Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi öiden keskustelu ei ole siirtynyt tänne?

28.07.2016 |

http://www.meidanperhe.fi/
Muuten identtinen Vauva AV:n kanssa, mutta ei kirjautumista

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe on paras!

Vierailija
2/6 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinostah.. kaikki ovat jo niin tottuneet että klo 23 jälkeen ei enää palstailla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin meidänprrhe on giljaisempi paikka

Vierailija
4/6 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan tuota joskus kokeilla. Kiitos vinkistä.

Vierailija
5/6 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän lienee Meidän Perhe - lehden moderointipolitiikka? Jos siirrytte sinne niin kauanko arvelette kestävän ennenkuin sama rekisteröintipakko on sielläkin? Keskustelun säännöt näyttivät olevan linkki Vauva.fi - sivun sääntöihin, joten ylläpiton henkilötkin ovat todennäköisesti samat.

Vierailija
6/6 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo voi olla niin samanlainen???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi