Aikuisimetys
Ihanaa kun löysin naisen, jota kiihoittaa imettää aikuista miestä. Maitotisut on parasta mitä tiedän :). Löytyykö täältä muita aikuisimettäjiä?
Kommentit (147)
Haluaisin löytää Pirkanmaalta tai sen läheltä naisen joka imettäisi mua. Oon 35v mies joka rakastaa loputtomasti rintojen hellimistä ja imemistä. Etsin mielellään pidempiaikaista järjestelyä jossa nähtäisiin usein, oltaisiin sängyllä tai sohvalla lähekkäin ja lussuttaisin pitkään sun tissejäsi. Voitaisiin toki tehdä kaikkea muutakin yhdessä jotta saisimme syvän yhteyden toisiimme, tehden imetyksestä vielä intiimimpää.
Oon rauhallinen, asiallinen ja lempeä mies. Tummapiirteinen, pitkä, pehmeä kosketus ja ahnaat huulet.
Jos kiinnostaa niin mut löytää kikistä nimellä filp1991
Muistuu mieleen ilta reilun 15 vuoden takaa. Saunoimme ja vaimon ystävä oli synnyttänyt muutamaa kuukautta aiemmin. Naiset tulivat saunasta takkahuoneeseen alastomina. Vaimon ystävän tissit olivat todella täydennäköiset. Nännit olivat isot ja tummat. Tisseillä risteili sinisiä suonia. Vaimoni otti ystävänsä tisseistä kiinni ja puristi. Niistä tirahti maitoa muutama tippa. Katso, niistä tulee maitoa, vaimo sanoi. Maistuis varmaan sullekin. Vaimo imi hetkisen ystävänsä tissejä. Naiset naureskelivat että tissejä pitää tyhjentää. Maito ei kelpaa vauvalle, koska siinä on alkoholia. Sitten naiset menivät nauraen saunaan.
En ole päässyt imemään aikuisena kuin vaimon maitotissejä. Tämmöiselle maitotissifriikille hienoja hetkiä ovat kun nainen on arvioinut väärin tissien täytön ja toppausten paksuuden. Maito tulee paidan läpi. Pari kertaa olen nähnyt tutulla imettäjällä vaan ohuen paidan. Maito on kastellut paidan ja paljastanut ihanan suuren nännin ja nännipihan. Toinen hyvä juttu on imettäjät, jotka imettävät koko rinta paljaana. Näitä näkee onneksi välillä. Lähes poikkeuksetta ne ovat isorintaisia naisia.
Luulin että olis ollut juttua Jani Mäkelästä, mutta turhaan luin 7 sivua ihan aiheen vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Luulin että olis ollut juttua Jani Mäkelästä, mutta turhaan luin 7 sivua ihan aiheen vierestä.
Sama.
Eikö löydy Keski-Suomesta ketään imettäjää? Harmillista pitkään olen etsinyt tuloksetta. 44v mies olen, syöttö hetkiä kaipailisin. Olisi ihana tehdä sitä päivittäin. Yhteystietoja saa kik jerqustan kautta.