Onko mitään järkeä enää yrittää jatkaa piirrustusharjoittelua ja yrittää sillä työllistyä edes joskus?
Kommentit (7)
En tiiä muutaku sen että ihmisten pitäisi tehdä sitä harrastusta tai ammattia mihinkä hänellä on kutsumus.
Kannattaa toki jatkaa, tekoälyttömyyden edessä emme alistu!
Eipä ole mun tytölläkään hirveästi töitä vaikka on koulutus ja osaamista jo valmiiksi. Jotain silloin tällöin, vaikka ihnan varmasti osaa kaikki somehommat sun muut. No, onneksi sai töitä päiväkodista, niin voi rahoittaa harrastuksen.
Puhutaan tästä sitten kun tekoäly on rakentanut uuden marimekon ja lyönyt sen laudalta. Sitä ennen en olisi huolestunut asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole mun tytölläkään hirveästi töitä vaikka on koulutus ja osaamista jo valmiiksi. Jotain silloin tällöin, vaikka ihnan varmasti osaa kaikki somehommat sun muut. No, onneksi sai töitä päiväkodista, niin voi rahoittaa harrastuksen.
Se että naisia kannustetaan rahallisesti pelkästään miestensikiöiden kasvatteluun ei tarkoita sitä että tähän pitäisi suostua.
Jos mä aloitan nyt jääkiekko harjoittelun, tuleeko siitä mun ammatti tulevaisuudessa?
M41
Riippuu siitä osaatko jotenkin piirtää vai et. Esim. minun olisi aika turha jatkaa harjoittelua kun ei se laatu siitä parane kun ei ole lahjoja. Tekoälyn tuotoksista muutenkin tuppaa puuttumaan oivallukset ja tarjotaan vaan kopiota.