Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työtön mies ei kelpaa naiselle

Vierailija
28.07.2016 |

Olin tuossa vähä aika sitten treffeillä. Heti treffien alkuun nainen alkoi kysellä koulutuksestani ja mitä teen työkseni. No mainitsin että olen ollut nyt 6 vuotta työttömänä ja käyneeni pelkän peruskoulun.. No heti naisen kiinnostus lopahti siihen. Onko niitä naisia olemassa enään jotka eivät välitä rahasta vaan hyvä luonne ratkaisee.
M24

Kommentit (395)

Vierailija
241/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sen perheen sitten elättää?

Jos mies ei kykene maksamaan omaa puolikastaan lapsiin menevistä + muista perheen yhteisistä kuluista, niitä lapsia ei hankita.

Vierailija
242/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

217 yhä odottaa vastausta aika olennaisiin kysymyksiin :) 

Täytyykin varmaan ottaa tämä ihan ykkösprioriteetiksi, kun sä olet sen verran tärkeä, että voit alkaa erikseen vaatimaan niihin vastaamista.

No onhan se jännä miten juuri se vaikea kysymys johon ei olekaan mitään valmisfraasia aina sattuukin lipsahtamaan ohi eikä siihen vastata ;D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

selvennystä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaisi hyvin, mutta eipä noita oikein löydy mistään. Minuakin ahdistaa, kun mies alkaa treffeillä kysellä koulutuksesta ja työasioista. Olen sairastellut paljon ja sen takia koulut ja työt ovat jääneet käymättä. En kuitenkaan halua alkaa puhumaan sairauksistani tuntemattomalle. Ilmeisesti miehille jää sitten käsitys, että en vain laiskuuttani ole hakeutunut töihin, tai koulutukseen ja heidän kiinnostuksensa lakkaa.

Kai sinä naisena kuitenkin tiedät sen että ei miehille ole mitään merkitystä mikä sinä olet koulutukseltasi tai työltäsi. Jos mies kysyy koulutusta tai työtä niin hän tekee sen ihan perus kohteliaisuuttaan verrattuna siihen että jos nainen kysyy mieheltä koulutusta tai työtä niin se on nimenomaan kynnyskysymys, jos mies EI vastaa olevansa lääkäri juristi tai lentokapteeni niin nainen ei kiinnostu.

Näimpä. En minä miehenä välitä naisen koulutuksesta ja siitä paljonko tienaa. Luonne ja ulkonäkö ratkaisee kiinnostunko naisesta.

Juu näin on, luonne ratkaisee. Ja ap:n luonteessa on suuri vika. 

Joopa joo, nämä on kuultu moneen kertaan. Luonne on kuulemma tärkeintä miehessä, mutta silti ehdottomin kriteeri miehelle on työssäkäynti, opiskelu tai vähintään työnhaku, että mies varmasti pystyy ennemmin tai myöhemmin puolittamaan naisen omat kustannukset ja jättämään naiselle enemmän rahaa omaan käyttöön.

Huvittavaa miten niin monet jaksavatkin teeskennellä jonkin luonteen ja persoonan tärkeydestä, kun aivan selvästi ne ovat paljon vähemmän tärkeitä kuin varallisuus ja tulojen tasaisuus.

Nainen toivoo miehenkin osallistuvan perheen elatukseen = nainen on vain rahan perässä? 

Juu, kyllä minä tiedän miksi ap ei kenellekään kelpaa eikä sillä ole mitään tekemistä rahan kanssa. 

No ärsyttäähän se tuollaista saamatonta elämäntapatyötöntä, joka niin kovin mielellään olisi koko ikänsä naisen elätettävänä. Mutta kun hirveät naiset eivät suostu ottamaan tuota lompakolla loisijaa riesakseen.

Tämä argumentti on vaan edelleen täysin tyhjänpäiväinen ja epätosi, kun en vaadi naiseltakaan työssäkäyntiä, vaan nainenkin saa olla työtön jos haluaa. Kiinnostaa naisessa ihan muut asiat kuin raha ja työ ja odotan ainoastaan, että naistakin kiinnostaa miehessä muut asiat kuin raha ja työ. Ei ole lainkaan kohtuuton, vaan itse asiassa todella tasa-arvoinen kriteeri.

Entä jos saat joskus työssäkäyvän naisen ja muutatte yhteen ja tämä nainen ei hyväksy valtiolta kusettamista, eli et voi pitää kulissiyksiötä?

Maksakoot sitten itse jos tuet ei kelpaa.

No teetkö sitten kaiket päivät kotitöitä ja hoidat lapset, että nainen tienaa, jotta pystyy elättämään itsensä, lapsensa ja kaltaisesi lompakkoloisen?

Kotitöihin kuuluu imurointi, lattioiden pesu, pyykkääminen (myös käsin), tiskaaminen, pölyjen pyyhkiminen, ikkunoiden pesut, pidät paikat järjestyksessä yms. Myös ruoan täytyy olla valmis, kun nainen tulee töistä, eikä ruoka ole mitään makaronimössöä, vaan kunnollista ja ravitsevaa.

Etkä valita, kun et saa kaljaa tai mitään muutakaan.

Sovitaan näin. Omatehty viini on niin halpaa, että sitä voin tehdä joka tapauksessa, joten kaljattomuus ei ole ongelma kun en sitä muutenkään kovin usein juo.

Jos lapsia on taloudessa, niin ei onnistu sun kiljun laitto.

Viinin käyttäminen, ei kiljun. Ja miksei tuo muka onnistu vaikka taloudessa asuu pari mukulaa?

Kiljua se sun kotiviinis on. Ensinnäkin se haisee pahalta ja on suuri riski, että lapset käy maistelemassa. Itse kaataisin ainakin pois.

Vierailija
244/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä peruskoulu pohjalla kertoo tyhmyydestä tai pahoista mielenterveysongelmista. Valitettavasti en tällaista miestä halua.

Ehkä kannattaisi myös muistaa että koko peruskoulun kestäneen kiusaamishelvetin läpikäyneenä saattaa ihminen ehkä hieman yllättäen karsastaa koko koulumaailmaa?

Ei parane tuomita toista ennenkuin tietää mitä polkuja hän on kävellyt.

Kärjistäen voisi sanoa että jokainen ylioppilaaksi lukenut sekä korkeakoulun käynyt on narsistinen ihmishirviö?

Vierailija
245/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä työttömiä naisiakin jotka eivät kelpaa. Sä vaan törmäsit naiseen joka ei ole sulle tarkoitettu.

Valitettavasti ne työttömät naisetkin elää prinsessaharhoissa.

Kuten kirjoittaja?

Vierailija
246/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

selvennystä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaisi hyvin, mutta eipä noita oikein löydy mistään. Minuakin ahdistaa, kun mies alkaa treffeillä kysellä koulutuksesta ja työasioista. Olen sairastellut paljon ja sen takia koulut ja työt ovat jääneet käymättä. En kuitenkaan halua alkaa puhumaan sairauksistani tuntemattomalle. Ilmeisesti miehille jää sitten käsitys, että en vain laiskuuttani ole hakeutunut töihin, tai koulutukseen ja heidän kiinnostuksensa lakkaa.

Kai sinä naisena kuitenkin tiedät sen että ei miehille ole mitään merkitystä mikä sinä olet koulutukseltasi tai työltäsi. Jos mies kysyy koulutusta tai työtä niin hän tekee sen ihan perus kohteliaisuuttaan verrattuna siihen että jos nainen kysyy mieheltä koulutusta tai työtä niin se on nimenomaan kynnyskysymys, jos mies EI vastaa olevansa lääkäri juristi tai lentokapteeni niin nainen ei kiinnostu.

Näimpä. En minä miehenä välitä naisen koulutuksesta ja siitä paljonko tienaa. Luonne ja ulkonäkö ratkaisee kiinnostunko naisesta.

Juu näin on, luonne ratkaisee. Ja ap:n luonteessa on suuri vika. 

Joopa joo, nämä on kuultu moneen kertaan. Luonne on kuulemma tärkeintä miehessä, mutta silti ehdottomin kriteeri miehelle on työssäkäynti, opiskelu tai vähintään työnhaku, että mies varmasti pystyy ennemmin tai myöhemmin puolittamaan naisen omat kustannukset ja jättämään naiselle enemmän rahaa omaan käyttöön.

Huvittavaa miten niin monet jaksavatkin teeskennellä jonkin luonteen ja persoonan tärkeydestä, kun aivan selvästi ne ovat paljon vähemmän tärkeitä kuin varallisuus ja tulojen tasaisuus.

Nainen toivoo miehenkin osallistuvan perheen elatukseen = nainen on vain rahan perässä? 

Juu, kyllä minä tiedän miksi ap ei kenellekään kelpaa eikä sillä ole mitään tekemistä rahan kanssa. 

No ärsyttäähän se tuollaista saamatonta elämäntapatyötöntä, joka niin kovin mielellään olisi koko ikänsä naisen elätettävänä. Mutta kun hirveät naiset eivät suostu ottamaan tuota lompakolla loisijaa riesakseen.

Tämä argumentti on vaan edelleen täysin tyhjänpäiväinen ja epätosi, kun en vaadi naiseltakaan työssäkäyntiä, vaan nainenkin saa olla työtön jos haluaa. Kiinnostaa naisessa ihan muut asiat kuin raha ja työ ja odotan ainoastaan, että naistakin kiinnostaa miehessä muut asiat kuin raha ja työ. Ei ole lainkaan kohtuuton, vaan itse asiassa todella tasa-arvoinen kriteeri.

Entä jos saat joskus työssäkäyvän naisen ja muutatte yhteen ja tämä nainen ei hyväksy valtiolta kusettamista, eli et voi pitää kulissiyksiötä?

Maksakoot sitten itse jos tuet ei kelpaa.

No teetkö sitten kaiket päivät kotitöitä ja hoidat lapset, että nainen tienaa, jotta pystyy elättämään itsensä, lapsensa ja kaltaisesi lompakkoloisen?

Kotitöihin kuuluu imurointi, lattioiden pesu, pyykkääminen (myös käsin), tiskaaminen, pölyjen pyyhkiminen, ikkunoiden pesut, pidät paikat järjestyksessä yms. Myös ruoan täytyy olla valmis, kun nainen tulee töistä, eikä ruoka ole mitään makaronimössöä, vaan kunnollista ja ravitsevaa.

Etkä valita, kun et saa kaljaa tai mitään muutakaan.

Sovitaan näin. Omatehty viini on niin halpaa, että sitä voin tehdä joka tapauksessa, joten kaljattomuus ei ole ongelma kun en sitä muutenkään kovin usein juo.

Jos lapsia on taloudessa, niin ei onnistu sun kiljun laitto.

Viinin käyttäminen, ei kiljun. Ja miksei tuo muka onnistu vaikka taloudessa asuu pari mukulaa?

Kiljua se sun kotiviinis on. Ensinnäkin se haisee pahalta ja on suuri riski, että lapset käy maistelemassa. Itse kaataisin ainakin pois.

Itse kotiviiniä juoneena sanoisin että melkeimpä voittaa alkon ylihintaiset litkut. Riippuu miten tekee viinin jos osaa tehdä hyvin ei tosiaan mitää kiljua ole.

247/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut sekä työttömien että työssäkäyvien miesten kanssa. 

Jos miehellä ei ole mitään koulutusta, jää sellainen kuva, ettei häntä kiinnosta mikään. Mitä yhteistä tällaisen ihmisen kanssa voisi olla? Jos ei myöskään harrastuksia ole, sen vaikeampaa löytää mitään samaa.

Työttömyys ei haittaa, jos mies opiskelee tai hakee töitä aktiivisesti. Mitään päihderiippuvaista tai vaikeasti mt-ongelmaista en jaksaisi katsella. Been there and done that. 

Itse etsin kumppanista jotain samaa, jotain yhdistävää. Minua ei ole koskaan kukaan joutunut elättämään eivätkä elinkustannukseni ole mitenkään salaperäisesti puolittuneet. 

Itse olen ollut erilaisissa koulutuksissa, aina mielenkiintoni mukaan. Fyysisen sairauden takia työosuus on jäänyt lyhyeksi. Minulla on silti ammattinimike. Ja harrastan asioita, sellaisia mistä pidän. 

Nykyinen mies töissä. Hän on kouluttautunut samalle alalle kuin minä aikoinaan. Ja muutenkin on todella paljon yhteistä. Minua ei haittaa jos jäisi työttömäksi, pääsee kuitenkin aina jonnekin töihin takaisin. 

Ja vaikkei olisi ammattiakaan, ihminen voi silti löytää töitä. Kaikkiin töihin kun ei koulutusta vaadita. 

Jos koulunsa keskeyttää, miksei hae sellaiseen koulutukseen, joka oikeasti kiinnostaa? Jos ei tiedä mitä haluaa, työkkärissä on kaiken maailman testejä vissiin saatavilla. Netissäkin. 

"Mikä on vallassamme tehdä, se on vallassamme jättää tekemättä." — Aristoteles

Vierailija
248/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

selvennystä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaltaisiasi on hyvin harvassa.

Miten niin harvassa? Kyllä väittäisin että 99% miehistä ottaisi mielummin söpön hoikan mukavan siivoojan kuin huonomman näköisen korkeakoulutetun ikävällä luonteella varustetun korkeapalkkaisen naisen.

Se söpö siivoojakin kuitenkin tekee jotain itsensä, elämänsä ja elatuksensa hyväksi. Kuinka moni mies olisi yhtä innoissaan söpöstä, täysin kouluttamattomasta pitkäaikaistyötömästä naisesta, joka ei ole ansiotyötä tehnyt päivääkään elämässään eikä vaikuta erityisen kiinnostuneelta koskaan koulutusta taikka työtä hankkiakaan? Joka on koko aikuisikänsä maannut työttömänä kotona edes hakeutumatta opiskelemaan itselleen ammattia?

Pakko on sanoa, ettei ole omalle kohdalle tullut vastaan vielä yhtäkään miestä, joka tuollaista elämäntyyliä pidemmällä tähtäimellä jaksaisi.

Mulle kävis söpö kouluttamaton pitkäaikaistyötön, jos täyttää muut vaatimukset eli on kiinnostunut politiikasta ja ajankohtaisista aiheista, katso telkusta muutakin kuin Salkkareita esim. dokkareita, tykkää matkailla, liikkuu, terveelliset elämäntavat, pitää seksistä ja luonteen puolesta tuntuu hyvälle. 

Wau! Olet helmi miesten joukossa. Ihan noin pidemmän tähtäimen ajatuksella, kuinka kauan luulet että jaksaisit elättää tuollaista naista ja maksaa myös hänen matkailunsa? 500 euron kuukausituloilla kun ei kauheasti matkailla, vaikka kuinka kiinnostaisi.

Noilla tuloilla olen itse säästänyt 100-200e / kk no siis työt. korvaus ja asumistuki = 850e. Vuoden lopussa niillä rahoilla pääsee kyllä ulkomaille.

Töissä ollessa elätin yhden maisteriopiskelijan. Sattumoisin, kun valmistui ja pääsi työelämään niin vaihtoi mut "duunarimiehen" mieheen, joka tienaa enemmän. Kumma juttu kun kelpasin hänen ollessa köyhä opiskelija...

No, kuten tiedät, puolison tulot vaikuttavat työtömän saamiin tukiin, eli käytännössä asumistukia ja toimeentulotukia ei voi saada, jos puoliso on edes normaalipalkkaisessa työssä. Näin ollen ainoaksi kuukausituloksi jää se työttömyyskorvaus, eli n. 500€ kuussa.

Jos asutte pk-seudulla tai jossain muussa suuressa kaupungissa, tuo 500€ kuussa menee käytännössä kokonaan pelkkiin asumiskuluihin. Onnellinen saa olla, jos edes 850 eurolla kuussa saa pienen kaksion vuokralle pk-seudulta. Jos siis eläisit sen söpön elämäntapatyöttömän naisen kanssa, et voisi olettaa hänen pystyvän säästämään yhtään mitään, koska hänen koko kuukausiansiot menisivät lähes kokonaan siihe teidän pienen kaksion vuokranpuolikkaaseen ja sinä maksaisit yksin sähköt, netit, kotivakuutukset, söpön elämäntapatyöttömän ruuat, juomat ja hygieniatarvikket sekä sen matkailun omien kulujesi lisäksi.

Siinä on tämän päivän realiteetit, joten heitä villi arvio, kuinka monta vuotta jaksaisit ihan oikeasti elättää naistasi ja maksaa hänenkin matkailunsa, ennen kuin kävisi mielessä pyytää häntä hakemaan töitä tai edes opiskelupaikkaa, jotta joskus edes työnsaanti olisi hieman helpompaa?

En asu Helsingissä, kaupungissa kylläkin. Ja olen huomannut, että monille tämän palstan käyttäjistä on vaikea ymmärtää elämää olevan kehkä kolmosen ulkopuolella :D 

Vuokra 500e (63 m2, remontoitu kaksio, maksuton pyykkitupa) sisältää veden, sähkölasku 35e neljä kertaa vuoteen. Jos meitä olisi vaikka kaksi työtöntä niin asumistuki olis 230e. Eli tulot yhteensä +1200 euroa ja asumismenot 500e, elämiseen 700e / 2 = 350e. Kyllä edelleen väitän, että tuosta summasta voi säästää sen 150e kuukaus. Ehkä jonain kuukautena vähemmän ja jonain enemmän.

Jos toinen olis töissä jossain "kakkaduunis" ja tienais esim. 1500e käteen. Niin toiselle jäis käteen vuokran jälkeen se 1250e ja toiselle 250e + asumistuki mikä se sitten olisikaan. Ja matkakassa kertyis hienosti noilla tuloilla jälleen.

Haluatko vielä jotain tarkentavia? Jotenkin tuntuu ettet voi voittaa tätä väittelyä.

Siellä se matkakassa taas kertyy työssäkäyvän rahapussista :)

Vierailija
249/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille on annettu yksi elämä. Tee sillä edes jotain!

Mikset nyt vaan suoraan myönnä, että "jotain" tarkoittaa rahan kähmimistä mahdollisimman paljon tavalla tai toisella?

Kuinkahan moni nainen tässä ketjussa on jo yrittänyt takoa sun tyhjään päähäsi, että rahan määrä ei ole se oleellinen asia? Eikä vieläkään mene perille.

Tämähän se hauskin paradoksi näissä akkojen olkiukoissa on. Olkiukko perustuu kokonaan sen omakeksityn argumentin varaan, että mies on ilman muuta tyhmä, jos ei suostu menemään töihin edes naisen käskystä. Toisin sanoen, miehen pitää siis olla niin älykäs, että viimeistään naisen käskystä suostuu menemään töihin, mutta silti kuitenkin niin tyhmä ja naiivi, että kuitenkin uskoo naisten koomitukset tekosyyt, joilla yritetään vakuutella ettei kyse ole missään tapauksessa rahasta, vaan aivan muista asioista.

Mistä sä nyt olet saanut päähäsi että naiset käskyttää miehiä töihin? Kukaan ei pakota niinkuin on moneen kertaan todettu. Ei ole pakko käydä töissä. Niinkuin naisten ei ole myöskään pakko antaa pillua jos sinä haluat sitä saada. Jos kerran itse on tyytyväinen tiettyyn elämäntyyliin, niin ei tarvi sitten itkeä jos tulee pakit treffeillä kun nainen hakee toisenlaista kumppania. Jostain syystä kuvittelet että naisilla olisi joku velvollisuus treffailla miestä X koska mies X haluaa treffailla juuri tätä naista?

250/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta silti pitäisi saada nainen joka kaataisi koko palkkansa kurkustasi alas.

Edelleenkään en vaadi naiselta työssäkäyntiä. Itse asiassa otan naisen mieluummin työttömänä kuin työssäkäyvänä, mutta työssäkäyväkin kelpaa kunhan ei ole niin ahne, että vaatii multakin työssäkäyntiä.

Älä sinä siinä selitä. Kukaan ei usko tuota. Et kykene ajattelemaan mitään muuta kuin rahaa. Rahasta jauhat täällä päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Raha, raha, raha. Pakko saada rahaa.

Luonollisesti se tulee ongelmaksi kun kun tähän naiset ovat ahneuksissaan tehneet rahasta ongelman ja suhteet ovat päättyneet sen takia. Mulle raha ei olisi ikinä ollut mikään ongelma, elleivät naiset olisi tehneet siitä ongelmaa.

No jos se raha ei ole sinulle ongelma, miksi olet Kelan asiakas? Katsotaan, monta päivää elät ilman euron euroa, vätys. Ihan sama mitä sanot, kaikki tarvitsevat jonkun verran rahaa elämiseen, ja kyllä se rahan puute on ongelma. 

Paras tapa sabotoida nykyistä järjestelmää, jossa ihmiset yritetään alistaa porvarin orjiksi suurpääoman palvelukseen.

Haluat siis sabotoida juuri sitä järjestelmää, joka mahdollistaa sen, että voit elää hauamallasi tavalla, elämäntapatyöttömänä. Ihan mielenkiinnosta, mitä ajattelit tehdä sitten, jos/kun tavoitteesi toteutuu ja tämä kamala ja porvarillinen, sinun elämäntapasi kustantava nykyjärjestelmä on sabotoitu kuoliaaksi?

Vierailija
251/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille on annettu yksi elämä. Tee sillä edes jotain!

Mikset nyt vaan suoraan myönnä, että "jotain" tarkoittaa rahan kähmimistä mahdollisimman paljon tavalla tai toisella?

Kuinkahan moni nainen tässä ketjussa on jo yrittänyt takoa sun tyhjään päähäsi, että rahan määrä ei ole se oleellinen asia? Eikä vieläkään mene perille.

Tämähän se hauskin paradoksi näissä akkojen olkiukoissa on. Olkiukko perustuu kokonaan sen omakeksityn argumentin varaan, että mies on ilman muuta tyhmä, jos ei suostu menemään töihin edes naisen käskystä. Toisin sanoen, miehen pitää siis olla niin älykäs, että viimeistään naisen käskystä suostuu menemään töihin, mutta silti kuitenkin niin tyhmä ja naiivi, että kuitenkin uskoo naisten koomitukset tekosyyt, joilla yritetään vakuutella ettei kyse ole missään tapauksessa rahasta, vaan aivan muista asioista.

Mistä sä nyt olet saanut päähäsi että naiset käskyttää miehiä töihin? Kukaan ei pakota niinkuin on moneen kertaan todettu. Ei ole pakko käydä töissä. Niinkuin naisten ei ole myöskään pakko antaa pillua jos sinä haluat sitä saada. Jos kerran itse on tyytyväinen tiettyyn elämäntyyliin, niin ei tarvi sitten itkeä jos tulee pakit treffeillä kun nainen hakee toisenlaista kumppania. Jostain syystä kuvittelet että naisilla olisi joku velvollisuus treffailla miestä X koska mies X haluaa treffailla juuri tätä naista?

Kyllä tässä lähinnä sä edelleenkin kuvittelevatm että mä kuvittelevan.

En halua työssäkäyntiä vaativaa naista, että työssäkäyntiä vaativa nainen on maksullinen. Ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
252/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on että harvasta olisi Räikköseksi. Kokeilkaa joskus ajaa kilpaa radalla. Suurimmalla osalla ihmisistä ei ole riittävän hyviä refleksejä ja avaruudellista hahmottamiskykyä.

Vierailija
253/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyykin varmaan ottaa tämä ihan ykkösprioriteetiksi, kun sä olet sen verran tärkeä, että voit alkaa erikseen vaatimaan niihin vastaamista.

No onhan se jännä miten juuri se vaikea kysymys johon ei olekaan mitään valmisfraasia aina sattuukin lipsahtamaan ohi eikä siihen vastata ;D 

Noihin kysymyksiin on vastattu jo ainakin 50 kertaa. Sillehän en voi edelleenkään mitään, jos vastaukset ei kelpaa.

Vierailija
254/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään en vaadi naiselta työssäkäyntiä. Itse asiassa otan naisen mieluummin työttömänä kuin työssäkäyvänä, mutta työssäkäyväkin kelpaa kunhan ei ole niin ahne, että vaatii multakin työssäkäyntiä.

Älä sinä siinä selitä. Kukaan ei usko tuota. Et kykene ajattelemaan mitään muuta kuin rahaa. Rahasta jauhat täällä päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Raha, raha, raha. Pakko saada rahaa.

Luonollisesti se tulee ongelmaksi kun kun tähän naiset ovat ahneuksissaan tehneet rahasta ongelman ja suhteet ovat päättyneet sen takia. Mulle raha ei olisi ikinä ollut mikään ongelma, elleivät naiset olisi tehneet siitä ongelmaa.

No jos se raha ei ole sinulle ongelma, miksi olet Kelan asiakas? Katsotaan, monta päivää elät ilman euron euroa, vätys. Ihan sama mitä sanot, kaikki tarvitsevat jonkun verran rahaa elämiseen, ja kyllä se rahan puute on ongelma. 

Paras tapa sabotoida nykyistä järjestelmää, jossa ihmiset yritetään alistaa porvarin orjiksi suurpääoman palvelukseen.

Haluat siis sabotoida juuri sitä järjestelmää, joka mahdollistaa sen, että voit elää hauamallasi tavalla, elämäntapatyöttömänä. Ihan mielenkiinnosta, mitä ajattelit tehdä sitten, jos/kun tavoitteesi toteutuu ja tämä kamala ja porvarillinen, sinun elämäntapasi kustantava nykyjärjestelmä on sabotoitu kuoliaaksi?

Turha edes kysyä kun on niin läpinäkyvää että hänen tapauksessaan tuo näennäinen idealismi on tosiasiassa vain keppihevonen jolla hän koittaa oikeuttaa oman lusmuilunsa. Silloin kun muut anarkomarkot ovat häiriköimässä Itsenäisyyspäivän vastaanottoa niin tämä pelaa kotona pleikkaa, koska onhan ulkona aika kylmä ja pimeää ja poliisikin saattaisi pamputtaa eli liikaa vaivaa.

Vierailija
255/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen näkee sitten.

Vierailija
256/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noihin kysymyksiin on vastattu jo ainakin 50 kertaa. Sillehän en voi edelleenkään mitään, jos vastaukset ei kelpaa.

Asian vierestä vastaaminen tai lapsellinen kiertely ei ole kysymykseen vastaamista. Tämäkin on sinulle kerrottu jo ainakin 50 kertaa.

Vierailija
257/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nainen saa jäädä työttömäksi" ei ole vastaus kysymyksiin.

Vierailija
258/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulihan se vakiokiertely... "Siihen on jo vastattu!!1!" :D 

Vierailija
259/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on että harvasta olisi Räikköseksi. Kokeilkaa joskus ajaa kilpaa radalla. Suurimmalla osalla ihmisistä ei ole riittävän hyviä refleksejä ja avaruudellista hahmottamiskykyä.

Totuus on se, että palstan muijat eivät kuolaa räikkösen perään sivistyksen, hyvien käytöstapojen, korkean moraalin ja mukavuuden ym. muun paskan takia, vaan kuolaavat ihan 100% Räikkösen rahoja.

Vierailija
260/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nainen saa jäädä työttömäksi" ei ole vastaus kysymyksiin.

Totta kai on. Jos naiselle on niin tärkeää, että kulut menevät 50/50 niin aina voi alkaa työttömäksi. Karenssin aikanahan mies olisi lisäksi se joka maksaisi enemmän.