Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikuisimetys

tissinimijä
27.04.2016 |

Ihanaa kun löysin naisen, jota kiihoittaa imettää aikuista miestä. Maitotisut on parasta mitä tiedän :). Löytyykö täältä muita aikuisimettäjiä?

Kommentit (133)

Vierailija
61/133 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin että minun rintoja imettäis oon naimisissa, mutta mieheni ei halua suukottaa tai imeä rintojani. Joskus nopeasti hyväilee vaan. N 40 k-s.

Vierailija
62/133 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin että minun rintoja imettäis oon naimisissa, mutta mieheni ei halua suukottaa tai imeä rintojani. Joskus nopeasti hyväilee vaan. N 40 k-s.

Harmillista kyllä tämä, itsellä ihan päinvastainen tilanne. Vaimolla on ihanat isot ja houkuttelevat nännit. Valtaosan ajasta pystyssä kaiken lisäksi! 😋

Mutta ei tykkää imemisestä, korkeintaan kuiviltaan muutaman nopean ilmaisun antaa tehdä😏

Ja minä taas haluaisin paneutua ja nauttia toimituksesta ihan kunnolla.

Ei pelkästään imeä vaan myös pyöritellä nipukoita kielellä ja näykkiä. Tuntea huulten välissä ja kielessä niiden paisuminen hellästä kosketuksesta. Puristaa rinnat yhteen ja imeä molemmat nännit samaan aikaan suuhun jne..

Mutta kun ei tykkää niin ei.. 😔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/133 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihmiset pervoja

Vierailija
64/133 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on ihmiset pervoja

eikö olekkin ihanaa kun meitä on niin moneksi :)

Vierailija
65/133 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten rintaruokintaa treenataan, olisko treeniohjelmaa? T.kiinnostunut nainen

Vierailija
66/133 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten rintaruokintaa treenataan, olisko treeniohjelmaa? T.kiinnostunut nainen

Riittävä imettäminen riittävän usein ja myös lääkitys auttaa maidon nousemiseen.

Vierailija
67/133 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytäisimpä imettäjän....vaikka ilman maitoa

Vierailija
68/133 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vauva oli syönyt yöllä ja nukahtanut rinnalle,

Laitoin vaivan omaan sänkyynsä.

Sen jälkeen vaimo tarjosi rintaa minulle,

Usein tehtiin näin,

Mutta kerran hän vei käteni jalkoväliinsä samalla kun imin rintaa.

Vierailija
69/133 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania sellaiset naiset jotka kiihoittuvat imettämisestä ja saavat jopa orgasmin siitä.

Vierailija
70/133 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan pelkästä tissinimimisestä mitää orkkua saa! Paskapuhetta!

Vierailija
71/133 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

saahan

Vierailija
72/133 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereelta naista joka haluaisi antaa tissit raavaan miehen imettäväksi ja kourittavaksi kunnolla ja pitkään?

Vierailija
73/133 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun lapset oli pieniä ja vaimoni imetti, hoksasimme kerran miten kiihottavaa oli kun vaimo tuli päälleni ja minä aloin imeä hänestä maitoa. Molemmat kiihotuimme ihan valtavasti ja saimme mahtavia orgasmeja imiessäni hänen maitoaan kuin nälkäinen pieni lapsi. Ainoa mitä piti varoa oli tietysti se, että täytyi pitää vara, että maitoa jäi lapsellekin. Siksi uuteen yhtä kiihottavaan yhdyntään ei voinut alkaa. Tosin kiihkoa oli niin paljon jäljellä, että vielä oli pakko ottaa uusinta lähetyssaarnaajassa tai takaa päin. Vaimollani oli niin ihanan pyöreä pyllykin silloin..pulleiden tissien lisäksi. Se oli ihanaa aikaa. Joskus vieläkin huomaan uneksivani asiasta ja kiihotun. Saisinpa vielä kerran kokea tuon. Samoin kiihotuin raskausaikana hänen kumpuvatsastaan: koskettelin ja suukottelin sitä ja näykin pullistuvia tissejä. Voi miten kiihottavaa muistella.

Mmm......

Vierailija
74/133 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun nainen istuu jossain maha pystyssä....

Vierailija
75/133 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei löydy. Hei, hei.

Joo ei. Ihme hyypiö oot. Eikä sitä maitoo tuu kuin raskaana olevalta tai just synnyttäneeltä.

Voi vi..u

Vierailija
76/133 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, kun nainen istuu jossain maha pystyssä....

Muakin kiihottaa tää

Vierailija
77/133 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt vallan mahtavaa kun sohvalla istuessani mies painaa päänsä syliini ja haluaa imeä täysiä rintojani. Siinä yhdistyy hellyys ja sitoutuminen. 

Itse en ole vielä saanut orgasmia ihan pelkällä imettämisellä, vaikkakin hyvin lähellä ollaan jo oltu. Onneksi mieheni on auttanut minut loppuun nuolemalla ja imemällä haarojeni välistä.

Vierailija
78/133 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö löytyy imettäjiä?

Olis kyllä mukavaa taas päästä imemään täysiä maitotissejä

Vierailija
79/133 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei!

Vierailija
80/133 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni sisko oli käymässä meillä viime kesänä. Kumpikin jo yli viisikymppisiä niin kuin minäkin. Vaimoni lähdettyä käymään kaupassa,sisko kysyi minulta haluatko tissiä. Luulin kuulleeni harhoja, mutta sanoin kyyllä,jolloin hän nosti paitansa ja liivinsä ylös,ja aloin mielelläni imemään hänen tissejään. Laitoin käteni hänen jalkoväliinsä kunnes hän kielsi minua. Aikani imettyä hänen ihania tissejään hän laski liivinsä ja paitansa alas. Vaimoni tulikin kauppareissultaan,ja jatkoimme niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Oli mukava,mutta tavallaan hämmentävä kokemus.