Tunnusta: mikä on ollut laiskuuden huippusi?
Kommentit (371)
suklaaherkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtenä syksynä, kun lämpötila ei enää noussut yli 5 asteen, laitoin karjalanpaistin yöksi uunivuokassa parvekkeelle, kun ei mahtunut jääkaappiin.
Seuraavan kerran koskin siihen seuraavan vuoden huhtikuussa, kun sain vietyä sen vuokineen roskikseen.
Vuokassa -.-
EI EI EI!
VUOASSA.
Sinkkumies
Kukka kirjoitti:
Tilaan vaatteita H&M:ltä, vaikka kauppa olisi 600 metrin päässä. Haen sitten paketin postista miehen autokyytillä kilometrin päästä.
Minä tilaan eräästä nettikaupasta 900m päästä tavarat lähikauppaan keskusvarastolta sen takia, että niitä pidetään kauemmin postissa säilössä. Tässä kaupassa säilytys on alle viikon, eikä koskaan tiedä milloin mieli tulee ne hakea, wink ;)
Minulla on 2 lautasta (toinen rikki) 1 syvä lautanen, sekä 2 haarukkaa, 2 lusikkaa ja veitsi, sekä tietenkin miehellä on puukkoja yms. Näin tiskiä EI VOI tulla paljoa. Tämä on miehistä rationalisointia. Itse lasken enemmänkin älyn käyttöön, kuin laiskuuteen, koska nämä joutuu tiskata useammin.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Ostin uuden älypuhelimen. En jaksanut moneen viikkoon ottaa sitä paketista ja asettaa simkortit ja muut uudelleen. Käytin sitä vanhaa "leikkipuhelimen" näköistä. Kun muut näpräsivät omia älypuhelimiaan en kehdannut sanoa että "on mullakin tollanen kaapissa en vaan ole jaksanut nyt ottaa sitä käyttöön" Olisivat ajatelleet ehkä että olen hullu tai valehtelen, tai tällaista pelkäsin.
No otin sitten itseäni niskasta kiinni muutaman viikon jälkeen ja otin kännykän käyttöön.
Mä oon tehny saman!
Mulla laiskuus liittyy imurointiin ja pyykkihuoltoon. Vaatehuolto sujuu ihan ok siihen saakka, kun puhtaat vaatteet pitäisi saada kodinhoitohuoneen tasolta siirrettyä kaappiin. En jaksa millään viikata niitä, ja huomaan sitten etsiväni puhtaita vaatteita siitä kasasta. Miestä ei tunnu kiinnostavan, vaikkei vaatteet ikinä tulisi takas kaappiin, kun se ei jaksa viedä edes likaisia pyykkikoriin, vaan ne pyörii ns. puolipitoisina ikuisuuden.
Imuri jää multa aina lattialle, jostain syystä en jaksa koskaan nostaa sitä siivouskomeroon. Enkä jaksa tyhjentää moppivettä ämpäristä. Ilmeisesti itse siivoaminen on sellainen rutistus, että kaikki sen jälkeen jää levälleen.
Tässä ketjussa on kyllä huikeita laiskimuksia. Osa jutuista naurattaa, osa hämmästyttää ja loput surettavat. Surullisia on nää viereisessä huoneessa olevalle puolisolle toistuvasti tapahtuva tekstailu oikean juttelun sijaan, se että käyttää pysyvästi kertakäyttöastioita tai heittää astiat/ pyykit roskiin kun ei jaksa niistä huolehtia. Kuulostaa erehdyttävästi masennukselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pese perunoita vaan tiputan ne multaisena veteen.
Mieluummin sitten vaihdan veden kuin pesen.Tää on mulla ihan tapa. Tosin en juurikaan syö kuin uusia perunoita.
Olen tässä pohdiskellut, että millähän pesukoneella ne kuoret niistäkin saisi parhaiten irti. Hanskoja myydään ja juuresharjaa olen kokeillut ja mummo laittoi ämpäriin sekä pyöritti kepillä uusista perunoista kuoret irti, mutta mikään ei tunnu tarpeeksi tehokkaalta.
Muutaman kerran olen pyöritellyt ne hiekassa, mutta niitä hiekanjyviä saattaa jäädä perunoiden sisään, mutta kuoret kyllä lähtee .. Paras keino hakusessa ja kesä lähestyy, kohta ne taas tulee.
Sinkkumies
Porakoneeseen kiinni puhdas uusi wc-harja. Perunat ämpäriin veden kanssa. http://www.mtv.fi/lifestyle/makuja/artikkeli/video-uskomattoman-nopea-t…
Vierailija kirjoitti:
Joudun usein kierteeseen, jossa olen syönyt kaapit tyhjäksi ja menen kauppaan vasta siinä vaiheessa, kun olen ollut jopa koko päivän syömättä ja verensokerit niin alhaalla, että suunnilleen huimaa kaupassa. Tämän takia kauppareissusta täytyy suoriutua tietenkin mahdollisimman äkkiä, eli kerään vain ne pakolliset ruuat ja näin päivän tai parin päästä olen taas pyörryttävällä kauppareissulla!
Juuri tuon vuoksi ostan korkeintaan kahden päivän ruoat, silloin on pakko ponnistaa kauppaan, koska olen niin pihi, etten raaski tilata ruokaa kotiin, enkä noutaa sitä alakerran ravintolasta.Olen kuitenkin enemmän pihi kuin laiska.
Joskus kotona asuessa laitoin pikkusiskolle illalla sängystä viestin että tulee käymään mun luona että on tärkeetä asiaa, ei mulla ollu muuta kun että sammuttaa valot kun en jaksanu enää lämpimän peiton alta nousta :D
Pissasin joskus roskikseen makkarissa, kun en jaksanut yöllä kävellä about kymmentä askelta vessaan.
Olen ollut kengät jalassa ja ulkoilupuku päällä aamuseitsemästä. On niin paljon tehtävää enkä jaksa riisua niitä ja taas pukea.
En jaksanut kääntää päätäni katsoakseni kelloa, joten kysyin ystävältäni ajan.
Mennyt taksilla muutamia kertoja 150m matkan. Aina ei jaksa kävellä.
Kävin pedikyyrissä, kun en itse jaksanut leikata varpaankynsiä.
Soittanut tai laittanut sähköpostia työkaverille naapurihuoneeseen jonkun mitättömän asian takia, jonks olisi voinut vaikka käydä sanomassa tai huutaa seinän toiselle puolelle.
Ostin business luokan lentolipun lyhyelle euroopan lennolle, kun tuntui sillä hetkellä ylivoimaiselle ajatukselle ahtautua koneen peräosaan.
Vierailija kirjoitti:
Soittanut tai laittanut sähköpostia työkaverille naapurihuoneeseen jonkun mitättömän asian takia, jonks olisi voinut vaikka käydä sanomassa tai huutaa seinän toiselle puolelle.
Ostin business luokan lentolipun lyhyelle euroopan lennolle, kun tuntui sillä hetkellä ylivoimaiselle ajatukselle ahtautua koneen peräosaan.
Varakkaalla on varaa olla laiska :D
Soitin viereisessä huoneessa olleelle lapselleni. Oli kuulokkeet korvilla eikä kuullut ääntäni mutta puhelin kädessä ja vastasi siihen :)
Vierailija kirjoitti:
Nyt jo aikuisen Martti-poikani, joka 35 vuotias, niin hänen vauvakuvat laittamatta albumeihin. Ovat viellä niissä kehityspusseissa sisällä.
Terkkuja Martille!♡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varakkaalla on varaa olla laiska :D
En nyt varakkaaksi itseä lue. Hyvin toimeentuleva paremminkin.
Voisi lisätä vielä yhden.
Katsoin ulkolämpötilan auton webaston appsin kautta, kun en jaksanu sohvalta nousta. Näyttää autossa olevan ulkolämpötilamittarin lukeman. Itseasiassa käytän tuota usein..
Tunnen ihan liikaa tyyppei jotka ei jaksa harrastaa liikuntaa, laiskaa sakkia.