Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikäh……jopa ilon ja juhlinnan keskelläkin he vihaavat Harry Potter-hahmon luonutta naiskirjailijaa

Vierailija
27.06.2026 |

Rakkauden piti voittaa viha! Ääliöt!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Räsäsen naamakin siellä jonkun kieltomerkin sisällä. Mautonta.

Vierailija
2/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Räsäsen naamakin siellä jonkun kieltomerkin sisällä. Mautonta.

Sanopa muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vihaavat naisia. Ei mitään uutta maan päällä.

Vierailija
4/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon luihusia Helsingin kaduilla.

Vierailija
5/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Räsäsen naamakin siellä jonkun kieltomerkin sisällä. Mautonta.

Harva asia on kyllä yhtä mauton kuin Räsäskän naama. 

Vierailija
6/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on tavallaan hauskaa: vaadimme, että kaikkia ja ihan jokaista kunnioitetaan omana itsenään, jokaisella on oikeus mielipiteeseen jna. - mutta ei niillä, joilla on erilainen mielipide kuin meillä! Emmekä me kunnioita niitä, joiden mielestä on normaalia olla hetero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa porukkaa. Siis oikeasti yök. Suvaitsematonta marxistiääliöitä marssii muka niin hyvinä ihmisinä. Jos kapitalismi vi tuttaa, voi muuttaa kommunistiseen maahan. Kukaan ei pakota sinua vasemmistohomolesbotransu olemaan täällä. 

Vierailija
8/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos noista paskakasoista joku on töihin päässyt niin pomot voisi erottaa ne kun näkee tuolla riekkumassa.

Sanoo ikityötön kiljutuopin ääreltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi kukaan vihaisi

Vierailija
10/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joku ampuu muutaman friikin siitä kulkueesta.😁

Saisi ampua kaikki.

Tuleeko teille oikeasti parempi olo tuollaisista toiveista vai miksi kirjoitatte noita viestejä? Kuitenkin ne poistuu ja teillekin voi tulla seuraamuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

J.K Rowling nyt varmaan itkee tuon typerän kyltin takia. Hitto nämä ovat tyhmiä. Ei taas pää kestä kun katsoo tuota idioottimaisuutta. Ollaan niin vatun suvaitsevaisia mutta ei ollakaan. Ne on minäminäminä ja miljoona kertaa minä narsisteja. 

Vierailija
12/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo on tavallaan hauskaa: vaadimme, että kaikkia ja ihan jokaista kunnioitetaan omana itsenään, jokaisella on oikeus mielipiteeseen jna. - mutta ei niillä, joilla on erilainen mielipide kuin meillä! Emmekä me kunnioita niitä, joiden mielestä on normaalia olla hetero.

Jos näin on että kaikkia pitää kunnioittaa, niin miksi täällä "normaalit" heterot toivovat, että kulkueeseen osallistuvat ammutaan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon luihusia Helsingin kaduilla.

Tunnen Potteria aika kehnosti. Eikö juuri luihuiset ole todennäköisimmin JK:n kanssa samaa mieltä siitä ettei kuraveriset kuulu oikeiden velhojen pukuhuoneisiin?

Vierailija
14/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rowling ja Räsänen asuu niiden päässä vuokravapaasti 24/7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos noista paskakasoista joku on töihin päässyt niin pomot voisi erottaa ne kun näkee tuolla riekkumassa.

Olisin tuolla tänään mutta on työvuoro. En saanut vapaapäivää koska niin moni meidän työpaikalla oli toivonut tätä päivää vapaaksi nimenomaan osallistuakseen Prideen.

Vierailija
16/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joku ampuu muutaman friikin siitä kulkueesta.😁

Saisi ampua kaikki.

Lastenkin tappamista siis toivot?

Vierailija
17/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele ollenkaan, että moni seksuaalivähemmistöön kuuluva ei koe kuuluvansa tähän kulttiin.

Vierailija
18/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon luihusia Helsingin kaduilla.

Tunnen Potteria aika kehnosti. Eikö juuri luihuiset ole todennäköisimmin JK:n kanssa samaa mieltä siitä ettei kuraveriset kuulu oikeiden velhojen pukuhuoneisiin?

Outo logiikka molemmilla. Eikö luihuiset arvottaneet syntyperän perusteella? Sukupuoli-identiteettiä ei kirjoissa mietitty paljonkaan.

Vierailija
19/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olenkin "suvakkihuo.a", niin olen Rowlingin kanssa samaa mieltä. Transmies ei ole nainen ja sillä hyvä. Eikä sukupuoli vaihdu pelkällä ilmoituksella, eli ei miehiä naisten pukuhuoneisiin, eikä urheilemaan naisten sarjoissa.

Vierailija
20/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rowling ja Räsänen asuu niiden päässä vuokravapaasti 24/7

Päätellen yksittäisistä kylteistä aiheeseen liittyvässä taoahtumassa? Oletko huomannut kuinka paljon Rowling tuntuu ajattelevan lgbtq+ väkeä. Hän lähestulkoon vihaa entistä työntekijäänsä (joka oli lapsi työskennellessään hänelle) koska tämä kehtaa olla heistä eri mieltä kuin Rowling.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi