Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis millainen mies oikein luulee saavansa seksiä, kun on vähän käyty deiteillä?

Vierailija
13.06.2016 |

Tämän kanssa kuudes deitti ja yhtäkkiä kysyi, että missä vaiheessa olen ajatellut seksin tulevan mukaan kuvioihin?

Siis täh?

Minähän deittailen muitakin, enkä niiden kaikkien muidenkaan kanssa hyppää sänkyyn!

Siis oikeesti, millainen mies oikein olettaa saavansa seksiä noin vain kun on vähän vienyt baariin tai syömään?

No ei tää ainakaan deittailusta ymmärtänyt mitään. Saikin mennä!

Kommentit (147)

Vierailija
121/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän kanssa kuudes deitti ja yhtäkkiä kysyi, että missä vaiheessa olen ajatellut seksin tulevan mukaan kuvioihin?

Siis täh?

Minähän deittailen muitakin, enkä niiden kaikkien muidenkaan kanssa hyppää sänkyyn!

Siis oikeesti, millainen mies oikein olettaa saavansa seksiä noin vain kun on vähän vienyt baariin tai syömään?

No ei tää ainakaan deittailusta ymmärtänyt mitään. Saikin mennä!

Minkälainen ihminen sinä olet?

Kuka helvetti käy kuusi kertaa treffeillä toisen kanssa ja edelleen treffailee muita?

Sinä et ole ollut tosissasi miehen kanssa.

Sinä haluti vain ilmaista ruokaa ja huomiota.

Vierailija
122/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla lopahtaisi mielenkiinto, jos mies oikeasti kysyisi suoraan että MILLOIN SEKSI TULEE KUVIOIHIN! :D Ei jumalauta.

Aloitushan muuten on ihan täysi provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tainnut mies osata lukea sun kehonkielestä, ettette ole vielä sillä asteella :) Mies sitten ajatteli kaavamaisesti ottaa asian puheeksi. Awkward...

No eihän minulla ollut mitään aikomustakaan tämän kanssa mennä pehkuihin! Ihan toi pelkkä ajatuskin naurattaa! Et ei siinä mitään kehonkieliä tarvittu. Mies oli kyllä täysi urpo!

miksi menit deitille yleensäkään jos tämä on ajatusmaailma? treffit = mahdollinen parisuhde = seksi

Sorry, en ymmärrä kysymystä? Siis deiteillä käydään, jotta tutustuttaisiin miehiin, joiden kanssa voisi mahdollisesti alkaa parisuhteeseen. Deittailun tarkoitus on oppia tuntemaan sitä toista, ei hypätä sänkyyn heti tai etsiä ns yhden illan aeuraa.

Minä olen nyt sellaisessa elämäntilanteessa, että etsin vähän aktiivisemmin sitä pysyvää suhdetta. Ja jos seksiä tekee mieli, niin ne panot etsin muualta kuin minun deittipoolista.

Sairain teksti mitä olen lukenut pitkään aikaan.

Siis deittailet useita. Mutta et harrasta niiden kanssa seksiä? Jos sinun tekee mieli seksiä menet harrastamaan seksiä jonkun muun kanssa kuin niiden kanssa joiden kanssa deittailet?

Tietääkö ne joiden kanssa deittailet että deittailet muita? Tietääkö ne keiden kanssad deittailet että nussit muita ihmisiä?

Vierailija
124/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No eihän minulla ollut mitään aikomustakaan tämän kanssa mennä pehkuihin! Ihan toi pelkkä ajatuskin naurattaa! Et ei siinä mitään kehonkieliä tarvittu. Mies oli kyllä täysi urpo!" - Ja sinä sitten varmaan taviksesi muuttunut keijukais-haltijatar, joka ei onnistunut taikomaan miehestä unelmien prinssi uljasta,hyvä sydämmisyydestään ja komeudessaan kuuluisaa. Taiat ei toimieet kertaakaan, vaikka  sinulla oli niihin mahdollisuus joka kerta tavatessanne, mutta vasta kuudennen kerralla tavatessannne olit valmis myöntämään itsellesi, että taikavoimasi oli kadonnut; mies pysyi saurassasi aina vain Urpona.      

Vierailija
125/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että sarjadeittaaja on sössö itse. Ei kai kukaan voi oksentamatta syödä tuollaisia määriä joka päivä treffeillä aamusta iltaan.

Vierailija
126/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä ap oot niinku noi pahimmat ällömiehet nettimaailmasta. Useampi kierroksessa jne.

