Jokin kokemus, jota et usko kovin monella muulla olevan! (Peukutusta!)
Kerro mikä tahansa kokemuksesi, jonka uskot olevan harvinainen! Peukuttakaa ylös jos teillä on sama kokemus, alas jos ei ole. Kokemus voi olla positiivinen tai negatiivinen.
Itse olen matkustellen seilannut omalla veneellä Atlantin valtamerellä. :)
Kommentit (1013)
Olen löytänyt itsemurhan tehneen läheiseni ruumiin.
ollut klamydia nääs kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saanut selvlle että exäni oli syöttänyt minulle salaa antibiootteja klamydiantartunnon takia. Siis ex pettänyt, saanut hoidolta taudin jonka tartuttanut mullekin ja koittanut olla jäämättä kiinni syöttämällä mulle lääkkeet esim aamupuuron seassa. Tyhmä oli kännipäissään kertonut mein yhteiselle kaverille joka kertoi minulle.
höpöhöpö. koska klamydiaan on yks kertatablettihoito, eikä mitään jatkuvaa antibioottikuuria
80-luvulla minä ainakin sain ihan antibioottikuurin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi viestini hävisi(poistettiin?), mutta olen syönyt joutsenen lihaa, eikä se tarkoita sitä että olen salametsästänyt tai joku muu on. Tietyissa tilanteissa se on täysin mahdollista. Lankaan lentäneet kuolleet joutsenet ym. Mitään rikollista ei ole tapahtunut.
Oliko poliisin lupa? Kuolleena löytynyt rauhoitettu eläin kuuluu valtiolle. En usko, että olisit niin vanha että olisit syönyt sitä laillisesti metsästettynä.
Olen uinut villien delfiinien ja (pienten) haiden kanssa meressä samassa paikassa samana päivänä. (Delfiinit ovat uteliaita otuksia.)
Vierailija kirjoitti:
Pääsin avomiehen veljen ajamaan ralliauton kyytiin, perkele että pelotti mutta luotin silti täysin kuskiin ja kannatti, aivan mahtava kokemus![/quote
jaahas, alapeukkuja tullut mutta taidanpa todeta tähän että kateellisten panettelua..
Olen ollut henkilökohtaisesta kutsusta yhden arabimaan kuninkaan syntymäpäivillä. Mikä tahansa arabimaa käy yläpeukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsin avomiehen veljen ajamaan ralliauton kyytiin, perkele että pelotti mutta luotin silti täysin kuskiin ja kannatti, aivan mahtava kokemus![/quote
jaahas, alapeukkuja tullut mutta taidanpa todeta tähän että kateellisten panettelua..
Et vissiin lukenut ketjun ekaa kirjoitusta ja ohjeita peukutuksista. Yläpeukku = minäkin olen tehnyt näin/sama kokemus, alapeukku = minä en ole koskaan kokenut tätä.
Eli rautalangasta: nämä sun kateellisiksi luokittelemat vain ilmoittavat, että eivät ole koskaan tuota jännää kokeneet itse.
Minut on kutsuttu illalliselle Putin kanssa ja kieltäydyin menemästä.
Myynyt laittoman aseen poliisille.
Teininä ollessani kauppakeskuksessa siisti ,normaali, nuorehko aikuinen mies pyysi tulemaan kanssaan vessaan ja pyysi että ulostaisin hänen kädelle...olisi maksanut 100 mk mutta en mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Minut on kutsuttu illalliselle Putin kanssa ja kieltäydyin menemästä.
Kuka on Putti?
Minulta on päässyt pieru samalla hetkellä kun laukesin naisen suuhun.
Olen ajanut autoa jonka lastina oli dynamiittia ja muita räjähdystarpeita.
Vierailija kirjoitti:
Harrastanut seksiä rappukäytävässä. (Myös suuseksistä voi klikata, täällä molemmista kokemusta.)
Tästä tuli mieleen, että olen harrastanut seksiä kerrostalon katolla kylmänä alkutalven päivänä (pelkkä kerrostalon katto tosin riittää)
Laittanut väsyneenä tuttipullon tuttien keittoveteen suolaa...
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut Bill Clintonin Kööpenhaminassa
Tuliko poikasia?
Olen istunut Lontoossa taksin etupenkille ja sanonut kuskille: "follow that cab!"
Viettänyt yötä Pariisin katakombien laittomalla osuudella
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt jotain hävytöntä papin kylppärissä.
Siinäkö poreammeessa alakerrassa?
Olen seurustellut yli 15 miehen kanssa ja jokainen on antanut minulle kukkia ja vienyt hotelliin tai syömään.