Vieläkö uskallat värjätä hiuksiasi? (linkki)
Kommentit (167)
Olen värjännyt 13-vuotiaasta 37-vuotiaaksi säännöllisesti ja nyt vuoteen ollut värjäämättä, koska sain allergisen reaktion.
Uskallan. Eihän vika värissä tai värinpoistossa ollut vaan tekijässä joka ei osannut hommaansa ja tytössä joka suostui kärvistlemään aineet päässään 1,5 tuntia. Ei sitten varmaan kuitenkaan sattunut tarpeeksi?
Itsekkin olen mokaillut hiusvärien ja vaalennusten kanssa niin, että päänahka on ollut ruvella ja kerran useamman vaalennuksen jälkeen hiukset tippui pois. Silti en ole lähtenyt iltapaskalehtiin itkemään omaa typeryyttäni.
Jos joku päivä huomaan herkistyneeni hiusväreille niin, että turpoan muodottomaksi punaiseksi löntiksi niin sitten joo. Tai vaihdan ainakin luonnonväreihin.
Eikä ne kampaamon värit ole yhtään sen turvallisempia. Päinvastoin, niillähän nyt kovemmat myrkyt on mitä kaupan väreissä.
Pitäisikö soittaa iltalehteen että mun 6v poika meinasi tukehtua kun työnsi karkin syvälle nenään ja varoittaa kaikkia siksi karkkien vaaroista. No ei koska melkein jokainen tuote on vaarallinen väärin käytettynä ja sen nyt varmaan kaikki tietävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon jää iso kalju kohta
Kyllä plastiikakirurgialla saa kasvatettua hiukset takaisin siigen kohtaan. Ei muuta kuin kummitädille syytettä pahoinpitelystä, sen tuo tapaus taatusti täyttää.
Jaa jos siirre otetaan reidestä? Mieti nyt hetki onko reidessä hiustuppia? Reisikarvat saa kasvamaan.
Hiustupit voidaan istuttaa siirtoihoon myöhemmin. Kalliiksi tulee, mutta varmaan vakuutus sekä korvausrahat auttaa.
En usko. Helpompi siirtää niskasta ihoa tuohon kohtaan ja laittaa se reidestä otettu iho niskaan alemmas. Eiköhän ne kirurgit osaa.
Täytyy sanoa, että ainut hyvä tuossa on, että tuli tuonne hiusten keskelle. Saa peitettyä omilla hiuksilla. Turhahan tuo koko tapahtuma oli, olisi saanut jäädä tekemättä.
Ovatkohan tehneet ilmoituksen poliisille tmv tästä?
Vierailija kirjoitti:
Ovatkohan tehneet ilmoituksen poliisille tmv tästä?
Paskooko karhu metsään?
Hiustupit voidaan istuttaa siirtoihoon myöhemmin. Kalliiksi tulee, mutta varmaan vakuutus sekä korvausrahat auttaa.