Itse keskityn yhteen ja annan himon viedä, maksan omat kahvini ja ruokani. Jos homma toimii niin toimii, jos ei niin kiitetään matkasta ja toivotetaan hyvää jatkoa. Ja sitten seuraavan kimppuun.

Haluaisitko itse deittailla miestä joka tapailee muita samaan aikaan?

Vierailija
127/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap etsii varakasta miestä. Sänkyyn kelpaavat ohuemman lompakon omistajat.

Vierailija
128/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ap etsii varakasta miestä. Sänkyyn kelpaavat ohuemman lompakon omistajat." - Miten niin etsii? - Hänhän on ilmeisesti löytäny useammankin miehen, joista kunkin kanssa pitää vuorollaan hauskaa, tai muutoin rattoisaa aikaa. - Jos kyse olisi miehestä puhuttaisiin varmaankin pelimeiestä ellei peräti alfasta. Mutta kun kyse naisesta niiin...miksi pelinainen kuullostaa vähän kömpelöltä? Ja mksi naisen pitäisi tyytyä vain yhteen miespuoliseen kaveriin? - Tietysti tilanne menee vähän ikäväksi, jos kovinkin monta miestä on AP.n ihastunut, tai vaikka vain yksikin mies on ihastunut palavasti AP:n  - mutta Ap ei näe hänessä muuta kuin "yhden urpon" - mutta nauttiipahan hänen seurastaan, koska ei osaa olla yksinkään. tai paremman puutteessa. Vai olisiko oikeampaa puhua hyväksikäytöstä, jos siis miehellä on isompiakin haaveita siitä, mihin hänen ja Ap.n tapailun toivoisi joskus vielä johtavan. - Pitäsikö Ap:n tehdä mahd. ihastuksensa sokaisemelle miehelle selväksi, että hän nyt on Ap.lle vain kiva leikkikalu, eikä varmasti koskaan ikiniä mitään muuta. - Valitsee sitten jatkaako leikkiä vai ei. 

Vierailija
129/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en menisi edes toisille treffeille jos treffikumppani ei ole kiinnostava eikä kemiat natsaa. Tökeröä mieheltä kysyä seksistä suoraan, mutta kyllä minä miehenä sitä odottaisin jos nainen on lähtenyt jo viidesti ulos, koska pitäisin sitä merkkinä kiinnostuksesta. Kaikenkaikkiaan ap on toiminut minusta typerämmin kuin mies.

Vierailija
130/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että nainen haluaa syödä ilmaiseksi vaan eikä älyä tai halua antaa seksiä?

Eli jos mies ns antaa jotain esim omasta vapaasta tahdostaan tarjoaa ruoan niin naisen pitää maksaa se takaisin antamalla p....ua tai muuten on lompakkoloinen l...ka jne?

Eli se juttu missä mies auttoi opiskelukaverinaista matematiikan laskuissa ja jäi ilman palkkaa eli p.....ua koska naisella olikin poikaystävä meni siis täällä olevien mielestä väärin eli naisen olisi pitänyt antaa p....ua ja esim rahalla ei olisi voinut maksaa?

Ja se amerikkalainen mies joka tappoi itsensä koska naiset ei älyä antaa hänelle p...ua vaikka mies oli heille kohtelias ja ystävällinen niin hänenkin olisi pitänyt saada niiltä naisilta p....ua koska hän oli näille kohtelias yms.

Parit treffit tutustumistarkoituksessa on yksi asia. Kuudennet kun pitää tyyppiä urpona, jonka kanssa ei ala yhtään millekään on toinen asia. Sinäkö et sitten huomaa mitään eroa?

Eli mielestäsi se mies joka auttoi opiskelukaveria matematiikassa oli oikeutettu saamaan varatulta naiselta p....ua kun kerran oli useasti auttanut?

Vierailija
131/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassu. Just juttelin miehen kanssa eilen pizzalla käydessämme av:n innoittamana siitä, että kenen pitäisi maksaa ja mitä deitin maksaja odottaa saavansa. Mies, 46 v, sanoi, että hänen käsittääkseen jos mies on pyytänyt naisen vaikka pizzalle (vaikka nainen olisi sitä vähän ehdottanutkin niin kuin meillä eilen kävi) niin mies maksaa, koska haluaa olla ajan rauhassa naisen seurassa ja saada hänen huomionsa. Me olemme olleet yksissä yli 20 vuotta, mutta sama periaate tietenkin pätee treffailun alkuvaiheessakin, jos mies on naisesta kiinnostunut, hän pyytää naisen ulos koska haluaa viettää aikaa naisen kanssa. Se on tilaisuus tehdä vaikutus ja hurmata nainen. Biologia nyt vaan toimii niin, että nainen usein tarvitsee hiukan eri kaavan kiinnostuksen heräämiseen kuin mies.

