Eikäh……jopa ilon ja juhlinnan keskelläkin he vihaavat Harry Potter-hahmon luonutta naiskirjailijaa
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Ja Räsäsen naamakin siellä jonkun kieltomerkin sisällä. Mautonta.
Sanopa muuta.
Naiset vihaavat naisia. Ei mitään uutta maan päällä.
Paljon luihusia Helsingin kaduilla.
Vierailija kirjoitti:
Ja Räsäsen naamakin siellä jonkun kieltomerkin sisällä. Mautonta.
Harva asia on kyllä yhtä mauton kuin Räsäskän naama.
Minusta tuo on tavallaan hauskaa: vaadimme, että kaikkia ja ihan jokaista kunnioitetaan omana itsenään, jokaisella on oikeus mielipiteeseen jna. - mutta ei niillä, joilla on erilainen mielipide kuin meillä! Emmekä me kunnioita niitä, joiden mielestä on normaalia olla hetero.
Kuvottavaa porukkaa. Siis oikeasti yök. Suvaitsematonta marxistiääliöitä marssii muka niin hyvinä ihmisinä. Jos kapitalismi vi tuttaa, voi muuttaa kommunistiseen maahan. Kukaan ei pakota sinua vasemmistohomolesbotransu olemaan täällä.
Vierailija kirjoitti:
Jos noista paskakasoista joku on töihin päässyt niin pomot voisi erottaa ne kun näkee tuolla riekkumassa.
Sanoo ikityötön kiljutuopin ääreltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joku ampuu muutaman friikin siitä kulkueesta.😁
Saisi ampua kaikki.
Tuleeko teille oikeasti parempi olo tuollaisista toiveista vai miksi kirjoitatte noita viestejä? Kuitenkin ne poistuu ja teillekin voi tulla seuraamuksia.
J.K Rowling nyt varmaan itkee tuon typerän kyltin takia. Hitto nämä ovat tyhmiä. Ei taas pää kestä kun katsoo tuota idioottimaisuutta. Ollaan niin vatun suvaitsevaisia mutta ei ollakaan. Ne on minäminäminä ja miljoona kertaa minä narsisteja.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo on tavallaan hauskaa: vaadimme, että kaikkia ja ihan jokaista kunnioitetaan omana itsenään, jokaisella on oikeus mielipiteeseen jna. - mutta ei niillä, joilla on erilainen mielipide kuin meillä! Emmekä me kunnioita niitä, joiden mielestä on normaalia olla hetero.
Jos näin on että kaikkia pitää kunnioittaa, niin miksi täällä "normaalit" heterot toivovat, että kulkueeseen osallistuvat ammutaan?
Vierailija kirjoitti:
Paljon luihusia Helsingin kaduilla.
Tunnen Potteria aika kehnosti. Eikö juuri luihuiset ole todennäköisimmin JK:n kanssa samaa mieltä siitä ettei kuraveriset kuulu oikeiden velhojen pukuhuoneisiin?
Rowling ja Räsänen asuu niiden päässä vuokravapaasti 24/7
Vierailija kirjoitti:
Jos noista paskakasoista joku on töihin päässyt niin pomot voisi erottaa ne kun näkee tuolla riekkumassa.
Olisin tuolla tänään mutta on työvuoro. En saanut vapaapäivää koska niin moni meidän työpaikalla oli toivonut tätä päivää vapaaksi nimenomaan osallistuakseen Prideen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joku ampuu muutaman friikin siitä kulkueesta.😁
Saisi ampua kaikki.
Lastenkin tappamista siis toivot?
En ihmettele ollenkaan, että moni seksuaalivähemmistöön kuuluva ei koe kuuluvansa tähän kulttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon luihusia Helsingin kaduilla.
Tunnen Potteria aika kehnosti. Eikö juuri luihuiset ole todennäköisimmin JK:n kanssa samaa mieltä siitä ettei kuraveriset kuulu oikeiden velhojen pukuhuoneisiin?
Outo logiikka molemmilla. Eikö luihuiset arvottaneet syntyperän perusteella? Sukupuoli-identiteettiä ei kirjoissa mietitty paljonkaan.
Vaikka olenkin "suvakkihuo.a", niin olen Rowlingin kanssa samaa mieltä. Transmies ei ole nainen ja sillä hyvä. Eikä sukupuoli vaihdu pelkällä ilmoituksella, eli ei miehiä naisten pukuhuoneisiin, eikä urheilemaan naisten sarjoissa.
Vierailija kirjoitti:
Rowling ja Räsänen asuu niiden päässä vuokravapaasti 24/7
Päätellen yksittäisistä kylteistä aiheeseen liittyvässä taoahtumassa? Oletko huomannut kuinka paljon Rowling tuntuu ajattelevan lgbtq+ väkeä. Hän lähestulkoon vihaa entistä työntekijäänsä (joka oli lapsi työskennellessään hänelle) koska tämä kehtaa olla heistä eri mieltä kuin Rowling.
Ja Räsäsen naamakin siellä jonkun kieltomerkin sisällä. Mautonta.