Lapsuutesi herkkuja, jotka nykyään ällöttävät?
Me teimme "pirtelöä", johon tuli Coca colaa, banaania ja jäätelöä, haarukalla sekoittaen. Aivan kamalaa.
Kommentit (238)
Broilerpyörykät (ne Saarioisten tms. einessellaiset). Ei enää, kiitos!
Ternimaidosta tehty uunijuusto kanelilla ja sokerilla.
Lauantaimakkara! Kakarana se oli suurinta herkkua, nykyään en kyllä osta. Syön kyllä, jos vaikka olisi jossain voileivässä laitettuna mutta en kyllä osta enkä vapaaehtoisesti valitse.
Ja entäs ne roiskeläppäpizzat. Niitä tuli lapsena syötyä sekä kylmänä, haaleana että kuumana. Mikrotettuna, uunissa paistettuna ja suoraan jääkaapista.
Nyt jos joutuisin sellasen syömään, niin tokko menisi alas.... Vai pitäiskö tämä ottaa haasteena!
Ja puhun siis ajasta, jolloin tämän herkun vaihtoehdot olivat kinkku tai jauheliha. Ei ollut muita vaihtoehtoja eikä kukaan osannut sellaisia edes kaivata!
Vierailija kirjoitti:
Raaka kananmuna sokerilla.
Hobbelbobbelia. Söisin edelleen :)
Vierailija kirjoitti:
Lauantaimakkara! Kakarana se oli suurinta herkkua, nykyään en kyllä osta. Syön kyllä, jos vaikka olisi jossain voileivässä laitettuna mutta en kyllä osta enkä vapaaehtoisesti valitse.
Mä ostan joskus. Ja edelleen on hyvää. Paksu pala ja sen päälle paksu kurkkuviipale. Nami!
Vierailija kirjoitti:
Me teimme "pirtelöä", johon tuli Coca colaa, banaania ja jäätelöä, haarukalla sekoittaen. Aivan kamalaa.
Jäätelösoodaa. Okei noi banaanit.. Mut söisin kyllä.
Uskokaa tai älkää; Raaka kananmuna ja sokeria lasissa haarukalla vatkattuna. Joskus tuohon vielä kaakaojauhetta, jos teki mieli jotain Oikein Hyvää. :D
Grrr.....puistattaa!
Sokeri-kananmuna-voi -seos. Yritin saada aina pelkää sitä aina kun äiti leipoi. Nyt ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa tai älkää; Raaka kananmuna ja sokeria lasissa haarukalla vatkattuna. Joskus tuohon vielä kaakaojauhetta, jos teki mieli jotain Oikein Hyvää. :D
Grrr.....puistattaa!
Ai nyt vasta huomasin ylempiä vastauksia katsoa ja tämä näemmä ollut muidenkin herkku.
Ollaankohan me jotain pula-ajan lapsia! ;))
Raejuusto, söin sitä aina joren nykyisin se vähän ällöttää mutta joskus syön jos on vaikka salaatissa tms.Makarooni ja juusto sötkötys.
Talkkuna. Keitetyt perunat ketsupilla. Kaurahiutaleet maidolla ja (runsaalla) sokerilla.
Kettukarkit ja vihreät kuulat :/
Maksamakkara, yleensäkin makkararuoat. Makaronilaatikko.
Värikkäät esanssia täynnä olevat kumiset karkit. Yööök. Nykyään syön mieluummin vaikka suklaata.
Suklaa, kaikki karkit, limsat, makeat mehut, kakut, pullat ja kaikki shipsit popparit jne. Yöks.
veriletut, makaronilaatikko, maksalaatikko