Joku tossukka varmaan alapeukuttaa tätä heti ja haukkuu mieheni luuseriksi, mutta voin heti todeta, että käsitys on täysin väärä. Toki mies ei ole köyhä ja on saanut hyvä kotikasvatuksen, joten muutaman kympin ravintolalaskun maksamisesta nipotus olisi hänelle aika vieras ajatus.

Eihän siinä mitään jos nainen soisikin jakamattoman huomionsa niiden treffien ajan...ja pitemmäksi aikaa kuin 5 minuutiksi. Räplätään kännykkää, elehditään kuin olisi kiire vessaan tai muuten käyttäytydytään niin kuin edessä olisi kuulustelua odottava vihollissotilas.

Niin. Tuohan tarkoittaa että nainen ei viihdy ja haluaa seuralaisestaan eroon. Ei vain kehtaa sanoa sitä suoraan. Olisi toki fiksumpiakin tapoja tehdä asia selväksi. Mutta on tuossa omaakin tyhmyyttä, jos sitkeästi istuu siinä vaikka vastapuoli selkeästi osoittaa että ei kiinnosta.

Mutta ruoka pitäisi kuitenkin maksaa...?

Niin, ruoan kuitenkin olet väkisin halunnut maksaa.

Vierailija
132/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aphän on vain kunnon alfa. Miksi se mikä on miehille sallittua on naisilta kiellettyä? Miehetkin aina sanovat, että panokaverit ja kunnon tyttöystävämateriaali on ihan erilaista. Toisia naidaan ja toiset naidaan. Nyt meillä on samalla tyylillä toimiva nainen ja se onkin ihan kamalaa. Ei ole vielä tasa-arvoa Suomessa!

Vierailija
133/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassu. Just juttelin miehen kanssa eilen pizzalla käydessämme av:n innoittamana siitä, että kenen pitäisi maksaa ja mitä deitin maksaja odottaa saavansa. Mies, 46 v, sanoi, että hänen käsittääkseen jos mies on pyytänyt naisen vaikka pizzalle (vaikka nainen olisi sitä vähän ehdottanutkin niin kuin meillä eilen kävi) niin mies maksaa, koska haluaa olla ajan rauhassa naisen seurassa ja saada hänen huomionsa. Me olemme olleet yksissä yli 20 vuotta, mutta sama periaate tietenkin pätee treffailun alkuvaiheessakin, jos mies on naisesta kiinnostunut, hän pyytää naisen ulos koska haluaa viettää aikaa naisen kanssa. Se on tilaisuus tehdä vaikutus ja hurmata nainen. Biologia nyt vaan toimii niin, että nainen usein tarvitsee hiukan eri kaavan kiinnostuksen heräämiseen kuin mies.

Joku tossukka varmaan alapeukuttaa tätä heti ja haukkuu mieheni luuseriksi, mutta voin heti todeta, että käsitys on täysin väärä. Toki mies ei ole köyhä ja on saanut hyvä kotikasvatuksen, joten muutaman kympin ravintolalaskun maksamisesta nipotus olisi hänelle aika vieras ajatus.

Eihän siinä mitään jos nainen soisikin jakamattoman huomionsa niiden treffien ajan...ja pitemmäksi aikaa kuin 5 minuutiksi. Räplätään kännykkää, elehditään kuin olisi kiire vessaan tai muuten käyttäytydytään niin kuin edessä olisi kuulustelua odottava vihollissotilas.

No kuka tuollaisen ylipäätään pyytää deitille? Eiköhän se nahkeus ole jo siinä vaiheessa aika selvää kun keskustellaan siitä lähdetäänkö ulos vai ei. Itse en kenenkään mutrunaaman kanssa jaksaisi viettää hetkeäkään.

t. nainen

Eipä sitä aina etukäteen näe. Vai meinaatko että miehet lähtee huvikseen treffeille makselemaan naisten aterioita? Tuskin se nainen vastahankaiselta aluksi vaikuttaa jos tarkoitus on syödä miehen piikkiin.

Mistä te näitä ihmisiä löydätte: siis naisia, joiden tarkoitus on vain syödä ei-kiinnostavien piikkiin ja miehiä, jotka odottavat saavansa seksiä maksettuaan pizzan? Jestas sentään, kyllä olen kiitollinen, että itse elän vähän eri piireissä.

Maailman kiinnostavin kaunotarkin muuttuu aika nopeasti rahanahneeksi ihmishirviöksi, kun mies tajuaa että nainen ei olekaan kiinnostunut hänestä. Ei mies välitä siitä, onko nainen todennut kiinnostuksen puutteen vasta treffien aikana.

Jos nainen sanoo ei kiitos, se oli tässä, niin totta kai hän maksaa oman osuutensa. Deitti on kummallekin tilaisuus katsoa kiinnostaako toinen. Jos jompikumpi puhaltaa pelin poikki, kulut menevät puoliksi. Jos taas kiinnostus on molemminpuolista, mies maksaa jos haluaa päästä eteenpäin. 

Naurettavaa.

Vierailija
134/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en menisi edes toisille treffeille jos treffikumppani ei ole kiinnostava eikä kemiat natsaa. Tökeröä mieheltä kysyä seksistä suoraan, mutta kyllä minä miehenä sitä odottaisin jos nainen on lähtenyt jo viidesti ulos, koska pitäisin sitä merkkinä kiinnostuksesta. Kaikenkaikkiaan ap on toiminut minusta typerämmin kuin mies.

Aloittaja ei ole toiminut missään typerästi. Mies käyttäytyi kuin täysi idiootti ja myönnät sen itsekin. Silti alat selitellä odotuksiasi. Mitä väliä mitä ajattelee, kunhan sitä ei möläytä ulos sopimattomasti.

Vierailija
135/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta aphän on vain kunnon alfa. Miksi se mikä on miehille sallittua on naisilta kiellettyä? Miehetkin aina sanovat, että panokaverit ja kunnon tyttöystävämateriaali on ihan erilaista. Toisia naidaan ja toiset naidaan. Nyt meillä on samalla tyylillä toimiva nainen ja se onkin ihan kamalaa. Ei ole vielä tasa-arvoa Suomessa!

Totuuden nimessä, kyllä samanlaiset miehetkin teilataan täällä. Tosin naiset eivät käytä miehistä yhtä törkeitä haukkumanimiä kuin miehet naisista.

Vierailija
136/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tullut viestejä ketjuun!! Pari ihan positiivistakin, mikä on ihan kiva :D

Aika yllättynyt olen silti siitä, miten kielteisesti täällä suhtaudutaan siihen, että mitä vähän pysyvämpään parinmuodostukseen tulee, en niin sanoakseni halua edetä "pillu edellä", vaan oppia tuntemaan miestä ja hänen arvomaailmaansa. Kuten sanoinkin edellä, toki pidän yllä pientä flirttiä ja sellaista kivaa jännitettä, koska se minusta kuuluu miehen ja naisen suhteeseen.

Jos ja kun tästä pariudun, en todellakaan enää deittaile tai vilkuile muita miehiä. Se on sitten siinä kun kihlat on ostettu ja papin aamen sanottu.

Koska olen erittäin seksuaalinen ihminen, tarvitsen sellaistakin kanssakäymistä miehen kanssa. Pidän vaan nämä seurustelu- ja seksiasiat erillään siihen asti kun löydän miehen, jonka kanssa haluan vakiintua.

Laitoin muuten tänään yhdelle deittikumppanille seksikkään kuvan ja kysyin mitä meinaat tehdä jussina? ja kutsuhan sieltä tuli heti veneilemään :D

Vierailija
137/147 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen nainen käy kuudet treffit ihmisen kanssa, jonka kanssa ei halua harrastaa seksiä?

Ja miksi käyt useilla treffeillä useiden ihmisten kanssa, jos et ole heistä kiinnostunut? Ilmaisten tarjoilujen perässä siis?

Miesparka kun on kärsivällisesti tuhlannut kuudet treffit tuollaiseen :D Sinä olet se joka ei ymmärrä deittailusta mitään.

Vierailija
138/147 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viimeistään toisilla treffeillä ei ole seksiä, niin ei ole kemiaa, eli juttu loppuu siihen. Kun on kemiaa niin seksiä on ollut aina ensimmäisillä treffeillä. 

Vierailija
139/147 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ukkelit ovat jo ensimmäisillä treffeillä pikku pippeli pystyssä 🤣

Vierailija
140/147 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki nykynuoret

Väärin, kaikki miehet iästä riippumatta.

Pah. Naisilla on keskimäärin useampi seksikumppani kuin miehillä.

No eikä ole 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän