tietty missatusta seksistä, mutta muilta osin vältyit monenlaiselta murheelta.

Ihminen joka odottaa kumppanilta asioita jotka ovat tilanteista ja olosuhteista riippuvaisia, tulee niitä odottamaan jatkossakin. Se että pääset treffeille tai vaikka naimisiinkin ei muutu mitenkään. Sitäpaitsi rahallisuus, ulkonäkö, nuoruus, terveys.. kaikki on katoavaista. Joillakin on niitä jo syntyessään, toiset ei saa noista mitään koko elämänsä aikana.

Kuka oikeasti haluaa kumppanin jolle pitää suorittaa vuodesta toiseen. Pitää pysyä töissä ja pitää pysyä hyväkroppaisena. Jos puoliso lukee kirjan, sinun täytyy lukea niitä kaksi pysyäksesi pelissä. Ei riitä että puolisosi arvioi sinua. Myös hänen ystävänsä ja yhteiskunta arvioi sinua, hänen valvovan silmänsä alla. Hän ei rakasta sinua ihmisenä. Olet hänen silmissään meriittiesi summa. Tällainen ihminen sitoo oman onnellisuutensa sinun käypään arvoosi ihmissuhdemarkkinoilla. Kun sitten sairastut, menetät työsi, vanhenet tai muuten vain menet pois muodista, hän jättää sinut.

Etsi ihminen joka oikeasti tarvitsee sinua, ja jota myös sinä tarvitset (muuhunkin kuin seksiin). Sellaiset yleensä arvostaa niitä oikeasti hyviä puolia ihmisessä. Niitä puolia joita ihmisessä joko on, tai sitten ei ole, esimerkiksi uskollinen luonne, hyväsydämmisyys, huomaavaisuus jne.

"Ei, ei. Ei missään tapauksessa. Mua ei kiinnosta miehen tulotaso, varallisuus ja työstatus, vaan persoona ja luonne ratkaisee. Siitä huolimatta, että vaadin mieheltä ehdottomasti työssäkäyntiä tai vähintäänkin työnhakua".

Millä tavalla sun mielestä nuo lauseet kumoavat toisensa? Suurin osa kun pitää vapaaehtoista työttömyyttä merkkinä laiskasta luonteesta ja intohimottomasta persoonasta.

Niin, siis käyttävät tuollaisia tekosyitä kun eivät suoraan kehtaa myöntää, että kyse on rahasta.

Vierailija
306/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoisko nää sossurotat miksi yhdenkään naisen pitäisi ottaa joku teistä elätettäväksi? Mitä annettavaa teillä olis parisuhteelle? Mitä teidän kanssa voisi tehdä?

Voi tehdä ihan mitä vaan, mutta koska en myönnä itse haluavani tehdä mitään tai tee aloitteita minkään tekemisen suhteen niin nainen tietysti maksaa jos haluaa tehdä jotain muuta kuin pelata kotona pleikkaa. Ja jos nainen haluaa tehdä lapsia niin sekin sopii, mutta nainen tietysti hoitaa ja kustantaa ne itse koska ne halusikin. En ole myöskään kovin siisti, mutta jos nainen haluaa asua siistissä kodissa niin saa toki siivota koska haluaa, kunhan ei häiritse imuroinnillaan pleikan pelaamista.

Suomeksi sanottuna sulla ei siis ole tarpeeksi rahaa eli toisin sanoen sulla ei ole mitään annettavaa parisuhteessa. Eli sun kohdalla voi huutaa "NEXT!"

Kuvitteletko oikeasti, että vaikka sulla olis rahaa, niin ykskään nainen kattelis sua? Et siivoa, et tahdo tehdä naisen kanssa mitään, et huolehtia omista lapsista... Kunhan sä vain saat pelata pleikkaa...

Sähän tämän kaiken toki tiedät av:ta lukemalla.

Johan sä itse kerroit, ettet siivoa, hoida ja elätä omia lapsias, ehdota mitään yhteistä tekemistä naisen kanssa ja jos nainen ehdottaa, niin vain jos nainen maksaa.

Olet vain laiska ja itsekäs loinen.

En ole missään väittänyt tällaista. Taidat sekoittaa mut topikin avaajaan.

"Voi tehdä ihan mitä vaan, mutta koska en myönnä itse haluavani tehdä mitään tai tee aloitteita minkään tekemisen suhteen niin nainen tietysti maksaa jos haluaa tehdä jotain muuta kuin pelata kotona pleikkaa. Ja jos nainen haluaa tehdä lapsia niin sekin sopii, mutta nainen tietysti hoitaa ja kustantaa ne itse koska ne halusikin. En ole myöskään kovin siisti, mutta jos nainen haluaa asua siistissä kodissa niin saa toki siivota koska haluaa, kunhan ei häiritse imuroinnillaan pleikan pelaamista." mitäs tää on, jos ei laiskan ja itsekkään loisen puhetta?

Vierailija
307/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työssäkäyvät ovat vitun tyhmiä lampaita ja huvikseen työttömät tajunneet loisinnallaan oivan tavan taistella isoja herroja vastaan, niin pitäisikö muiden seurata perästä? Lopetetaan kaikki työnteko. Katsotaan miten hyvin se sujuu.

Kannatan itse ehdottomasti perustuloa jne, mutta valitettavasti en näe yhteiskunnallisena ratkaisuna sitä että kaikki lopettavat työnteon ja jäävät kotiin koska yhyy, isojen firmojen pomot saa niin paljon fyrkkaa.

Vierailija
308/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoisko nää sossurotat miksi yhdenkään naisen pitäisi ottaa joku teistä elätettäväksi? Mitä annettavaa teillä olis parisuhteelle? Mitä teidän kanssa voisi tehdä?

Voi tehdä ihan mitä vaan, mutta koska en myönnä itse haluavani tehdä mitään tai tee aloitteita minkään tekemisen suhteen niin nainen tietysti maksaa jos haluaa tehdä jotain muuta kuin pelata kotona pleikkaa. Ja jos nainen haluaa tehdä lapsia niin sekin sopii, mutta nainen tietysti hoitaa ja kustantaa ne itse koska ne halusikin. En ole myöskään kovin siisti, mutta jos nainen haluaa asua siistissä kodissa niin saa toki siivota koska haluaa, kunhan ei häiritse imuroinnillaan pleikan pelaamista.

Suomeksi sanottuna sulla ei siis ole tarpeeksi rahaa eli toisin sanoen sulla ei ole mitään annettavaa parisuhteessa. Eli sun kohdalla voi huutaa "NEXT!"

Kuvitteletko oikeasti, että vaikka sulla olis rahaa, niin ykskään nainen kattelis sua? Et siivoa, et tahdo tehdä naisen kanssa mitään, et huolehtia omista lapsista... Kunhan sä vain saat pelata pleikkaa...

Johan sä itse kerroit, ettet siivoa, hoida ja elätä omia lapsias, ehdota mitään yhteistä tekemistä naisen kanssa ja jos nainen ehdottaa, niin vain jos nainen maksaa.

"Voi tehdä ihan mitä vaan, mutta koska en myönnä itse haluavani tehdä mitään tai tee aloitteita minkään tekemisen suhteen niin nainen tietysti maksaa jos haluaa tehdä jotain muuta kuin pelata kotona pleikkaa. Ja jos nainen haluaa tehdä lapsia niin sekin sopii, mutta nainen tietysti hoitaa ja kustantaa ne itse koska ne halusikin. En ole myöskään kovin siisti, mutta jos nainen haluaa asua siistissä kodissa niin saa toki siivota koska haluaa, kunhan ei häiritse imuroinnillaan pleikan pelaamista." mitäs tää on, jos ei laiskan ja itsekkään loisen puhetta?

Huonosti menee, jos et todellakaan huomaa, että toi viesti on harvinaisen selvästi jonkun palstan muijan ironinen virttuiluyritys.

Pelaaminen ei muuten ole kiinnostanut enää vuosiin, vaikka palstan muijien mukaan en muuta teekään kuin pelaan pleikkaria läpi yön.

Vierailija
309/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos työssäkäyvät ovat vitun tyhmiä lampaita ja huvikseen työttömät tajunneet loisinnallaan oivan tavan taistella isoja herroja vastaan, niin pitäisikö muiden seurata perästä?/quote]

Kyllä kannattaisi. Tosin mikään kommunistinen vallankumous ei ole tässä tavoitteena.

Vierailija
310/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mielenterveysongelmia sekä alkoholi ongelma. En minä työelämää edes kykenisikään.

Ap

Vierailija
311/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonosti menee, jos et todellakaan huomaa, että toi viesti on harvinaisen selvästi jonkun palstan muijan ironinen virttuiluyritys.

Pelaaminen ei muuten ole kiinnostanut enää vuosiin, vaikka palstan muijien mukaan en muuta teekään kuin pelaan pleikkaria läpi yön.

Huonosti menee, kun heti olit puolustamassa tuon kirjoittajaa ja väittämässä, että siinäkin on rahasta kyse.

Vierailija
312/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on mielenterveysongelmia sekä alkoholi ongelma. En minä työelämää edes kykenisikään.

Ap

Palstan muijat aloittamassa mustamaalauksen kun eivät muuta enää keksi.

Vierailija
313/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ompas aloitukseni saanut paljon kommentteja. Kai naisia ärsyttää suunnattomasti kun minä en suostu menemään töihin vain siksi että nainen käskee. :D

Ap

:D Millä elätät itsesi? 

Kuten jo sanoin että pärjään hyvin tuilla. Ei kaikki ole ahneita materialisteja kun sinä. Moni pärjää vähälläkin rahalla kuten minä.

Ap

Ne ns. ahneet materialistit maksavat sinun tukesi verojen muodossa eli muiden rahoilla elelet jo nyt.

Mutta sinua ei haittaa että suuryritysten

johtajat tienaa miljardeja käärimällä voitot duunarien selkänahasta? Sossupummit vaan häiritsee kun kehtaavat elää sinun verorahoillasi.

Ap

Ei todellakaan haittaa. Sossupummit sen sijaan haittaavat ja näillä tarkoitan jengiä joka sitä mieltä että tuet on ok ja töitä ei tarvitse tehdä.

Taitaa muuten pikkuhiljaa löytyä se syy miksi naiset karttavat sinua.

Vierailija
314/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse arvostan työttömyydessäni vapaa-aikaa mitä ei ollut töissä ollessa. Taloudellisesti tiukempaa tietty ja rajoittaa hankintoja ja menemistä. Koskaan ei ole naisen tarvinnut kuitenkaan elättää.. Tai lainata edes rahaa. Nykymaailmassa on muutenkin järkevää pitää rahat erillään suhteesta koska se on mahdollista. 100 vuotta sitten ei ollut.

En ymmärrä oletusta edes vitsinä että joku nainen kehtaa väittää että joutuisi elättämään työttömän miehen. En usko että monikaan työtön mies joka vakavissaan etsii parisuhdetta, ajatelee löytävänsä itselleen elättäjän. Siis oikeasti haloo ?

Ymmärrän jos pelätään että mies on saamaton, tai laiska, epäsiisti, alkoholisoitunut, sivistymätön tai muulla tapaa karmeaa seuraa. Nämä on valideja pelkoja jotka ihan kyllä selviää jututtamalla ja selvittämällä millaista elämää kyseinen urho elää.

Paljon todennäköisempää on että elätettäväksi päätyy joku täällä mainittu, naisten päiväunien kestosuosikki, 'jännämies'. Hän on jatkuvasti jonkinlaisissa ongelmissa tai veloissa eri tahoille. Alussa on kivaa ja jännää mutta myöhemmin alkaa elämäntyyli näkyä arjessakin yllättävinä rahanmenoina. Jotka ensin tietty maksetaan toisen puolesta koska ollaan parisuhteessa, mutta kohta huomataan että ukko on tuhansia velkaa eikä aikomustakaan maksaa takaisin. Näitä tarinoita on ihan kaveripiirissäkin.

Vierailija
315/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
</p>

<p>Taitaa muuten pikkuhiljaa löytyä se syy miksi naiset karttavat sinua.[/quote kirjoitti:

Onhan se syy ollut koko ajan täysin selvä. Ei ole topikin aloittajalla tarpeeksi rahaa naisen ostamiseen eikä halua hankkia lisää rahaa.

Vierailija
316/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kyllä kiistänytkään. Keväämmältähän sinulta koitettiin lypsää vaikka kuinka pitkään jotain omia odotuksiasi ja toiveitasi parisuhteelta ja vähän näitä tekemisiäkin, muttet muuta kuin kierrellyt asiaa. Sieltä kuulsi silloinkin läpi juuri tuo sama harhainen käsitys, että kun et vahingossakaan erehdy itse odottamaan tai vaatimaan mitään niin sinultakaan ei muka saisi kukaan muu odottaa yhtään mitään. Ei sano juuta eikä jaata eikä vahingossakaan osoita minkäänlaista aloitekykyä niin kaikki on muiden vastuulla.

Vierailija
317/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten AP:lla voi juosta tuet jos on kouluja käymätön työtön? Eikö tuossa tilanteessa pakoteta hankkimaan tutkinto tai tukia leikataan? Vai onko AP:lla joku diagnoosi jonka turvin ei ole pakko mennä kouluun?

Tuet saa täysina joka tapauksessa kun täyttää 25 vuotta. Ei voi tämänkään taakse ahneet akat piiloutua.

Juu mutta kun AP on alle 25-vuotias.

Ei enää kauan kun on nyt 24-vuotias.

Ihan tosi. Tarkennetaan sitten kysymystä. Miten on tuet juosseet kaikki nämä vuodet koulun lopettamisen jälkeen? Olen kyllä tietoinen siitä, että 24 jälkeen tulee 25.

18 vuotiaasta lähtien tuet on juossut. Ei mitään ongelmia ollut tukienkaa. Sossustahan saa aina rahaa jos ei työmarkkinatukea saa. Tällä hetkellä saan molempia sekä asumistukea. Noin tonnin tekee kaikki tuet yhteensä.

Ap

Mikset, ap, vastaa sulle esitettyihin kysymyksiin? Mikset ole tehnyt koskaan töitä? Mikset ole opiskellut peruskoulua pidemmälle? Kiinnostaako sua ylipäätään mikään? Mitä teet päivisin?

En ole tehnyt koskaan töitä koska en ole nähnyt tarvetta sille. Pärjään tuillakin. Miksi en ole opiskellut on syynä että en ole löytänyt alaa mikä kiinnostaisi. Päivät kulutan pelaamalla tietokoneella, katsomalla elokuvia ja sarjojasarjoja sekä toki liikuntaakin harrastan.

Ap

Hehee, ja sitten vielä ihmettelet, mikset kelpaa naisille! Et sinä ole sama kuin koulutettu ja työtä aktiivisesti etsivä työtön, jollainen voisi kelvata monellekin naiselle. Olet laiska ja saamaton, lapsellinen vätys ja yhteiskunnan elätti. Sinulla ei ole naisille yhtään mitään annettavaa.

Vierailija
318/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten AP:lla voi juosta tuet jos on kouluja käymätön työtön? Eikö tuossa tilanteessa pakoteta hankkimaan tutkinto tai tukia leikataan? Vai onko AP:lla joku diagnoosi jonka turvin ei ole pakko mennä kouluun?

Joo työkkäri pakottaa hakemaan yhteishaussa mutta haen vain niihin kouluihin mihin mun mahdoton päästä. :D Ja niitähän riittää sillä peruskoulu todistus on paska. Näin en menetä työmarkkinatukea. Toisaalta sama jos karenssinkarenssin tulisi sillä ei sossu ole ikinä multa perusosasta leikannut vaikka olenki joskus karenssin saanut.

Ap

YÖK sinua! Rahan puuttuminen EI ole se miksi naiset eivät sinusta kiinnostu vaan se että olet LAISKA LOINEN - vaikka sinulla olisi miljoona euroa niin tuolla ARVOmaailmalla et kyllä toivottavastikaan koskaan löydä kaltaisistasi naista!!!!

Jos muuten olet käynyt peruskoulun ja ollut sen jälkeen 6v lahnana kotona niin kerro nyt ihmeessä mitkä ovat ne asiat sinussa, joista kukaan voisi kiinnostua ?

319/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ompas aloitukseni saanut paljon kommentteja. Kai naisia ärsyttää suunnattomasti kun minä en suostu menemään töihin vain siksi että nainen käskee. :D

Ap

:D Millä elätät itsesi? 

Kuten jo sanoin että pärjään hyvin tuilla. Ei kaikki ole ahneita materialisteja kun sinä. Moni pärjää vähälläkin rahalla kuten minä.

Ap

Ne ns. ahneet materialistit maksavat sinun tukesi verojen muodossa eli muiden rahoilla elelet jo nyt.

Mutta sinua ei haittaa että suuryritysten johtajat tienaa miljardeja käärimällä voitot duunarien selkänahasta? Sossupummit vaan häiritsee kun kehtaavat elää sinun verorahoillasi.

Ap

Siis sinuako muka jotenkin haittaa se, että suuryritysten johtajat käärivät isot rahat duunareiden selkänahasta? Ei uskoisi, ottaen huomioon, että sinä itse käärit koko elatuksesi meidän duunareiden selkänahasta...

Minä vastustan tätä nykyistä riistokapitalismia jossa talouskavu laitetaan ihmisen hyvinvoinnin edelle. Tekemällä töitä edistäisin vain eliitin asemaa entisestää.

Entä jos kouluttautuisit jollekin yleishyödylliselle alalle? Silloin saisit tehdä työtä, joka hyödyttää kaikkia, ja riistokapitalismin aiheuttamasta kurjuudesta johtuen, eniten niitä oikeasti tarvitsevia. Hoitoala, sosiaaliala, sivistysala, pelastusala, poliisi?

Vierailija
320/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuet saa täysina joka tapauksessa kun täyttää 25 vuotta. Ei voi tämänkään taakse ahneet akat piiloutua.

Juu mutta kun AP on alle 25-vuotias.

Ei enää kauan kun on nyt 24-vuotias.

Ihan tosi. Tarkennetaan sitten kysymystä. Miten on tuet juosseet kaikki nämä vuodet koulun lopettamisen jälkeen? Olen kyllä tietoinen siitä, että 24 jälkeen tulee 25.

18 vuotiaasta lähtien tuet on juossut. Ei mitään ongelmia ollut tukienkaa. Sossustahan saa aina rahaa jos ei työmarkkinatukea saa. Tällä hetkellä saan molempia sekä asumistukea. Noin tonnin tekee kaikki tuet yhteensä.

Ap

Mikset, ap, vastaa sulle esitettyihin kysymyksiin? Mikset ole tehnyt koskaan töitä? Mikset ole opiskellut peruskoulua pidemmälle? Kiinnostaako sua ylipäätään mikään? Mitä teet päivisin?

En ole tehnyt koskaan töitä koska en ole nähnyt tarvetta sille. Pärjään tuillakin. Miksi en ole opiskellut on syynä että en ole löytänyt alaa mikä kiinnostaisi. Päivät kulutan pelaamalla tietokoneella, katsomalla elokuvia ja sarjojasarjoja sekä toki liikuntaakin harrastan.

Ap

Hehee, ja sitten vielä ihmettelet, mikset kelpaa naisille! Et sinä ole sama kuin koulutettu ja työtä aktiivisesti etsivä työtön, jollainen voisi kelvata monellekin naiselle. Olet laiska ja saamaton, lapsellinen vätys ja yhteiskunnan elätti. Sinulla ei ole naisille yhtään mitään annettavaa.

Mikset vaan kirjoita rehellisesti "sinulla ei  ole antaa naisille yhtään rahaa" kun sitä tällä kuitenkin tarkoitetaan?