Lue keskustelun säännöt.
Miksi öiden keskustelu ei ole siirtynyt tänne?
Kommentit (6)
Ei kiinostah.. kaikki ovat jo niin tottuneet että klo 23 jälkeen ei enää palstailla..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jotenkin meidänprrhe on giljaisempi paikka
Voisihan tuota joskus kokeilla. Kiitos vinkistä.
Mikähän lienee Meidän Perhe - lehden moderointipolitiikka? Jos siirrytte sinne niin kauanko arvelette kestävän ennenkuin sama rekisteröintipakko on sielläkin? Keskustelun säännöt näyttivät olevan linkki Vauva.fi - sivun sääntöihin, joten ylläpiton henkilötkin ovat todennäköisesti samat.
Miten tuo voi olla niin samanlainen???
Meidän perhe on paras!