Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaako hakee toisen kerran samaan avoimeen työpaikkaan?

Vierailija
27.04.2016 |

Joka on haussa lyhyen ajan sisään? Haastattelussakin kävin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimet työpaikat on pian käyty läpi, jos ei hae toista kertaa samaan. Totta kai sinä kehtaat, vaikka turhaa olisikin.

Vierailija
2/7 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaat tietty. Siitä näkee, että oot oikeasti kiinnostunut. Mainitse myös, että kävit haastattelussa. Perusteliko ne sulle, että miksi eivät silloin valinneet sua (tätä saa kysyä itse)? Voitko parantaa sitä tällä kertaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae vain, ei siinä ole mitään menetettävää! (t. samaa miettinyt, en kyllä haastatteluun edes päässyt)

Vierailija
4/7 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastattelun jälkeen ei kuulunut mitään. Tästä aikaa n. 2kk.

Ap

Vierailija
5/7 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mutta kyllä mä soittaisin ja kysyisin että miksi tämä on avoinna ja miksi minä en ollut soveltuva paikkaan. Kirjallista hakemusta en jättäisi.

Vierailija
6/7 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kehtaat! Mutta tosiaan kannattaa soittaa ja kysyä, missä voisit petrata tai painottaa eri asioita tms. Sekin kannattaa kysyä, ovatko edellisen hakukierroksen hakijat automaattisesti mukana uudessa valinnassa vai pitääkö hakea uudestaan. Ihan samoja papereita ei kantsi laittaa, pitää vähän varioida.

Vierailija
7/7 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haastattelun jälkeen ei kuulunut mitään. Tästä aikaa n. 2kk.

Ap

Miksi et soittanut itse, kun haastattelussakin olit? Soita nyt ja kysy, mistä kiikasti, ja että huomasit paikan olevan edelleen auki ja että olet kiinnostunut.