Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsuutesi herkkuja, jotka nykyään ällöttävät?

Vierailija
14.06.2016 |

Me teimme "pirtelöä", johon tuli Coca colaa, banaania ja jäätelöä, haarukalla sekoittaen. Aivan kamalaa.

Kommentit (238)

Vierailija
41/238 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15-45-vuotiaissa on yli 50 000 miestä enemmän kuin naista Suomessa. Tämä asettaa miehet ja naiset eriarvoiseen asemaan parisuhdemarkkinoilla. Miehiä on pakko alkaa vähentämään. Helpoin tapa tähän on sallia eutanasia kaikille täysi-ikäisille miehille ilmaiseksi. 

Yleisestikkin se parantaisi myös yleistä turvallisuutta, kun kenenkään ei esim. tarvitsisi ajaa rekkaa päin. Mies valtaiset yhteiskunnat ovat muutenkin väkivaltaisempia.

Olipa suorastaan ihmisrakkautta tihkuva kommentti!

Naiset ja tytöthän ne  tunnetusti edustavat kaikkea  rakkautta maailmassa, miehet ja pojat  taas kaikki ja poikkeuksetta vain  vihaa ja kuolemaa...

Tämä mielipide tosin taitaa edustaa vain äärikontrastin huipentumaan vedettyä mustavalkoista seksististä ajattelua....

Vierailija
42/238 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin muistan sen sitruunateejauheen, olipa herkkua!

Talkkuna & piimä

HK:n sininen

Makkaraperunat grilliltä, uppopaistettu laardissa

Kaakaojauheeseen sekoitettiin tilkka maitoa -> saatiin paksua suklaatöhnää

Piimä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/238 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksamakkara, olisin voinut lusikoida koko pötkön yhdeltä istumalta.

Nugetit, einespyörykät ja nakit olivat myös suurinta herkkua. Enää en koski noista mihinkään pitkällä tikullakaan.

Vierailija
44/238 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaapuuro ja vispipuuro

Vierailija
45/238 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku keskustelu joskus herättäisikin jotain todellisia ajatuksia av:llä, niin ne on aina helpointa lakaista maton alle ja helpoimmin se tapahtuu yksinkertaisesti vain palaamalla ns. 'keskustelun' pelkästään  luetteloivaan tyyliin ja luonteeseen...Eli helpointa on vain jatkaa luetteloa ja sillä siisti-lisätä siihen vain  omansa

Vierailija
46/238 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin mummon leipomien pullapitkoviipaleiden päälle voita ja olipa (muka) hyvää. Samaten dippasin voilla voideltua näkkäriä kahviin ja söin hyvällä halulla sekä pehmenneen näkkärin että join sen voisulaa tihkuvan kahvin.

Sitten vähän samaa, mitä joku jo sanoi: Coca-colan sekaan yksi pallo mansikkajäätelöä ja näin valmistui ColaDream. Mahtaisikohan enää maistua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/238 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapullataikina, raakana.

Vierailija
48/238 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarioisten makaronilaatikko kylmänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/238 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon tekemä nötköttikeitto, oli niin herkkua, pyysinki aina mummolta "taikakeittoa" ja mummo teki vaikka pöytä notku herkkuja.

Vierailija
50/238 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puraisin tomaattia ja dippasin sokeriastiassa. Jatkoin kunnes koko tomaatti oli syöty. Ja eikun seuraava. Oli olevinaan sairaan hyvää.

Kerran olen aikuisiällä maistanut. Pahaa oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/238 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitoin mummon leipomien pullapitkoviipaleiden päälle voita ja olipa (muka) hyvää. Samaten dippasin voilla voideltua näkkäriä kahviin ja söin hyvällä halulla sekä pehmenneen näkkärin että join sen voisulaa tihkuvan kahvin.

Sitten vähän samaa, mitä joku jo sanoi: Coca-colan sekaan yksi pallo mansikkajäätelöä ja näin valmistui ColaDream. Mahtaisikohan enää maistua?

No itsepähän tuon parhaiten tiennet ja kokeilemallahan se selviää jos ei muuten

Vierailija
52/238 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me teimme "pirtelöä", johon tuli Coca colaa, banaania ja jäätelöä, haarukalla sekoittaen. Aivan kamalaa.

Hattara, voi pyhä Sylvi 😵

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/238 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkimakkara.

Vierailija
54/238 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punajuurisalaatti, söin rasiatolkulla. Hyi. Saatan kyllä syödä vieläkin silloin tällöin, lisäkkeenä..

Mummolassa syötiin aina lauantaimakkaraa, paksuina siivuina. Ne köntsät oli parhaita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/238 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mämmi. Ei ikinä enää.

Vierailija
56/238 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeriin dipatut kurkkuviipaleet. Öljyyn säilötty tonnikala jonka päällä oli kanelia.

Vierailija
57/238 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Keitetty kananmuna, varmaankin olen syönyt viimeksi joskus lapsena tai nuorena. Enää en voi syödä niitä, niiden haju on hirvittävä ja se, mille ne tuntuvat suussa, on iljettävä.

- Maito, lopetin sen juonnin joskus ensimmäisellä luokalla, eli olin ehkä 7-vuotias. Viimeksi teininä (n. 14-15 v.) yritin juoda lusikallisen maitoa, en voinut nielaista sitä koska se maistui niin pahalle. M34

Vierailija
58/238 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juustosiivun päälle margariinia (ja jos oli varaa niin viipale tuorekurkkua). Juusto käärittiin rullalle ja työnnettiin suuhun. Nami nami :b

 Minä herkuttelen monesti niin, että laitan juustosiivun päälle reilusti jotain homejuustoa ja salamia (meetvurstia) ja mielellään vielä oliivi siihen, ja sitten syödään. Ihanan suolaista ja rasvaista.

Vierailija
59/238 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut aika samanlainen maku, enkä koskaan tykännyt esim. hattarasta, sokeriläjästä pannarin päällä tai sokeripaloista, tai jostain kaakaojauhemömmöstä ja suklaapuurosta niinkuin moni kaveri tykkäsi.

Erikoisimpia juttuja mistä tykkäsin ja mitä ei enää tulisi syötyä, vaikken niitä pahana pidä vieläkään, oli tuorehiiva, ranskanleipä Saarioisten perunasalaatilla ja kaurahiutale-voisula-sokerisekoitus. 

Vierailija
60/238 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAKAROONIVELLI!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi