Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi 41v neitsytmies löytää elämänkumppaniksi naisen, jonka kanssa perustaa ydinperhe. Perinteiset kanavat eivät tuota tulosta

Vierailija
24.09.2026 |

Jos tämä mies asuu pääkaupunkiseudulla. Toiveissa on perhe jossa ainakin kolme lasta

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään? Kannattaa suosiolla luovuttaa. Itsekin ripustautuisin kaulakiikkuun jos olisin vahvempi.

t 38

Vierailija
2/56 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä elämässä ei mistään ellet ole kalsarimalli tai miljardööri . Seuraavan elämän juttuja nämä puoliso hommat .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikuista. Naisen on pakko olla pakkosaumassa, muuten ei löydy. Valitan.

Vierailija
4/56 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni jo. Game over.

Vierailija
5/56 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian vanha aloittamaan lapsen hankintaa, sinun pitäisi löytää itseäsi paljon nuorempi nainen. Ihan sama mitä tällä palstalla miehet uskottelee, nainen ei ota itseään paljon vanhempaa miestä ellei tällä ole paljon rahaa.

Vierailija
6/56 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta nainen kiinnostuisi, miehellä pitäisi olla hänelle jotain annettavaa. Perhettä varten tarvitaan mies, jolla on varaa elättää perhettään osaltaan ja halua osallistua perheen toimiin, lastenhoitoon, kotihommiin jne. Lisäksi miehen pitäisi kyetä olemaan sen verran kiinnostavaa seuraa, että hänen juttujaan viitsii kuunnella ja hänen kanssaan on kivoja lomia. 

Näytä aiemmat lainaukset

!

🫵🫵👊🏻👊🏻🖕🖕Jankuttajien Vihollinen / Ilmiantaja /Hullujen Vainoaja

Vierailija
8/56 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyit noin 30-60 vuotta liian myöhään että tuollainen voisi onnistua.

Ainoa keino millä voisit onnistua nyt vuonna 2026 on rikastua monimiljonääriksi ja toivoa että joku lähtisi rahan perässä. Sekin kuulostaa vähän epätodennäköiseltä.

Vierailija
9/56 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain kirkollisissa piireissä saattaisi olla parhaat todennäköisyydet. Aika lottoa pariutuminen kuitenkin on, jos siis oletuksena on se, ettei kuka tahansa kelpaa vaan haluaa hyvän ja toimivan parisuhteen, joka pohjautuu kahden ihmisen keskinäiseen rakkauteen. 

Osahan sitten laskee vaatimuksia parantaakseen onnistumisen todennäköisyyttä, eli luopuu siitä rakkaudesta ja on valmis suhteeseen jonkun kanssa, joka on ihmisenä ihan ok ja suhde toimii jotenkin. 

Vierailija
10/56 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet liian vanha aloittamaan lapsen hankintaa, sinun pitäisi löytää itseäsi paljon nuorempi nainen. Ihan sama mitä tällä palstalla miehet uskottelee, nainen ei ota itseään paljon vanhempaa miestä ellei tällä ole paljon rahaa.

Mun mies ja lasteni isä on minua 15 vuotta nuorempi. Tavattiin kun olin 30 ja hän 45. Vähemmän hänellä on tuloja ja omaisuutta kuin minulla, mutta muuten on oikein hieno ihminen. Kaksi lastakin meille tuli, vanhempi heistä aloitti juuri koulun. 

Vierailija
11/56 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpölöpö. Katkeran kantturan mölinää.

Vierailija
12/56 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään annettavaa? Siis edes työ, jotta voit elättää perheen? Silloin edes jostain ulkomailta voisi vaimo löytyä.

Vierailija
13/56 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavis vanhempi ukkeli ei jaksa 😂

Vierailija
14/56 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra on 10 vuotta liian myöhässä. Mitäs pyörit tindukan pillukarusellissa liian kauan.

Vierailija
15/56 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herra on 10 vuotta liian myöhässä. Mitäs pyörit tindukan pillukarusellissa liian kauan.

Neitsytmies pyöri pillukarusellissa...?

Vierailija
16/56 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos myös naisen pitää olla neitsyt, niin et mistään.

Vierailija
17/56 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 - 10 vuotta myöhässä.

Juna meni jo.

Vierailija
18/56 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja puolison pitäisi tietysti olla 20-30, tummatukkainen uskovainen neitsyt. Ja mielummin kotoisin Länsi-Suomesta :)

Kerran joku haki tällaista senssipalstalla, toivottasti oli trolli. Kun äiti on kehunut omaa poikaansa 40 vuotta, niin kaikki on tietysti mahdollista.

Vierailija
19/56 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neitsytmies pyöri pillukarusellissa...?

On tainnut olla siellä sivusta katselija

Vierailija
20/56 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ja lasteni isä on minua 15 vuotta nuorempi. Tavattiin kun olin 30 ja hän 45. Vähemmän hänellä on tuloja ja omaisuutta kuin minulla, mutta muuten on oikein hieno ihminen. Kaksi lastakin meille tuli, vanhempi heistä aloitti juuri koulun. 

Eli on 15v vanhempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme