Aikuisimetys
Ihanaa kun löysin naisen, jota kiihoittaa imettää aikuista miestä. Maitotisut on parasta mitä tiedän :). Löytyykö täältä muita aikuisimettäjiä?
Kommentit (133)
tissiä on taivaallista imeä.... se läheisyys ja intiimiys. Sielujen kohtaaminen!
On tissiä ihana imeä, mutta mieluiten imen maitotissiä!
Itsehän tykkään imeä vaimoni rintoja. Hänet tavatessani, hänen kuppikokonsa oli 85E ja ensimmäistä kertaa hänen rintansa nähtyäni, olin enemmän kuin kiihkoissani. Varmaan hänelle tuli heti selväksi että olen tissimiehiä ja seksin aikana imen nännejä todellakin paljon ja vaimoni kyllä nauttii siitä. Lapsen syntymän jälkeen vaimon rinnat ovat vieläkin suuremmat, ja seksiä harrastaessamme, vaimon ollessa päällä, hän oikein työntää molemmat rintansa minun kasvoilleni, jotta voin imeä hänen kovia nännejään ja suuria rintojaan. Mikään ei voita sitä tunnetta, kun nänni suussa vaimon tarjoilemana, samalla rintoja käsin hyväillen ja sisään laukeaminen vaimon ratsastaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni sisko oli käymässä meillä viime kesänä. Kumpikin jo yli viisikymppisiä niin kuin minäkin. Vaimoni lähdettyä käymään kaupassa,sisko kysyi minulta haluatko tissiä. Luulin kuulleeni harhoja, mutta sanoin kyyllä,jolloin hän nosti paitansa ja liivinsä ylös,ja aloin mielelläni imemään hänen tissejään. Laitoin käteni hänen jalkoväliinsä kunnes hän kielsi minua. Aikani imettyä hänen ihania tissejään hän laski liivinsä ja paitansa alas. Vaimoni tulikin kauppareissultaan,ja jatkoimme niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Oli mukava,mutta tavallaan hämmentävä kokemus.
Varmasti häkellyttävä tapaus. Kateeksi käy.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö löytyy imettäjiä?
Olis kyllä mukavaa taas päästä imemään täysiä maitotissejä
Täälläolisi yksi innokas, missäpäin suomea asut?:)
Vierailija kirjoitti:
Löytäisimpä imettäjän....vaikka ilman maitoa
Täällä olisi yksi, missäpäin suomea sinä asut?:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kyllä mukavaa taas päästä imemään täysiä maitotissejäTäälläolisi yksi innokas, missäpäin suomea asut?:)
Miten sinuun voi ottaa yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kyllä mukavaa taas päästä imemään täysiä maitotissejäTäälläolisi yksi innokas, missäpäin suomea asut?:)
Miten sinuun voi ottaa yhteyttä?
Minulle voi laittaa sähköpostia osoitteeseen Neiti28@outlook.com
Vierailija kirjoitti:
Joensuussa. Kik:Wellu79
Laitoin sulle kikissä viestiä ;)
Vierailija kirjoitti:
tissiä on taivaallista imeä.... se läheisyys ja intiimiys. Sielujen kohtaaminen!
Tämä. Sitä läheisyyttä ei voi oikein edes kuvailla kun niin ihanalta se tuntuu molemmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Sitä läheisyyttä ei voi oikein edes kuvailla kun niin ihanalta se tuntuu molemmista.
oletko imettäjä vaiko imijä?
Löytyykö rovaniemen läheisyydessä naista joka haluaisi imettää tälläistä mukavaa ja reipasta 40 miestä. Iällä ei ole merkitystä..
Turusta vanhempi herrasmies olisi halukas imemään maitotissiä. Tietenkin muukin toiminta kiinnostaa.
Voisin vaikka sponssia järjestää
Vieläkö Tampereella oli joku kiinnostunut😌n26
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö Tampereella oli joku kiinnostunut😌n26
En ole Tampereelta mutta kyllä kiinnostaa.
Kik:Wellu79
Maitotissin imeminen on kyllä upeaa.
Pääsispä vielä joskus kokemaan.
Mitä pervoa siinä on,jos haluaa tissejä imeä.