Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kerro pahimmat piheilysi

Vierailija
20.07.2016 |

usein kun piheilen niin ei ehkä ollutkaan vaivan arvoista. jos ajattelee että aikaaki kului enemmä vaikeimman kautta

Kommentit (291)

Vierailija
141/291 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokone ja kännykkä. Käytän aina loppuun saakka. En osta uusi ennen kuin on rikki ja korjaus maksaa enemmän kuin esineen arvo. Toisinaan ostan tonnin burberryn takki eikä ei tunnu pahalta :D

Vierailija
142/291 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

np_ kirjoitti:

Hohoijaa 

Silmissä varmastikin kannattaa pihistellä. Ja piilareiden hygieniassa säästää tooooooosi paljon. Sokeaksi kun tulee niin eipä tule shoppailu himojakaan.

Olen tuo kertakäyttöpiilareita kolme päivää käyttänyt. Silmäni ovat kunnossa, ei ole koskaan ollut edes tulehduksia tai ärsytystä. Olennaista on huolehtia hygieniasta, ei se että ottaa aina uudet piilarit pakkauksesta. Ei ne uudet piilarit mitään pelasta, jos ne otetaan pakkauksesta likaisin kynnenalusin. Kertakäyttöpiilarit säilyy hyvinä kolmekin päivää, kun ovat riittävässä ja puhtaassa nesteessä silloin, kun eivät ole silmissä. Testattu on ja vuosia käytetty, mutta saahan sitä vanhan ruuan syöjät ja vanhoilla vaatteilla siivoajat kauhistella, jos tulee parempi mieli :)

Käytän kertiksiä monta päivää siksi, etten kotona käytä piilareita lainkaan. Kauppareissulle laitan piilarit, ei olisi mitään järkeä ottaa parin tunnin takia aina uudet pakkauksesta. Kertakäyttöpiilarit on kuitenkin kaikkein parhaat silmilleni: hengittävät ja pehmeät. Siksi käytän niitä.

Oikeasti terveydelle haitallinen säästövinkki on vanhan ruuan syöminen ja muuten vain ällöttävä säästötapa vanhojen vaatteiden leikkaaminen siivousräteiksi. Vanhan hajoavan vaatteen kuidut alkaa jo pölistä ja haista, sellaisessa säästäväisyydessä ei ole mitään järkeä.

Ihmisillä ei tunnu olevan mitään käsitystä hygieniasta oikeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/291 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilillä muutama kymmentuhat, silti:

Käyn työpaikalla wc:ssä ennen ja jälkeen töihin tuloa (ehdottomasti myös isommalla hädällä), en millään haluaisi käydä kaupassa ruokaostoksilla joten dyykkaan niiden lukitsemattomat roskikset aukiolojen jälkeen (löytyy mielettömästi tuoretta ja käyttökelpoista ruokaa), teen dyykkiruuista eväät töihin, kahvit juon töissä koska ilmainen kahvikone, en käy kampaajalla koska osaan itse värjätä/leikata/laittaa mieheni sekä omat hiukseni, kangaskassi kauppaan, pestävät mikrokuituliinat, rikki menneet vaatteet/lakanat/tekstiili räteiksi ennen roskikseen menoa, en osta joulu/synttäri yms lahjoja koska en kyseisiä juhlia vietä, puolisoa/ystäviä voi ilahduttaa ihan toisella tapaa kuin kaupallisella pakotetulla juhlalla, vaatteet kirppikseltä. Tuossa ne yleisimmät

Osaan kuitenkin nauttia elämästä, käyn pari kertaa viikossa ulkona syömässä koska se on suuri nautinto. Jos löydän jotain kivaa tarpeellista itselleni ostan sen. Matkustelen pari kertaa vuodessa. Alkoholista en pihistele, viinin täytyy olla laadukasta, ei GatoNegroja. Elän onnellista ja juuri sitä ihanaa elämää mitä haluan :)

Vierailija
144/291 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilillä muutama kymmentuhat, silti:

Käyn työpaikalla wc:ssä ennen ja jälkeen töihin tuloa (ehdottomasti myös isommalla hädällä), en millään haluaisi käydä kaupassa ruokaostoksilla joten dyykkaan niiden lukitsemattomat roskikset aukiolojen jälkeen (löytyy mielettömästi tuoretta ja käyttökelpoista ruokaa), teen dyykkiruuista eväät töihin, kahvit juon töissä koska ilmainen kahvikone, en käy kampaajalla koska osaan itse värjätä/leikata/laittaa mieheni sekä omat hiukseni, kangaskassi kauppaan, pestävät mikrokuituliinat, rikki menneet vaatteet/lakanat/tekstiili räteiksi ennen roskikseen menoa, en osta joulu/synttäri yms lahjoja koska en kyseisiä juhlia vietä, puolisoa/ystäviä voi ilahduttaa ihan toisella tapaa kuin kaupallisella pakotetulla juhlalla, vaatteet kirppikseltä. Tuossa ne yleisimmät

Osaan kuitenkin nauttia elämästä, käyn pari kertaa viikossa ulkona syömässä koska se on suuri nautinto. Jos löydän jotain kivaa tarpeellista itselleni ostan sen. Matkustelen pari kertaa vuodessa. Alkoholista en pihistele, viinin täytyy olla laadukasta, ei GatoNegroja. Elän onnellista ja juuri sitä ihanaa elämää mitä haluan :)

Paitsi että et ole pihi vaan lokki joka elää muiden kustannuksella. Ei mitään väliä kuka kärsii kunhan SINÄ säästät rahaa sun onnellista ja ihanaa lokkielämää varten.

Vierailija
145/291 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilillä muutama kymmentuhat, silti:

Käyn työpaikalla wc:ssä ennen ja jälkeen töihin tuloa (ehdottomasti myös isommalla hädällä), en millään haluaisi käydä kaupassa ruokaostoksilla joten dyykkaan niiden lukitsemattomat roskikset aukiolojen jälkeen (löytyy mielettömästi tuoretta ja käyttökelpoista ruokaa), teen dyykkiruuista eväät töihin, kahvit juon töissä koska ilmainen kahvikone, en käy kampaajalla koska osaan itse värjätä/leikata/laittaa mieheni sekä omat hiukseni, kangaskassi kauppaan, pestävät mikrokuituliinat, rikki menneet vaatteet/lakanat/tekstiili räteiksi ennen roskikseen menoa, en osta joulu/synttäri yms lahjoja koska en kyseisiä juhlia vietä, puolisoa/ystäviä voi ilahduttaa ihan toisella tapaa kuin kaupallisella pakotetulla juhlalla, vaatteet kirppikseltä. Tuossa ne yleisimmät

Osaan kuitenkin nauttia elämästä, käyn pari kertaa viikossa ulkona syömässä koska se on suuri nautinto. Jos löydän jotain kivaa tarpeellista itselleni ostan sen. Matkustelen pari kertaa vuodessa. Alkoholista en pihistele, viinin täytyy olla laadukasta, ei GatoNegroja. Elän onnellista ja juuri sitä ihanaa elämää mitä haluan :)

Paitsi että et ole pihi vaan lokki joka elää muiden kustannuksella. Ei mitään väliä kuka kärsii kunhan SINÄ säästät rahaa sun onnellista ja ihanaa lokkielämää varten.

Elämäntapapiheille on aivan turha asiasta huomauttaa - kritiikki valuu kuin vesi hanhen selästä. Heidän mielestään toimintojen keskittäminen työpaikalle on vain järkevää säästäväisyyttä ja elämänhallintaa, ja ovat siitä yksinomaan ylpeitä. Koskaan he eivät mieti, että joku ne vedet, sähköt ja vessapaperit kuitenkin maksaa. Jollain muulla on aina paremmin rahaa kuin heillä.

Vierailija
146/291 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

np_ kirjoitti:

Säästäväisyys ja piheys ja Sairaanloinen piheys ovat kaikki eri asioita. Täällä tuntuu suurin osa olevan Sairaanloisen pihejä. Kun piheys menee sairauden puolelle eivät nämä ihmiset tule älynneeksi, että se yleensä tulee loppupeleissä kalliimmaksi. Kuten esim. anoreksia vaikuttaa aivotoimintaan uskon että tuollainen piheyskin vaikuttaa aivojen kemiaan niin haitallisesti että normaalin ihmisen näkökulmasta ovat tyhmiä ja ehkä myös ovatkin. Sairauksia on toki monenlaisia ja tuohon sairauteen ei taida olla virallista hoitopaikkaa. 

Onkohan kukaan piheilijä hoksannut että tappamalla itsensä ei tarvitsisi kuluttaa enää mitään ja oih sitä niin ihanaa sääääääääästöä tulisi 100%.

Tuota, en tiedä mitä tarkoitaa sairaanloinen, ehkä se on sairaan ihmisen loinen tai jotain.... Sairaalloinen-sanan tiedän, mutta tuskin ed. sitä tarkoitti, kun puhuu sairaista ja loisista.. Ken tietää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
147/291 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan punaista maitoa ja lantraan sitä vedellä.

Ostan aina rasvaista juustoa.

Käytän samaa leivinpaperia kymmeniä kertoja.

Teepussia kuivatan ja käytän monta kertaa.

Vierailija
148/291 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilillä muutama kymmentuhat, silti:

Käyn työpaikalla wc:ssä ennen ja jälkeen töihin tuloa (ehdottomasti myös isommalla hädällä), en millään haluaisi käydä kaupassa ruokaostoksilla joten dyykkaan niiden lukitsemattomat roskikset aukiolojen jälkeen (löytyy mielettömästi tuoretta ja käyttökelpoista ruokaa), teen dyykkiruuista eväät töihin, kahvit juon töissä koska ilmainen kahvikone, en käy kampaajalla koska osaan itse värjätä/leikata/laittaa mieheni sekä omat hiukseni, kangaskassi kauppaan, pestävät mikrokuituliinat, rikki menneet vaatteet/lakanat/tekstiili räteiksi ennen roskikseen menoa, en osta joulu/synttäri yms lahjoja koska en kyseisiä juhlia vietä, puolisoa/ystäviä voi ilahduttaa ihan toisella tapaa kuin kaupallisella pakotetulla juhlalla, vaatteet kirppikseltä. Tuossa ne yleisimmät

Osaan kuitenkin nauttia elämästä, käyn pari kertaa viikossa ulkona syömässä koska se on suuri nautinto. Jos löydän jotain kivaa tarpeellista itselleni ostan sen. Matkustelen pari kertaa vuodessa. Alkoholista en pihistele, viinin täytyy olla laadukasta, ei GatoNegroja. Elän onnellista ja juuri sitä ihanaa elämää mitä haluan :)

Paitsi että et ole pihi vaan lokki joka elää muiden kustannuksella. Ei mitään väliä kuka kärsii kunhan SINÄ säästät rahaa sun onnellista ja ihanaay lokkielämää varten.

Elämäntapapiheille on aivan turha asiasta huomauttaa - kritiikki valuu kuin vesi hanhen selästä. Heidän mielestään toimintojen keskittäminen työpaikalle on vain järkevää säästäväisyyttä ja elämänhallintaa, ja ovat siitä yksinomaan ylpeitä. Koskaan he eivät mieti, että joku ne vedet, sähköt ja vessapaperit kuitenkin maksaa. Jollain muulla on aina paremmin rahaa kuin heillä.

ohhoh onpas syntiä käydä työvuoron aluksi ja lopuksi vessassa. Voi maaliman menoa! Työ dyykkaaminen on kaupalle vain hyvä. Me annamme päiväystuotteet asiakkaille, ei täyty roskikset ja ruoka ei mene hukkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
149/291 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- En osta kaupasta muovipusseja vaan käytän kangaskassia tai hätätapauksessa hedelmäpusseja

- roskapusseja ei myöskään ole tarvinnut ostaa vaan sitä virkaa toimittavat hedelmäpussit, leipäpussit, wc-rullapussit jne

- biojätteisiin taittelemisen pussin mainossanomalehdestä

- lehtiä en tilaa vaan luen kirjastossa/netistä ilmaiset/artikkelit

- ei myöskään netflixejä tms. eli normitarjonta riittää tai vuokraan leffan makuunissa tai lainaan kirjastosta

- vaatteet, kosmetiikat, pesuaineet alesta

- ruoka halvimman mukaan eli esim maitorahka halvinta merkkiä, lihat jne päiväystarjouksista jos vaan suinkin osuu kohdalle

- valojen ja sähkönkäyttö minimissään, kesällä lämmitykset nollassa

- vedenkulutuksen osalta suihkut ja saunominen salikäynnin yhteydessä

- puhelimen akun lataaminen työpaikalla

- Hesessä syöminen vain kupongeilla, ja tällöinkin pariskuntana jaetaan yhden aterian juoma ja ranet, toiselle ei siis tarvitse ostaa kuin hampurilainen vrt 2 ateriaa

- leffakäynnit vain alepäivinä

- lastenvaatteet suurimmaksi osaksi kirpputoreilta

- Tallinnan risteilylle oli mukana omat aamupalaleivät ja viileät juomat, joo hinnan vuoksi mutta myös siksi että laivan tarjonta on syvältä

- reikäiset sukkahousut käy vielä talvella housujen alla

Täh? Laivojen ja hotellien aamiaisbuffetit on monesti matkan parasta antia. Ohis mutta silti.

Laivojen buffetit - hyi saa.. Hotellien aamupalat ihan eri luokkaa.

Vierailija
150/291 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- En osta kaupasta muovipusseja vaan käytän kangaskassia tai hätätapauksessa hedelmäpusseja

- roskapusseja ei myöskään ole tarvinnut ostaa vaan sitä virkaa toimittavat hedelmäpussit, leipäpussit, wc-rullapussit jne

- biojätteisiin taittelemisen pussin mainossanomalehdestä

- lehtiä en tilaa vaan luen kirjastossa/netistä ilmaiset/artikkelit

- ei myöskään netflixejä tms. eli normitarjonta riittää tai vuokraan leffan makuunissa tai lainaan kirjastosta

- vaatteet, kosmetiikat, pesuaineet alesta

- ruoka halvimman mukaan eli esim maitorahka halvinta merkkiä, lihat jne päiväystarjouksista jos vaan suinkin osuu kohdalle

- valojen ja sähkönkäyttö minimissään, kesällä lämmitykset nollassa

- vedenkulutuksen osalta suihkut ja saunominen salikäynnin yhteydessä

- puhelimen akun lataaminen työpaikalla

- Hesessä syöminen vain kupongeilla, ja tällöinkin pariskuntana jaetaan yhden aterian juoma ja ranet, toiselle ei siis tarvitse ostaa kuin hampurilainen vrt 2 ateriaa

- leffakäynnit vain alepäivinä

- lastenvaatteet suurimmaksi osaksi kirpputoreilta

- Tallinnan risteilylle oli mukana omat aamupalaleivät ja viileät juomat, joo hinnan vuoksi mutta myös siksi että laivan tarjonta on syvältä

- reikäiset sukkahousut käy vielä talvella housujen alla

Muuten kai OK lista, mutta ellei puheluistasi suurin osa ole työpuheluita, et saa ladata puhelintasi töissä!

On puhelin etu, eli puhelin, liittymä ja netti työnantajan piikkiin nimellisellä kk-verotusedulla. Miksi lataisin omaan piikkiini? Sekä myös tietokone työnantajan tarjoama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
151/291 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerännyt koko ylellisen astiastoni huoltoasemilta ja kahviloista lainatuista kupposista ja lautasista. Etupäässä Shelliltä lainatut kahvikupit. Lautaset ABC:n noutopöydistä. Myös veitset ja haarukat ovat lainattuja. Pitkän pennin olen säästänyt.

Vierailija
152/291 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on tilillä 8,7 miljoonaa, mutta en osta mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
153/291 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerännyt koko ylellisen astiastoni huoltoasemilta ja kahviloista lainatuista kupposista ja lautasista. Etupäässä Shelliltä lainatut kahvikupit. Lautaset ABC:n noutopöydistä. Myös veitset ja haarukat ovat lainattuja. Pitkän pennin olen säästänyt.

Tarkoitat varastettuja?

Vierailija
154/291 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo ostanut silmälaseja, vaikka lääkärin mukaan tarvin ne jo 4 vuotta sitten. Ne maksaa niin pirusti. En kuitenkaan aja autoakaan niin en tarvi laseja.

Osta Nisseniltä, 6 kk:n koroton ja kuluton laina-aika. On kuitenkin tärkeä asia.

Terv. toinen huononäköinen ja  -rahainen

Pitääkö olla säännölliset tulot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
155/291 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

np_ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo tilillä paljoa rahaa. Oon joskus joutunu säästämään wc-paperin ostossakin. Silloin nakkelin pissapaperit ämpäriin ja käytin kuivumisen jälkeen uudestaan. Todella ällöä, tiedän.

Tässä hyvä vinkki wc-paperin pöllijälle.

No enpä sanoisi että on HYVÄ vinkki, vaikka ei ole varastaminenkaan järkevän ihmisen toimintaa. Montakohan virtsatien tulehdusta mahdoit sairastaa tuolla toiminnalla. Älyätkö kuinka paljon bakteereita tuollaisessa roskapöntössä kuivatettavissa käytetyissä papereissa muhii. Urpo!

Sori vaan mutta suunnaton tyhmyys pistää kyllä vihaksi varsinkin kun sitä tyrkytetään vielä muille.

Fiksumpaa olis ehkä huuhtaista suihkulla ja kuivata pyyhkeeseen...

Minä olen köyhänä joutunut tekemään tätä ja ei ole ollut yhtä ainutta tulehdusta. Mielelläni pesisin, sillähän tulee kaikkein puhtainta jälkeä, mutta vesi on kallista. Jos on kiinteä vesimaksu, sitten se ei tietenkään ole ongelma. Yleisesti ottaen, pesuhan se ainoastaan puhdistaa kunnolla, paperilla vain pyyhitään suurin osa, ei se kaikkea poista. Huomaan, että tässä on myös tyypillistä tulkintaa. Urpoksi haukkuja luulee, että paperit ovat roskiksessa, asiasta maininnut puhuu ämpäristä. Toki tuo ämpäri voi olla vessan roskis, mutta se saattaa olla myös erillinen ämpäri, jossa on vain pari vessapaperin palasta kuivumassa. Monilla ei ole roskista vessassa Suomessa, lapsuudessani kellään ei ollut, nyt niitä näkee silloin tällöin. Puhun yksityisistä kodeista tietysti, en julkisista tiloista yms.

Vierailija
156/291 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sössin aineenvaihduntani niin pahasti että lihon vaikken söisi. Aion uhmata fysiikan lakeja ja elää omalla läskilläni jota kertyy aina kun en syö.

Rahaa säästyy.

Vierailija
157/291 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kerännyt koko ylellisen astiastoni huoltoasemilta ja kahviloista lainatuista kupposista ja lautasista. Etupäässä Shelliltä lainatut kahvikupit. Lautaset ABC:n noutopöydistä. Myös veitset ja haarukat ovat lainattuja. Pitkän pennin olen säästänyt.

Tarkoitat varastettuja?

No älkääs nyt olko noin kapeakatseisia! Ainahan kupposet voi jälkikäteen viedä vaikka kirppikselle ja joku muukin pääsee niistä hyötymään.

Vierailija
158/291 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään. Istun kotona sohvalla ja yritän olla liikkumatta, etten tuhlaisi kaloreita. Näin säästän monta euroa päivässä!

Vierailija
159/291 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilillä muutama kymmentuhat, silti:

Käyn työpaikalla wc:ssä ennen ja jälkeen töihin tuloa (ehdottomasti myös isommalla hädällä), en millään haluaisi käydä kaupassa ruokaostoksilla joten dyykkaan niiden lukitsemattomat roskikset aukiolojen jälkeen (löytyy mielettömästi tuoretta ja käyttökelpoista ruokaa), teen dyykkiruuista eväät töihin, kahvit juon töissä koska ilmainen kahvikone, en käy kampaajalla koska osaan itse värjätä/leikata/laittaa mieheni sekä omat hiukseni, kangaskassi kauppaan, pestävät mikrokuituliinat, rikki menneet vaatteet/lakanat/tekstiili räteiksi ennen roskikseen menoa, en osta joulu/synttäri yms lahjoja koska en kyseisiä juhlia vietä, puolisoa/ystäviä voi ilahduttaa ihan toisella tapaa kuin kaupallisella pakotetulla juhlalla, vaatteet kirppikseltä. Tuossa ne yleisimmät

Osaan kuitenkin nauttia elämästä, käyn pari kertaa viikossa ulkona syömässä koska se on suuri nautinto. Jos löydän jotain kivaa tarpeellista itselleni ostan sen. Matkustelen pari kertaa vuodessa. Alkoholista en pihistele, viinin täytyy olla laadukasta, ei GatoNegroja. Elän onnellista ja juuri sitä ihanaa elämää mitä haluan :)

Mielummin juon Gato Begtia kuin pidätän paskaa (säästösyistä?). Ja syön kunnollista ruokaa ja oikean lounaan kuin käyn pari kertaa viikossa ravintolassa.

Vierailija
160/291 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

np_ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo tilillä paljoa rahaa. Oon joskus joutunu säästämään wc-paperin ostossakin. Silloin nakkelin pissapaperit ämpäriin ja käytin kuivumisen jälkeen uudestaan. Todella ällöä, tiedän.

Tässä hyvä vinkki wc-paperin pöllijälle.

No enpä sanoisi että on HYVÄ vinkki, vaikka ei ole varastaminenkaan järkevän ihmisen toimintaa. Montakohan virtsatien tulehdusta mahdoit sairastaa tuolla toiminnalla. Älyätkö kuinka paljon bakteereita tuollaisessa roskapöntössä kuivatettavissa käytetyissä papereissa muhii. Urpo!

Sori vaan mutta suunnaton tyhmyys pistää kyllä vihaksi varsinkin kun sitä tyrkytetään vielä muille.

Fiksumpaa olis ehkä huuhtaista suihkulla ja kuivata pyyhkeeseen...

Minä olen köyhänä joutunut tekemään tätä ja ei ole ollut yhtä ainutta tulehdusta. Mielelläni pesisin, sillähän tulee kaikkein puhtainta jälkeä, mutta vesi on kallista. Jos on kiinteä vesimaksu, sitten se ei tietenkään ole ongelma. Yleisesti ottaen, pesuhan se ainoastaan puhdistaa kunnolla, paperilla vain pyyhitään suurin osa, ei se kaikkea poista. Huomaan, että tässä on myös tyypillistä tulkintaa. Urpoksi haukkuja luulee, että paperit ovat roskiksessa, asiasta maininnut puhuu ämpäristä. Toki tuo ämpäri voi olla vessan roskis, mutta se saattaa olla myös erillinen ämpäri, jossa on vain pari vessapaperin palasta kuivumassa. Monilla ei ole roskista vessassa Suomessa, lapsuudessani kellään ei ollut, nyt niitä näkee silloin tällöin. Puhun yksityisistä kodeista tietysti, en julkisista tiloista yms.

Puhun roskiksesta koska minusta "ämpäri, sanko, kippo, astia" johon käytetyt pissapaperit laitettaan odottamaan uusiokäyttöä on roskis.

Virtsatientulehdus ei aina oireile mutta elimistösi kuitenkin kamppailee pöpöjä vastaan. Eikä varmastikkaan ole ainoa mitä näistä muhivista kertaalleen jo käytetyistä jätteistä saa. Sääli sinänsä jos näin huonosti on ihmisillä asiat. Suomi kun on kuitenkin "hyvinvointivaltio" että Sipilän klaanikin voisi herätä tähän päivään. Mutta niinkuin aiemmin totesin niin jotkut piheilyt nyt menevät jo sairauden puolelle. Roskis dyykkaus on yksi mitä itse en pystyisi harrastamaan. Niin hyvää ruokaa kun te sieltä löydättekin. Ja niinkuin jotkut sanoivat että heillä on sievoinen summa pankkitilillä säästössä, niin Kyllä sairasta on jos ei ole rahasta kiinni tällainen epähygienisyys ja roskiksista ruuan tonkiminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän