Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuisimetys

tissinimijä
27.04.2016 |

Ihanaa kun löysin naisen, jota kiihoittaa imettää aikuista miestä. Maitotisut on parasta mitä tiedän :). Löytyykö täältä muita aikuisimettäjiä?

Kommentit (133)

Vierailija
21/133 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisimpa kokea tuon.

Vierailija
22/133 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään naista kiihoita/innosta aikuisimetys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/133 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho kirjoitti:

kiihottaa kovasti, mies viihtyy aina illalla mun rinnoilla ja vaikka maitoa ei juuri enää tule saattaa hän 20min imeä ja toisella kädellä hyväillä.

Vierailija
24/133 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oho kirjoitti:

kiihottaa kovasti, mies viihtyy aina illalla mun rinnoilla ja vaikka maitoa ei juuri enää tule saattaa hän 20min imeä ja toisella kädellä hyväillä.

Löytäisimpä tuollaisen Naisen, joka antaisi minun painaa pääni hänen syliinsä, hamuta huulillani ihania rintojaan ja imeä ahnaasti.

Vierailija
25/133 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On uskomattoman rauhaisaa ja tunnelmallista kun maito tulvii suuhun ja se on hyvää.

Vierailija
26/133 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun siitä kun mies vetää käteen ja samalla imee maitoa rinnoistani. Ei mene kuin hetki ja on jo kädet spermassa. Huh taidankin lähteä imetyspuuhiin.

Vierailija
27/133 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihotun siitä kun mies vetää käteen ja samalla imee maitoa rinnoistani. Ei mene kuin hetki ja on jo kädet spermassa. Huh taidankin lähteä imetyspuuhiin.

Jotenkin kuulostaa niin niin miehiseltä kommentilta :(

Vierailija
28/133 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ternimaito kasvattaa lihaksia. Yritän saada perhelisäsyksen aina kilpailukauteen valmistumisen aikaan että saan vaimoltani tuota luontaista dooppingia. Onneksi naiseni tuottaa kuin lehmä joten maitoa riittää isälle kuin lapselle. Muksuja on jo kaksi, joten alkaa olla vaikeuksia saada vaimoa innostumaan lisäänmtymään....

Vierailija
29/133 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, no täällä kirjoittaa ihan 30v mamma joka tosin on miehiseksi mielletyssä insinöörin työssä kiinni joten ehkä mun fraasit on vuosien koulutuksen ja työelämän takia testosteronin kyllästämiä.

Miksi täällä tuntuu olevan vallassa ajatus, nainen ei voisi oikeasti nauttia miehensä imettämisestä.

Vierailija
30/133 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, no täällä kirjoittaa ihan 30v mamma joka tosin on miehiseksi mielletyssä insinöörin työssä kiinni joten ehkä mun fraasit on vuosien koulutuksen ja työelämän takia testosteronin kyllästämiä.

Miksi täällä tuntuu olevan vallassa ajatus, nainen ei voisi oikeasti nauttia miehensä imettämisestä.

Valitettavan harvassa ovat ne Naiset jotka nauttivat aikuisimetyksestä, valitettavasti. Mutta onneksi teitä ihanuuksia löytyy aina silloin tällöin :)

Vierailija
31/133 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämmin ja makea tissimaito on ihanaa

Vierailija
32/133 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisimpa imeä... *lurps*

Vierailija
33/133 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
34/133 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imin pari kertaa maito tisua muutaman kerran,

Vaimoa kiihotti kun kielellä lipsuttelin nänniä niin.paljon että työnsi kätensä housuni sisään.

Vierailija
35/133 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun lapset oli pieniä ja vaimoni imetti, hoksasimme kerran miten kiihottavaa oli kun vaimo tuli päälleni ja minä aloin imeä hänestä maitoa. Molemmat kiihotuimme ihan valtavasti ja saimme mahtavia orgasmeja imiessäni hänen maitoaan kuin nälkäinen pieni lapsi. Ainoa mitä piti varoa oli tietysti se, että täytyi pitää vara, että maitoa jäi lapsellekin. Siksi uuteen yhtä kiihottavaan yhdyntään ei voinut alkaa. Tosin kiihkoa oli niin paljon jäljellä, että vielä oli pakko ottaa uusinta lähetyssaarnaajassa tai takaa päin. Vaimollani oli niin ihanan pyöreä pyllykin silloin..pulleiden tissien lisäksi. Se oli ihanaa aikaa. Joskus vieläkin huomaan uneksivani asiasta ja kiihotun. Saisinpa vielä kerran kokea tuon. Samoin kiihotuin raskausaikana hänen kumpuvatsastaan: koskettelin ja suukottelin sitä ja näykin pullistuvia tissejä. Voi miten kiihottavaa muistella.

Vierailija
36/133 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mieheni imee rintaa,

Minulla menee käsi vaistomaisesti miehen kikkeliin joka viimeistään siinä vaiheessa kovettuu.

Vierailija
37/133 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää.

Ne ovat lapsen ruokintaa varten.

Vierailija
38/133 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä maitoa piisaa. Rinnat ovat siitä uskomaton laitos, että mitä enemmän imee maitoa sen enemmän ne tuottavat.... *nami*

Vierailija
39/133 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole imettänyt miestäni kertaakaan, enkä imetä!

Vierailija
40/133 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis imetyshän nimenomaan vähentää kiihottumista ja kuivattaa naisen limakalvoja. Miten itse imetystilanne voi kiihottaa naista itseään? Ymmärrän, että miehillä on outojakin fetissejä...

T. Lapsiaan imettänyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi