Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö uskallat värjätä hiuksiasi? (linkki)

Kommentit (167)

Vierailija
141/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kans vaalentanut hiuksiani nuoresta vanhaan.Ei ikinä ongelmia,eniten pitänyt tukassa ainetta 40 min.eikä koskaan kuumassa.Tyhmä kampaaja ja uhri.

Vierailija
142/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon jää iso kalju kohta

Kyllä plastiikakirurgialla saa kasvatettua hiukset takaisin siigen kohtaan. Ei muuta kuin kummitädille syytettä pahoinpitelystä, sen tuo tapaus taatusti täyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi nyt herranjeesus. Artikkelissa värjäyksen on suorittanut joku ammattitaidoton mukakampaaja. Väri on ollut päässä 2 tuntia ja osan siitä tulikuumassa autossa. Ei ihme että paloi nahka.

Älkää siis mammat hätäilkö, hiuksien  värjääminen on edelleenkin turvallista kunhan sen tekee OIKEIN. Allergiatapaukset on asia erikseen, mutta ennen värjäystä kannattaakin tehdä allergiatesti (ohjeet väripakkauksessa). Ja jos ette värjää kotona niin antakaa ammattilaisen hoitaa homma, ei jonkun kaverin.

Vierailija
144/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivataan tän ammattilaisen nimi jostain niin tietää välttää..

Vierailija
145/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvivärejä käytän, kemiallisia en.

Vierailija
146/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole värjännyt tai edes sävyttänyt hiuksiani moneen vuoteen, sillä viimeisillä kerroilla aineet alkoivat kipristellä päänahassa. Katsoin parhaimmaksi tyytyä luonnon omaan väriin, joka sinänsä onkin aika sievä, sillä harmaantuminen näkyy raitoina. Muutaman kerran on jopa kysytty, olenko ottanut raitoja. En ole.

Minulla ihan sama tilanne. Lopetin hiusteni värjäyttämisen viitisen vuotta sitten, ja nyt vain harmittaa, miten paljon ehdin tuhlata siihen rahaa 20 vuoden aikana.

Olen todennut, että oma värini on itse asiassa tosi kiva ja sopii minulle. Ja harmaat hiukset näyttävät minullakin lähinnä vaaleilta raidoilta. Nyt kun väriaineiden myrkyllisyydestä on viime vuosina puhuttu enemmän julkisuudessa, olen entistä tyytyväisempi, että pääsin värjäämisestä eroon, ennen kuin sain siitä mitään oireita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
147/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa sanottiin, että tämä kampaaja on perheen sukulainen ja siihen vielä äiti oli kommentoinut. Kuulemma asianajaja kieltänyt kertomasta nimeä vielä julkisuuteen.

Vierailija
148/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua. Tuossa on äärimmilleen viety esimerkki, miksi ei kannata säästää väärässä paikassa. Ja kai se tyttö on luottanut siihen "kampaajaan" ,että se tietää mitä tekee. .ja lopputulos oli tuo. Ei taida enää hiuksilleen tehdä mitään. .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
149/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen kampaaja kyllä sieltä löytyy

Vierailija
150/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan, tosin en itse laitakkaan hiuksiini 12% hapetteita (jota ei saisi edes laittaa ihoa vasten todellakaan) ja jätä sitä muhimaan kahdeksi tunniksi kuumassa tilassa.

Eihän hiusvärit mitään luonnonmukaisia tai terveellisiä ole, mutta tuossa tapauksessa on enemmän kyse idiooteista ihmisistä kuin hiusvärin haitoista. Jos ois toimittu miten pitääkin niin ois selvitty ilman palovammoja ja purkkahiuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
151/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon jää iso kalju kohta

Kyllä plastiikakirurgialla saa kasvatettua hiukset takaisin siigen kohtaan. Ei muuta kuin kummitädille syytettä pahoinpitelystä, sen tuo tapaus taatusti täyttää.

Ei saa ellei siirrä niskasta nahkaa siihen tilalle..

Vierailija
152/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuulemma reidestä otetaan tarvittava iho. Säärikarvoja siinä kasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
153/167 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan ja kotonakin vielä värjään, mutta en ole niin tyhmä että jätän värin moneksi tunniksi paahtavassa auringossa, ei tarvitse olla kampaaja että tuon tietää olevan tyhmyyttä.

Tällä hetkellä en värjää koska haluan vaihtelua kerrankin johonkin luonnolliseen, ja tuntuuhan tämä käsittelemätön hius ihanan terveeltä vuosien värjäämisen jälkeen.

Vierailija
154/167 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tuota 16 vuotiaan kontolle laittaisi, vaan tämän ihmeellisen opiskelleen "kampaajan". Hänet pitäisi saada rikosoikeudelliseen vastuuseen. Törkeä pahoinpitelyhän tuo on kuolioineen.

Miten voi olla noin välinpitämätön, että hapot päähän ja  joo moi, lähen asioille jäätkö tänne vai tuutko mukaan...

Eihän siitä tilanteessa hemmetti vie lähetä yhtään mihinkään! Se on korkeintaan vartti folioissa ja pesu.

Ihmettelen, että miten 16 v onkaan ollut kivuissaan.. Siinä vaiheessa kun luulee kuolevansa, niin viimeistään numero on 112.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
155/167 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kommentoijat edes lukenut koko juttua? Varoittava esimerkki hiusten värjäyksestä... Pikemminkin vain toteamus siitä, että hyvää et saa halvalla. Siihen lienee ihan syy, että kampaamopalvelut eivät ole puoli-ilmaisia. Ammattikampaajat erottaa amatööreistä juuri siinä, että ammattilaiset suorittavat palvelunsa yleisesti omissa liikkeissään ja koko palvelusuoritus tapahtuu heti, eikä niin, että kampaaja lähtee ostoksille pariksi tunniksi ja ottaa asiakkaan mukaansa autoon. Voisi sanoa, että tässä kyseissä jutussa vastuu on myös ollut tytöllä itsellään sekä tämän äidillä kun on kyseenalaiselle kampaajalle lapsensa vienyt. Tottakai suurin vastuu on tekijällä ja hänestä lienee mahdollisuus jo rikosilmoitus tehtykin. Mutta ei tämän jutun perusteella voida ammattimaista hiustenvärjäämistä kieltää. Ja faktahan on sekin, että kampaajalla tuotteet ovat turvallisempia kuin esimerksiksi kotivärjäyksessä käytetyt. Vastauksena aloittajan kysymykseen: Uskallan värjätä hiukseni. Olen viimeiset 6 vuottakäynyt samalla kampaajalla ilman mitään ongelmia. Hän on ollut alalla jo yli 15 vuotta.

Vierailija
156/167 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ tämä sukulainen joka värjäsi tytön hiukset oli käyttänyt ihan ammattilaisten tuotteita.

Vierailija
157/167 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon jää iso kalju kohta

Kyllä plastiikakirurgialla saa kasvatettua hiukset takaisin siigen kohtaan. Ei muuta kuin kummitädille syytettä pahoinpitelystä, sen tuo tapaus taatusti täyttää.

Jaa jos siirre otetaan reidestä? Mieti nyt hetki onko reidessä hiustuppia? Reisikarvat saa kasvamaan.

Vierailija
158/167 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni äiti pystyy oikeasti valvomaan, mitä teini-ikäinen tekee hiuksilleen? Harva teini on koko aikaa vanhempien valvovien silmien alla. Vaalensin itse hiuksiani ensimmäisen kerran 13-vuotiaana eikä siihen ollut äidillä mitään sanomista. Tummaksi aloin värjätä 15-vuotiaana ja siitä kohta takaisin vaaleaksi kotikonstein. Ongelmia ei tullut, koska noudatin väripakettien ohjeita, tosin tummasta vaaleaan välissä oli oranssi vaihe ja vaaleasta tummaan tuli välillä violetti.

16-vuotiaalla on varmasti kova luottamus "koulutuksen saaneeseen" kaveriin (vai kummitätikö tämä oli?) eikä silloin helposti protestoida, vaikka olo olisi kuinka kauhea. Oikea toimintatapa olisi ollut painella ensiapuun jo siinä kohtaa, kun olo on niin tuskallinen, että hiki valuu. Kaikki sympatiat tytölle, hän ei ole tämän keissin rikollinen.

Värjäyksistä tuli mieleen kokeneelta kampaajalta kuulemani juttu, kuinka jotkut asiakkaat ottavat allergialääkkeen ennen värjäystä. Tiedä sitten auttaako se oikeasti vai onko enemmän henkinen juttu, mutta minusta on huolestuttavaa jos hiusten värjäyksestä selviää vain lääkkeen avulla.

Vierailija
159/167 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että hiusten värjäykseen nykyisenlaisilla myrkyillä suhtaudutaan muutaman vuosikymmenen päästä samoin kun nykyään suhtaudutaan siihen että joskus aikanaan käytettiin hiiltä ja lyijyä ehostamisessa ja mietitään että kuinka tyhmiä on ihmiset voinut olla kun on noin vaarallisin keinoin ulkonäköään kohennellut.

Vierailija
160/167 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjään kasvivärillä, hennalla jonka sekoitan kahviin. Enää ei päänahka kutise ja hiukset voi mahtavasti. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi