Aikuisimetys
Ihanaa kun löysin naisen, jota kiihoittaa imettää aikuista miestä. Maitotisut on parasta mitä tiedän :). Löytyykö täältä muita aikuisimettäjiä?
Kommentit (133)
Hei miten uskalsitte ehdottaa uudelle kumppanille imetysleikkejä? Ei tule maitoa mutta ajatus kiihottaa
Vierailija kirjoitti:
Hei miten uskalsitte ehdottaa uudelle kumppanille imetysleikkejä? Ei tule maitoa mutta ajatus kiihottaa
Sanot suoraan sille saamattomalle äijällesi että Ime Tissiä! ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis imetyshän nimenomaan vähentää kiihottumista ja kuivattaa naisen limakalvoja. Miten itse imetystilanne voi kiihottaa naista itseään? Ymmärrän, että miehillä on outojakin fetissejä...
T. Lapsiaan imettänytMinulla ei ole koskaan ollut ongelmia kostumisen tai kiihottumisen kanssa, ekan synnytyksen jälkeen toki pidettiin hetki taukoa yhdynnöistä mutta toisen kohdalla onnistui ihan mukavasti jo kahden viikon jälkeen.
Minä kiihotun siitä kun mies imee rintojani, hän tykkää nukahtaa päiväunille rinta suussa, tosin usein tilanne ajautuu seksiin.
En pitäisi sitä mitenkään outona, rinnat ovat hyvin erogeenista aluetta ja oma mieheni tykkää rinnoistani muutenkin.
Pukeeko hän myös vaipat ylleen?
Ei, miksi pukisi?
Säälin aina yhtä paljon teitä jotka olette niin rajoittuneita seksuaalisuutenne kanssa että koette tarpeelliseksi halveksua muita. Kautta historian ovat miehet kiihottuneet naisten rinnoista ja naiset siitä että miehet rintoja hellivät joten mikäpä sen normaalimpaa kuin oman rakkaansa huomioiminen rintojen läheisyydessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei, miksi pukisi?
Säälin aina yhtä paljon teitä jotka olette niin rajoittuneita seksuaalisuutenne kanssa että koette tarpeelliseksi halveksua muita. Kautta historian ovat miehet kiihottuneet naisten rinnoista ja naiset siitä että miehet rintoja hellivät joten mikäpä sen normaalimpaa kuin oman rakkaansa huomioiminen rintojen läheisyydessä.
En minä mitään halveksunut, kunhan kysyin kun kaikki muukin vaikutti samalta mitä vauva tekee.
On se vaippojen pukeminenkin joillakin fetissi ja kiihottava, miksi olet noin rajoittunut seksuaalisesti?
Rintojen hyväily ja pusuttelu/imuttelu on normia, mutta maidonlutkuttaminen on pienemmän piirin fetissi.
Mun seksielämä on mulle todellakin riittävä enkä halveksu enkä kadehdi. Kukin tyylillään. ja tbh, en kyl vois ottaa miestäni vakavasti jos lutkuttais mun tissejä niinkuin vauva. Muuten saa niiden kanssa puuhailla.
Onko tosi ettei Suomen maasta löydy oikeasti aiheesta onnistuneita naisia? :) Mä kaipaisin ainaki kovasti tuollaista kokemusta! M31
Mistä löytyisi varatulle lähes seksittömässä suhteessa elävälle kolmikymppiselle xl kokoiselle naiselle ihana mies, joka haluaisi imeä rintoja? Mikseipä muutakin, mutta tämä minun suuri fantasiani. Salaisia kiihkeitä tapaamisia.
Ylivieska
Harmi kun olen jo yli viiskyt. Ei kukaan imettävä nainen anna näin vanhan enää maistella.
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytyisi varatulle lähes seksittömässä suhteessa elävälle kolmikymppiselle xl kokoiselle naiselle ihana mies, joka haluaisi imeä rintoja? Mikseipä muutakin, mutta tämä minun suuri fantasiani. Salaisia kiihkeitä tapaamisia.
Ylivieska
Aina löytyy imijä ihanalle Naiselle...muttei aina imettäjää fiksulle ja filmaattiselle miehelle :)
Minä olen jo kauan haaveillut itseä reilusti vanhemmasta miehestä... Kun vaan löytäisi tällaisen miehen.
Ylivieska kirjoitti:
Minä olen jo kauan haaveillut itseä reilusti vanhemmasta miehestä... Kun vaan löytäisi tällaisen miehen.
Olisit Turun suunnalta niin voitaisiin tutustua.
Olin suhteessa naiseen joka piti siitä kun imin hänen rintojaan. Taisi olla 2 vuotta siitä kun hän oli synnyttänyt. Mutta rinnoista tuli silti maitoa. Ei oikein ollut minun juttu. Mutta hän piti siitä en kyllä kieltäytynyt. En siis saanut siitä mitään tyydytystä vaan koin sen hänen himojen tyydyttämiseksi. Mikä kyllä kuuluu parisuhteeseen. Suhde hajosi muun asian takia.
Vierailija kirjoitti:
Ylivieska
Rovaniemeltä löytyy 40 kans seksittömässä liitossa oleva mies joka tykkää tissien imemisestä. Minulla kiinnostaisi tavata..
19.7 on tutkitusti nykyään keskimitta.
Omalla miehellä'ni 23 senttinen
Eilen illalla vaimo antoi tissiä saunassa, oi että oli ihanat hetket.. ihan pitkän kaavan mukaan imin ja sitten siirryin imeään pimpin. Voin sanoa että oli märkä..
Onko joku saanut herumaan rinnasta maitoa miehelleen vaikka ei ole hiljattain ollut raskaan?
Kyllä olen, sellaista kolostrumin kaltaista kirkasta eritettä kun oikein kiihkeästi imee. 4 vuotta lapsen syntymästä, ja imetyksen lopettamisestakin jo yli 3 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ylivieska
Oulun alueelta löytyisi 47v mies rintoja imemään.
Kiinnostaako imeä maitotissejä (tai juoda pakastettua)? Laita vihreä Kolmen Ison Kirjaimen sovellus. "hommataan"
Jään odottamaan yhteydenottoasi...
Minulla ei ole koskaan ollut ongelmia kostumisen tai kiihottumisen kanssa, ekan synnytyksen jälkeen toki pidettiin hetki taukoa yhdynnöistä mutta toisen kohdalla onnistui ihan mukavasti jo kahden viikon jälkeen.
Minä kiihotun siitä kun mies imee rintojani, hän tykkää nukahtaa päiväunille rinta suussa, tosin usein tilanne ajautuu seksiin.
En pitäisi sitä mitenkään outona, rinnat ovat hyvin erogeenista aluetta ja oma mieheni tykkää rinnoistani muutenkin.