Päivän IL. Taas pukkaa juttua naisten paljastavasta salipukeutumisesta. Miksei vaan voi pukeutua asiallisesti :/
Ihan oikeasti: me pyydämme että salilla pukeudutaan asiallisesti eikä ylikorosteta seksuaalisuutta.
https://www.iltalehti.fi/keho/a/65016a85-fd1d-48f6-980d-e831f7fc0831
Kommentit (68)
Minäkin käy salilla pelkissä tangoissa <3
M48
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi pukeutua miten haluaa ja toiset ei nillitä.
Koska maailma ei toimi niin. Pitää kunnioittaa muitakin ja olla niin, ettei heille tule kiusallinen olo. Esim. rantavaatteissa ei saa mennä yo-juhliin tai hautajaisiin.
Enemmän kai tuo, että paljas hikinen iho koskee laitteita tai jalat paljaana jalkasientä mahdollisesti levittäen kulkeminen on ihan oikea ongelma? Ihmisen anatomia on sitä, mitä se on. Ei kai tuo ole mikään yllätys yli 12-vuotiaille?
korostavatko jotkun naiset pimpin muotoja
Narsismia, ei kukaan pukeutu epämukaviin vaatteisiin vain itseään varten.
Toimistotyössäkin näkyy sama ilmiö jossain määrin. On kyllä niin niukkaa hamosta välillä ettei tiedä miten silmät laittaisi. Aikamoista kiemurtelua on niiden käyttäjilläkin kun pitää helmaa nykiä, mutta kai se sitten vaan on niin ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä huomiohooraajat pitäisi heittää niskapers-otteella ulos. Ulkomailla monilla saleilla on pukeutumissäännöt eikä niihin tulla billu pursottaen leggareissa.
Nuo naikkoset näyttävät aina siltä kun haisisivat pahalle kun rätit uppoavat joka poimuun, päällä vielä jotain pinkkiä/beigeä trikoota tai vastaavaa.
Ulkomaista kyllä vähän eri mieltä... Sieltähän tämä muoti on Suomeenkin tullut ja pukeutuminen on ollut paljon rohkeampaa kuin täällä.
Voimaantuuko naiset siitä, kun kangas menee persvakoon ja kamelinvarvas pullistelee kireissä trikoissa?
Nykyajan käytösnormi on se, että joku vapaan kasvatuksen tyhjäpää tekee mitä päähän juolahtaa varoituksista piittaamatta, ja sitten kun tulee niitä vääriä reaktioita, naureskelua tai tuijotusta niin tää on tietty loogisesti kaikkien muiden vika ja siitä voi uhriutua isoon ääneen mediassa ja somessa.
Ja tuota kamaa on valitettavasti median juttulaarit täynnä kun mediakin on täynnä noita just samanlaisia vapaan kasvatuksen tyhjäpäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi pukeutua miten haluaa ja toiset ei nillitä.
Koska maailma ei toimi niin. Pitää kunnioittaa muitakin ja olla niin, ettei heille tule kiusallinen olo. Esim. rantavaatteissa ei saa mennä yo-juhliin tai hautajaisiin.
aina on joku kenelle tulee kiusallinen olo. eihän me puhuttas kun säästä jos pitäs aina muita miettiä ja toisia harmittas helteetkin
Vierailija kirjoitti:
Voimaantuuko naiset siitä, kun kangas menee persvakoon ja kamelinvarvas pullistelee kireissä trikoissa?
naiset voimaantuu siitä muitten naisten arvostelemisesta. ei tunnu miehiä haittaavan, päinvastoin
Miksi miehet eivät voi olla katsomatta?
Vierailija kirjoitti:
Narsismia, ei kukaan pukeutu epämukaviin vaatteisiin vain itseään varten.
Epämukaviin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet eivät voi olla katsomatta?
kyll mää parhaani yritän usko pois.
Vierailija kirjoitti:
Voimaantuuko naiset siitä, kun kangas menee persvakoon ja kamelinvarvas pullistelee kireissä trikoissa?
Sinä, setämies, voimaannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi pukeutua miten haluaa ja toiset ei nillitä.
Koska maailma ei toimi niin. Pitää kunnioittaa muitakin ja olla niin, ettei heille tule kiusallinen olo. Esim. rantavaatteissa ei saa mennä yo-juhliin tai hautajaisiin.
aina on joku kenelle tulee kiusallinen olo. eihän me puhuttas kun säästä jos pitäs aina muita miettiä ja toisia harmittas helteetkin
Se "joku" ei ole vain joku, vaan suuri enemmistö. Siksi asiat menee sen ehdoilla, eikä niiden 1-2 uniikin lumihiutaleen joita "ei haittaa".
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet eivät voi olla katsomatta?
Koska ei onnistu, sillä hyvännäköinen nainen on sellainen näky jota on vaan pakko katsoa. Jopa naiset katselee hyvännäköisiä naisia, joskaan eivät välttämättä tunne samanlaista biologiasta kumpuavaa seksuaalista vetovoimaa kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Narsismia, ei kukaan pukeutu epämukaviin vaatteisiin vain itseään varten.
niin mitä? en tajua. miten narsismi liittyy omaan epämukavuuteen tai ulkoseen olemukseen? sun pitää keksiä uus sana mitä et ymmärrä
Miksei voi pukeutua miten haluaa ja toiset ei nillitä.