Työtön mies ei kelpaa naiselle
Olin tuossa vähä aika sitten treffeillä. Heti treffien alkuun nainen alkoi kysellä koulutuksestani ja mitä teen työkseni. No mainitsin että olen ollut nyt 6 vuotta työttömänä ja käyneeni pelkän peruskoulun.. No heti naisen kiinnostus lopahti siihen. Onko niitä naisia olemassa enään jotka eivät välitä rahasta vaan hyvä luonne ratkaisee.
M24
Kommentit (395)
N 43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ompas aloitukseni saanut paljon kommentteja. Kai naisia ärsyttää suunnattomasti kun minä en suostu menemään töihin vain siksi että nainen käskee. :D
Ap:D Millä elätät itsesi?
Kuten jo sanoin että pärjään hyvin tuilla. Ei kaikki ole ahneita materialisteja kun sinä. Moni pärjää vähälläkin rahalla kuten minä.
ApNe ns. ahneet materialistit maksavat sinun tukesi verojen muodossa eli muiden rahoilla elelet jo nyt.
Mutta sinua ei haittaa että suuryritysten johtajat tienaa miljardeja käärimällä voitot duunarien selkänahasta? Sossupummit vaan häiritsee kun kehtaavat elää sinun verorahoillasi.
ApSiis sinuako muka jotenkin haittaa se, että suuryritysten johtajat käärivät isot rahat duunareiden selkänahasta? Ei uskoisi, ottaen huomioon, että sinä itse käärit koko elatuksesi meidän duunareiden selkänahasta...
Minä vastustan tätä nykyistä riistokapitalismia jossa talouskavu laitetaan ihmisen hyvinvoinnin edelle. Tekemällä töitä edistäisin vain eliitin asemaa entisestää.
Entä jos kouluttautuisit jollekin yleishyödylliselle alalle? Silloin saisit tehdä työtä, joka hyödyttää kaikkia, ja riistokapitalismin aiheuttamasta kurjuudesta johtuen, eniten niitä oikeasti tarvitsevia. Hoitoala, sosiaaliala, sivistysala, pelastusala, poliisi?
Mitä väliä sillä on mitä hommia tekee? Kaikissa niissä joutuu tavalla tai toisella porvarin kanssa tekemiseen ja palvelemaan kyseisiä ihmispaskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten AP:lla voi juosta tuet jos on kouluja käymätön työtön? Eikö tuossa tilanteessa pakoteta hankkimaan tutkinto tai tukia leikataan? Vai onko AP:lla joku diagnoosi jonka turvin ei ole pakko mennä kouluun?
Tuet saa täysina joka tapauksessa kun täyttää 25 vuotta. Ei voi tämänkään taakse ahneet akat piiloutua.
Juu mutta kun AP on alle 25-vuotias.
Ei enää kauan kun on nyt 24-vuotias.
Ihan tosi. Tarkennetaan sitten kysymystä. Miten on tuet juosseet kaikki nämä vuodet koulun lopettamisen jälkeen? Olen kyllä tietoinen siitä, että 24 jälkeen tulee 25.
18 vuotiaasta lähtien tuet on juossut. Ei mitään ongelmia ollut tukienkaa. Sossustahan saa aina rahaa jos ei työmarkkinatukea saa. Tällä hetkellä saan molempia sekä asumistukea. Noin tonnin tekee kaikki tuet yhteensä.
ApMikset, ap, vastaa sulle esitettyihin kysymyksiin? Mikset ole tehnyt koskaan töitä? Mikset ole opiskellut peruskoulua pidemmälle? Kiinnostaako sua ylipäätään mikään? Mitä teet päivisin?
En ole tehnyt koskaan töitä koska en ole nähnyt tarvetta sille. Pärjään tuillakin. Miksi en ole opiskellut on syynä että en ole löytänyt alaa mikä kiinnostaisi. Päivät kulutan pelaamalla tietokoneella, katsomalla elokuvia ja sarjojasarjoja sekä toki liikuntaakin harrastan.
ApHehee, ja sitten vielä ihmettelet, mikset kelpaa naisille! Et sinä ole sama kuin koulutettu ja työtä aktiivisesti etsivä työtön, jollainen voisi kelvata monellekin naiselle. Olet laiska ja saamaton, lapsellinen vätys ja yhteiskunnan elätti. Sinulla ei ole naisille yhtään mitään annettavaa.
Mikset vaan kirjoita rehellisesti "sinulla ei ole antaa naisille yhtään rahaa" kun sitä tällä kuitenkin tarkoitetaan?
Vaikka ap olis rikas, niin kukaan ei jaksa katsella laiskaa ja saamatonta lapsellista vätystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten AP:lla voi juosta tuet jos on kouluja käymätön työtön? Eikö tuossa tilanteessa pakoteta hankkimaan tutkinto tai tukia leikataan? Vai onko AP:lla joku diagnoosi jonka turvin ei ole pakko mennä kouluun?
Tuet saa täysina joka tapauksessa kun täyttää 25 vuotta. Ei voi tämänkään taakse ahneet akat piiloutua.
Ihan tosi. Tarkennetaan sitten kysymystä. Miten on tuet juosseet kaikki nämä vuodet koulun lopettamisen jälkeen? Olen kyllä tietoinen siitä, että 24 jälkeen tulee 25.
18 vuotiaasta lähtien tuet on juossut. Ei mitään ongelmia ollut tukienkaa. Sossustahan saa aina rahaa jos ei työmarkkinatukea saa. Tällä hetkellä saan molempia sekä asumistukea. Noin tonnin tekee kaikki tuet yhteensä.
ApMikset, ap, vastaa sulle esitettyihin kysymyksiin? Mikset ole tehnyt koskaan töitä? Mikset ole opiskellut peruskoulua pidemmälle? Kiinnostaako sua ylipäätään mikään? Mitä teet päivisin?
En ole tehnyt koskaan töitä koska en ole nähnyt tarvetta sille. Pärjään tuillakin. Miksi en ole opiskellut on syynä että en ole löytänyt alaa mikä kiinnostaisi. Päivät kulutan pelaamalla tietokoneella, katsomalla elokuvia ja sarjojasarjoja sekä toki liikuntaakin harrastan.
ApHehee, ja sitten vielä ihmettelet, mikset kelpaa naisille! Et sinä ole sama kuin koulutettu ja työtä aktiivisesti etsivä työtön, jollainen voisi kelvata monellekin naiselle. Olet laiska ja saamaton, lapsellinen vätys ja yhteiskunnan elätti. Sinulla ei ole naisille yhtään mitään annettavaa.
Mikset vaan kirjoita rehellisesti "sinulla ei ole antaa naisille yhtään rahaa" kun sitä tällä kuitenkin tarkoitetaan?
Vaikka ap olis rikas, niin kukaan ei jaksa katsella laiskaa ja saamatonta lapsellista vätystä.
Juu, heh heh - ihan tosissako olet itsepetoksesi kanssa? Jos topikin avaajan tukitaso nostettaisiin ensi kuun alusta 500 eurosta kuukaudessa sataan tuhanteen euroon kuukaudessa, olisi niin valtavat määrät naisia tyrkyttämällä persettä ap:lle, ettei ap ehtisi häätämään kaikki pois.
Mihin sä ap naista tarvitsisit? Seksiä varten löydät takuulla jostain kapakasta yhden yön juttuja, jos kelpuutat pertkaveriksesi toisen sossutuilla elävän, kavereidesi kanssa voit tehdä haluamiasi asioita ja vanhemmiltasi saat rakkautta. Et sinä seurustelukumppania tai puolisoa tarvitse yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska sillä ei mitenkään automaattisesti tarkoiteta sitä muuten kuin harhaisessa päässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ompas aloitukseni saanut paljon kommentteja. Kai naisia ärsyttää suunnattomasti kun minä en suostu menemään töihin vain siksi että nainen käskee. :D
Kuten jo sanoin että pärjään hyvin tuilla. Ei kaikki ole ahneita materialisteja kun sinä. Moni pärjää vähälläkin rahalla kuten minä.
ApNe ns. ahneet materialistit maksavat sinun tukesi verojen muodossa eli muiden rahoilla elelet jo nyt.
Mutta sinua ei haittaa että suuryritysten johtajat tienaa miljardeja käärimällä voitot duunarien selkänahasta? Sossupummit vaan häiritsee kun kehtaavat elää sinun verorahoillasi.
Ap
Jos olen noin kateellisen katkera suuryritysten johtajille ja heidän miljoonatuloilleen niin miksi et itse pyri samaan tuollaisen "vali vali mun elämä on paskaa" - asenteen sijaan? Elämä on asenteesta kiinni ja yllätys yllätys, nallekarkit eivät mene tasan tässä maailmassa. Ei rahan suhteen, eikä minkään muunkaan suhteen. Hyväksy se, lopeta vätystely ja tee elämälläsi jotain järkevää. Sinä et niitä yrityksiä alas kaada vaikka eläisit sossupummina loppuelämäsi, tosin oman elämän pilaat ja kuolet katkerana. Ja kyllä, sossupummit häiritsee ainakin minua.
N 43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSiis sinuako muka jotenkin haittaa se, että suuryritysten johtajat käärivät isot rahat duunareiden selkänahasta? Ei uskoisi, ottaen huomioon, että sinä itse käärit koko elatuksesi meidän duunareiden selkänahasta...
Minä vastustan tätä nykyistä riistokapitalismia jossa talouskavu laitetaan ihmisen hyvinvoinnin edelle. Tekemällä töitä edistäisin vain eliitin asemaa entisestää.
Entä jos kouluttautuisit jollekin yleishyödylliselle alalle? Silloin saisit tehdä työtä, joka hyödyttää kaikkia, ja riistokapitalismin aiheuttamasta kurjuudesta johtuen, eniten niitä oikeasti tarvitsevia. Hoitoala, sosiaaliala, sivistysala, pelastusala, poliisi?
Liian vaivalloista. Makaan mieluummin kotona ja syytän siitä porvareita ja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole rahasta vaan siitä että elämäntapatyöttömät on yleensä saamattomia muillakin alueilla ja käytökseltään lapsellisia.
Tämä. Ei oo rahasta kiinni, vaan siitä että ei koulutusta + 6 vuotta työttömänä kertoo totaalisesta saamattomuudesta tai vakavista ongelmista muilla elämänalueilla. Suomessa on lähes mahdotonta työllistyä pelkällä peruskoulupohjalla, ja kun bonuksena 6 vuoden työttömyysputki niin vaikea uskoa että tilanne tuosta paranisikaan.
Mikset mene kouluun? Jos lukeminen ja koulussa istuminen ei oo sun juttu, esim. ammattitutkinnon voi suorittaa monella tavalla. Jos taas tykkäät lukea, suorita joutessasi vaikka avoimen yliopiston kursseja. Jopa heikkolahjaisille on räätälöityä ammattikoulutusta. Kertoo ihmisestä todella huonoa jos on muuten "normaali" mutta koulutus pelkkä peruskoulu. (Eri asia jos käy töissä tai taustalla esim. sairauksia yms.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska sillä ei mitenkään automaattisesti tarkoiteta sitä muuten kuin harhaisessa päässäsi.
No muutetaan se sitten muotoon "ei ole antaa naiselle kaikkea sitä mitä rahalla saa eli ei ole mitään annettavaa naiselle".
Käytännössä täysin sama miten sen ilmaisee. Vaatimukset työn ja rahan suhteen joka tapauksessa paljastavat mikä on pelin henki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa skenaariossa harmillista on ilmeinen yrityksen ja kunnianhimon puute. Rahasta viis, mutta kumppani, jolla ei ole intohimoa mihinkään eikä halua menestyä ei kelpaa minulle. Jos homma on tasoa kyllä yhteiskunta/vanhemmat/vaimo huolehtii, nyt ja tulevaisuudessa, niin olemme liian erilaisia. Minulla on unelmia ja määrätietoisuutta saavuttaa haluamani, en jaksaisi ihmistä, joka ei ilman terveydellistä syytä pysty samaan.
Mitä unelmia teillä työssäkäyvillä muka on? Saada paljon rahaa että voi ostaa omakotitalon, mökin, kalliin auton ja matkustella muutaman kerran jossain typerissä turistikohteissa. Kaikkia ei vaan materiaali tee onneliseksi joten mulle riittää sossun maksama yksiö lähiössä.
Ap
No jokaisella on varmaan erilaiset unelmat. Jos sinun unelma on yksiö lähiössä se on ihan ok. Mutta kustanna unelmasi ihan itse, kuten me muutkin. Etkä edes ymmärrä hävetä...
Vierailija kirjoitti:
N 43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian vaivalloista. Makaan mieluummin kotona ja syytän siitä porvareita ja naisia.
Kenen vika naisten ahneus ja pinnallisuus on, jos se ei kerran ole naisten vika?
Ap, eikö sua haittaa elää armopaloilla? Mä kestäisin jos ois tilapäistä tai paskoista olosuhteista johtuvaa (vammautuminen tms.) mut en katsois ihmistä joka elää almuilla omaa velttouttaan eikä edes osaa hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole rahasta vaan siitä että elämäntapatyöttömät on yleensä saamattomia muillakin alueilla ja käytökseltään lapsellisia.
Tämä. Ei oo rahasta kiinni, vaan siitä että ei koulutusta + 6 vuotta työttömänä kertoo totaalisesta saamattomuudesta tai vakavista ongelmista muilla elämänalueilla. Suomessa on lähes mahdotonta työllistyä pelkällä peruskoulupohjalla, ja kun bonuksena 6 vuoden työttömyysputki niin vaikea uskoa että tilanne tuosta paranisikaan.
Mikset mene kouluun? Jos lukeminen ja koulussa istuminen ei oo sun juttu, esim. ammattitutkinnon voi suorittaa monella tavalla. Jos taas tykkäät lukea, suorita joutessasi vaikka avoimen yliopiston kursseja. Jopa heikkolahjaisille on räätälöityä ammattikoulutusta. Kertoo ihmisestä todella huonoa jos on muuten "normaali" mutta koulutus pelkkä peruskoulu. (Eri asia jos käy töissä tai taustalla esim. sairauksia yms.)
Ei ole rahasta kiinni, mutta silti seuraavat kymmenen riviä valistetaan miten ahne rahan kähminen pitäisi olla prioriteetti numero yksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kyllä minä tiedän miksi ap ei kenellekään kelpaa eikä sillä ole mitään tekemistä rahan kanssa.
Juu-u, niinpä niin. Ei suostu edes naisen käskystä menemään töihin tienaamaan, mutta siitä huolimatta kyse ei ole missään tapauksessa rahasta, vaan aivan muista asioista.
Jos kyse ei todellakaan ole rahasta, kuten naiset väittävät, niin silloinhan senkin pitää riittää, että mies menee vapaaehtoistyöhön, josta ei makseta senttiäkään.
Juu, kyllä vapaaehtoistyö toimii. Esim. vapaaehtoiset eläintenpelastajat ovat kohtalaisen hot. Juuri katsoin norjalaisen dokkarin, jossa mies vapaaehtoisesti pelasti eläimiä vaikeakulkuisesta maastosta/vuorilta...ottaisin kiljuen tuollaisen ahavoituneen, eläinrakkaan luontomiehen. Rahaa ei ollut, mutta karismaa sitäkin enemmän. Onko sinulla karismaa?
Tuskimpua kelpaisi sulle, jos eteen tulisi. Tuollainen elämä olisi sulle aivan liian raskasta ja vähävaraista.
Mistäs sinä minun elämästäni, voimistanu, rahoistani tai miehestäni tiedät? Onko niin kamala ajatella, että joku toinen köyhä mies saa naisia sormia napsauttamalla kun se henkinen hehku löytyy. Lisäksi me kaikki naiset emme suinkaan asu kaupungeissa ja käy konttorissa töissä. Erilaisia elämänarvoja löytyy miehiltä ja naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kyllä minä tiedän miksi ap ei kenellekään kelpaa eikä sillä ole mitään tekemistä rahan kanssa.
Juu-u, niinpä niin. Ei suostu edes naisen käskystä menemään töihin tienaamaan, mutta siitä huolimatta kyse ei ole missään tapauksessa rahasta, vaan aivan muista asioista.
Jos kyse ei todellakaan ole rahasta, kuten naiset väittävät, niin silloinhan senkin pitää riittää, että mies menee vapaaehtoistyöhön, josta ei makseta senttiäkään.
Juu, kyllä vapaaehtoistyö toimii. Esim. vapaaehtoiset eläintenpelastajat ovat kohtalaisen hot. Juuri katsoin norjalaisen dokkarin, jossa mies vapaaehtoisesti pelasti eläimiä vaikeakulkuisesta maastosta/vuorilta...ottaisin kiljuen tuollaisen ahavoituneen, eläinrakkaan luontomiehen. Rahaa ei ollut, mutta karismaa sitäkin enemmän. Onko sinulla karismaa?
Tuskimpua kelpaisi sulle, jos eteen tulisi. Tuollainen elämä olisi sulle aivan liian raskasta ja vähävaraista.
Mistäs sinä minun elämästäni, voimistanu, rahoistani tai miehestäni tiedät? Onko niin kamala ajatella, että joku toinen köyhä mies saa naisia sormia napsauttamalla kun se henkinen hehku löytyy.
Kyllähän sen hehku voikin löytyä ilman rahaa. Yleensä nainen kuitenkin alkaa ennemmin tai myöhemmin vaatimaan työssäkäyntiä eli tarpeeksi isoja tuloja sen "hehkun" ylläpitämiseen.
Miksi tähän provo aloitukseen on kommentoitu niin paljon? Älkää ruokkiko trolleja.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä tuo kouluttamattomuus ja työttömyys on turn off. Eikä kyse ole rahasta vaan itse haluan ihmisen jolta löytyy sydämensivistyksen lisäksi myös oikeaa sivistyä. Haluan ihmisen joka haluaa kehittää itseään ja jolla on tavoitteita.
Jos oppi on jäänyt elämänkouluun , niin ei kiitos!
Koulutus yksin ei takaa automaattisesti hyvää menestystä, kouluttamaton tai amistason koulutuksella saattaa päästä pitkällekin esim. yrittäjänä.. Tai no, ainakin tunnen itseni lisäksi useita jotka on hyvin tavoitteellisia ja "kouluttautuvat" kokoajan itsenäisesti siinä sivussa hankkimalla tietoa ammattiinsa ja yritykseensä jne liittyen. Toki laiskaa ja saamatonta/ osaamatonta nyt ei monikaan katsele, oli kyseessä nainen tai mies. Siis tavoitteita tulee olla, mutta itseä voi kehittää todella monella tavalla.. Ei kannata tuijottaa miehen tilipussia ja titteliä pelkästään, vaan pikemmin juuri luonnetta ja persoona.. tällatavoin monelta eroltakin voisi välttyä.
Olen työtön mies ja mielestäni on ihan normaalia, että ei ole nyt juuri asiaa treffi markkinoille. Rahaakin on niin vähän, että viihdetarjonta jää lähinnä lihallisiin iloihin. Kyllä se helposti luo käytännön ongelmia jos toisella on rahaa ja toisella ei ole. Ei kiinnosta siivellä eläminen saati sitten budjetin sotkeminen ja nälkiintyminen sen vuoksi, että treffeillä tulee käytettyä rahaa joihinkin turhuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
N 43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on mitä hommia tekee? Kaikissa niissä joutuu tavalla tai toisella porvarin kanssa tekemiseen ja palvelemaan kyseisiä ihmispaskoja.
Sosiaaliala? Voisit hakeutua vaikka sosiaalityöntekijäksi. Silloin kai kohtaisit juuri niitä vähäosaisia, jotka näitä palveluista tarvitsevat.
Lähihoitaja? Kouluttaudu vanhuspuolelle ja voit olla kohtuu varma siitä, että kunnallisessa työssä et joudu juurikaan niitä rikkaita mummoja katselemaan. He kun saavat asua niissä hienoissa yksityisissä hoivakodeissa, jonne sinä et toki jalallasi astuisi.
Tai jos kouluttautuisit lapsi- ja nuorisoalalle ja hakeutuisit töihin lastenkoteihin? Silloin asiakkaasi eivät ainakaan olisi porvareita, vaan ihan oikeassa avun tarpeessa olevia lapsia ja nuoria.
Töitä ja koulutuksia on maailma täynnä, ja kaikki niistä eivät suinkaan tarkoita riistokapitalistin lompakkoon pelaamista.