Tänään Haltialan tilalle. Ostan All inclusive -rannekkeen!
Tänään Haltialan tilalle. Ostan All inclusive -rannekkeen!
Kommentit (27)
Haltialan tila on ilmainen. Ei sinne mitään rannekkeita tarvita.
Ei ole auki kun les tat on suvi seuroissa
Vierailija kirjoitti:
Haltialan tila on ilmainen. Ei sinne mitään rannekkeita tarvita.
Mansikkalippis pitää saada hintaan "59 euroa" tekemisten kanssa
Vierailija kirjoitti:
Ei ole auki kun les tat on suvi seuroissa
Hahahah :)
Vierailija kirjoitti:
Ap pettyy, kun ei saa kaljaa...
Helteellä kalja maistuu. Voiko ottaa pussikaljaa vai ajavatko pois?
Voiko kiltti mies ostaa itselleen mansikkarannekkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap pettyy, kun ei saa kaljaa...
Helteellä kalja maistuu. Voiko ottaa pussikaljaa vai ajavatko pois?
Sun pitää mennä pussikaljoinesi kellumaan Vantaanjokeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap pettyy, kun ei saa kaljaa...
Helteellä kalja maistuu. Voiko ottaa pussikaljaa vai ajavatko pois?
Sun pitää mennä pussikaljoinesi kellumaan Vantaanjokeen.
Kaljakellunta tapahtuma tänä vuonna?
Ideologian tuputus juomavalintoja hallitsemalla on vain huonoa mainosta ideologialle. Asioimalla paikassa joka kontrolloi asiakkaidensa valintoja hyväksyisin kontrolloinnin. Koska en hyväksy kontrollointia, en asioi kyseisessä paikassa. En edes joisi kaljaa siellä itse.
Jeesus veti viiniä, herra sentään.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus veti viiniä, herra sentään.
Oliko alkoholitonta vai kestikö naulitsemisen kivut alkoholin voimalla?
Vierailija kirjoitti:
Ideologian tuputus juomavalintoja hallitsemalla on vain huonoa mainosta ideologialle. Asioimalla paikassa joka kontrolloi asiakkaidensa valintoja hyväksyisin kontrolloinnin. Koska en hyväksy kontrollointia, en asioi kyseisessä paikassa. En edes joisi kaljaa siellä itse.
Voisit itse tyhjentää omat tilisi ja elä pelkällä ilmalla ja ideologialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ideologian tuputus juomavalintoja hallitsemalla on vain huonoa mainosta ideologialle. Asioimalla paikassa joka kontrolloi asiakkaidensa valintoja hyväksyisin kontrolloinnin. Koska en hyväksy kontrollointia, en asioi kyseisessä paikassa. En edes joisi kaljaa siellä itse.
Voisit itse tyhjentää omat tilisi ja elä pelkällä ilmalla ja ideologialla.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Ideologian tuputus juomavalintoja hallitsemalla on vain huonoa mainosta ideologialle. Asioimalla paikassa joka kontrolloi asiakkaidensa valintoja hyväksyisin kontrolloinnin. Koska en hyväksy kontrollointia, en asioi kyseisessä paikassa. En edes joisi kaljaa siellä itse.
Siellä työllistetään niin paljon nuoria, että annoskeluluvat ei oikein sovi siihenkään hyvin yhteen.
Toisaalta yrittäjä on yrittäjä, saa tarjota dellaista palvelua kuin itselle sopii. Tuskim tarkoituksena on hillitö kenenkään juomista. Eihän se ollut kuin "yksi huurteinen pyörälenkillä". Luulisi että olisi parempiakin kohteita alkoholin rajoittamiselle.
Tietysti jokainen valitsee itse, mihin rahansa vie.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus veti viiniä, herra sentään.
Etkö tiedä mistä alkoholiton elämäntapa lestadiolaisilla tulee? ota selvää.
On nähty paremmaksi olla ilman, ja sellainen elämäntapa periytyy ja kantaa ihan hyvin. Uskonto tulee siinä rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus veti viiniä, herra sentään.
Etkö tiedä mistä alkoholiton elämäntapa lestadiolaisilla tulee? ota selvää.
On nähty paremmaksi olla ilman, ja sellainen elämäntapa periytyy ja kantaa ihan hyvin. Uskonto tulee siinä rinnalla.
Juovat jotkut alkoholia, tekevät sen kuitenkin salaa
Toivottavasti et fantasioi yhtymisestä eläimiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus veti viiniä, herra sentään.
Etkö tiedä mistä alkoholiton elämäntapa lestadiolaisilla tulee? ota selvää.
On nähty paremmaksi olla ilman, ja sellainen elämäntapa periytyy ja kantaa ihan hyvin. Uskonto tulee siinä rinnalla.
Tupakointi on sen sijaan hyvin yleistä tuossa porukassa. Logiikka?
Ok.