Aikuisimetys
Ihanaa kun löysin naisen, jota kiihoittaa imettää aikuista miestä. Maitotisut on parasta mitä tiedän :). Löytyykö täältä muita aikuisimettäjiä?
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö Tampereella oli joku kiinnostunut😌n26
Täällä olisi yksi tamperelainen M33 jota kiinnostaisi kovasti :)
Vieläkö oisit kiinnostunut imettämisestä?Naaprukunnasta löytyisi innokas rintijen imijä ja hyväiliä,
Miehen imettäjää lämpimänä kesäpäivänä luonnonhelmassa 08-alueelta?
Olis kyllä mukava päästä tyhjentämään maidosta täyttyneitä tissejä. Voisin imeä vaikka tunteja tuommoisia herkkuja.🍼🍼
Tissimaito suoraan rinnasta on taivaallista!
Mua kiinnostais, mutta en kehtaa ehdottaa miehelleni...Enkä tiedä, mahtaisko maitoa enää alkaa tulemaankaan...olis jännä kokeilla.
Miehesi innostuu varmasti jos ehdotat. Itse ainakin olisin innoissani jos minulle ehdotettaisiin.
Luin artikkelin, jossa annettiin ohjeet, miten jopa synnyttäneen naisen rinnat saa tuottamaan maitoa. Rintoja pitää vaan stimuloida riittävän usein imemällä nännejä, hieromalla rintaa ja nänniä tietyllä tekniikalla, käyttämällä rintapumppua tai tens-laitetta. 29 mn käsittely kerrallaan useasti päivässä 1-2kk ajan.
Itsellä imetyksestä 2 v aikaa ja maidon tulo lakannut kokonaan vasta puoli vuotta sitten, sitä ennen maitoa tihkui liiveihin päivittäin. Jos löytyisi oikein innokas mies, lähtisiköhän maidon tuotanto uudelleen käyntiin, kun rintoja käsittelisi ahkerasti?
Vierailija kirjoitti:
Luin artikkelin, jossa annettiin ohjeet, miten jopa synnyttäneen naisen rinnat saa tuottamaan maitoa. Rintoja pitää vaan stimuloida riittävän usein imemällä nännejä, hieromalla rintaa ja nänniä tietyllä tekniikalla, käyttämällä rintapumppua tai tens-laitetta. 29 mn käsittely kerrallaan useasti päivässä 1-2kk ajan.
Itsellä imetyksestä 2 v aikaa ja maidon tulo lakannut kokonaan vasta puoli vuotta sitten, sitä ennen maitoa tihkui liiveihin päivittäin. Jos löytyisi oikein innokas mies, lähtisiköhän maidon tuotanto uudelleen käyntiin, kun rintoja käsittelisi ahkerasti?
Siis jopa synnyttämättömän naisen rinnat alkaisi tuolla käsittelyllä herumaan maitoa, piti lukea.
Vierailija kirjoitti:
Täällä löytyisi yksi innokas kokeilija.
road.biker042@gmail.com
Löytyisikö Turusta tai lähimain nainen joka antaisi miehen imeä rintojaan? Maidon imeminen ja sillä leikkiminen on minulla ollut haaveena jo pidempään. Aikoinaan sain maistiaisia vaimolta. Silloin en vaan ymmärtänyt asian päälle vaikka vaimo hanakkaasti jänniä suuhuni työnsi.
Jos minulle löytyy imettäjä, niin tapaamisiin voin ottaa huoneen hotellista. Tutustuttuamme voimme tavara myös kotonani.
Muukin seksi kiinnostaa muttei ole pakollista.
Kik temu47 tai linteet@gmail.com
Olen todellinen tissimies. Tykkään pidellä tissejä ja imeä jänniä myös vaikkei maitoa tulisi.
Nänniä tietenkin imen eikä jänniä. Pahus tätä automaattista tekstinsyöttöä
Täällä olis tampereen lähellä innokas imettäjä, jos löytyis sopiva mies harjotteleen mun kanssa 🤭 maitoa heruu tällä hetkellä vain vähän mutta toivoisin että kunnon käsittelyllä saatais nää tuottamaan oikein kunnolla maitoa sinulle. Musta sais vakkari-imettäjän. Todella isot luomu rinnat. Imetyksen lisäksi seksiä tarjolla.
Oliskohan ketään miestä toteuttamaan mun unelma? 🥺
Vierailija kirjoitti:
Täällä olis tampereen lähellä innokas imettäjä, jos löytyis sopiva mies harjotteleen mun kanssa 🤭 maitoa heruu tällä hetkellä vain vähän mutta toivoisin että kunnon käsittelyllä saatais nää tuottamaan oikein kunnolla maitoa sinulle. Musta sais vakkari-imettäjän. Todella isot luomu rinnat. Imetyksen lisäksi seksiä tarjolla.
Täällä olisi innokas mies kokeilemaan. Harmi kun tuota välimatkaa on vähän liikaa 😔
Vierailija kirjoitti:
Et oo tosissasi!
Löytyykö turunseudulta naista jonka tissejä saisi nauttien pitkään imeä?
Vierailija kirjoitti:
Innokas imeskelijä tarjolla. Laitahan viestiä enaiokertoakaan(att)gmail.com
Löytyisikö Kemi/Tornio alueelta imettäjää?