Tunnusta: mikä on ollut laiskuuden huippusi?
Kommentit (371)
Räplään joskus puhelinta niin kauan, että akku loppuu enkä jaksa kurkottaa laturiin. Annan sitten yleensä vain olla ja siirryn television katseluun (tv tottakai ollut päällä koko ajan).
Vaatteiden kuivausteline toimii yhtenä säilytyspaikkana vaatteilleni. En koskaan korjaa telinettä takaisin kaappiin, ja monesti uusia vaatteita kuivumaan ripustaessani telineellä on vielä vanhoja, jo kuivuneitakin vaatteita joita en jaksa laittaa kaappiin.
Etsin joka aamu sukat ja alkkarit kuivurista kun en jaksa ottaa niitä sieltä pois, lajitella ja viedä kaappiin.
Usein jätän asioita sanomatta tai selittämättä kun en jaksa miettiä sanoja / muotoilla lauseita (asun ulkomailla)
Liimaan puhelimeeni muistutukset post it lapuilla kun en jaksa näpytellä kalenteriin ja etsiä sieltä.
Hiukset usein hätänutturalla kun en jaksa tehdä niille mitään, en aina edes harjata.
Onhan näitä😁
Tein paskat housuun. En viitsinyt vaihtaa housuja, joten ravistelin kakkakikkareet lahkeesta ulos ja pidin samoja housuja vielä pari päivää.
Ihan jäätävät kivut syystä x, mutta liian laiska ottamaan särkylääkettä.
En jaksa laittaa syötävää. Nakerran sitten leipää ja kärsin.
Panttaan usein lievää paskahätää, koska en jaksa ruveta pyyhkimään.
Tänään olen ollut ahkera. Pyyhin lattiat. Mutta kuka hakisi matot parvekkeelta?
Iltapalaa en jaksanyt syödä, kun olisi pitänyt höylätä juustoa tai kuoria hedelmä. VEdin näkkärin paljaaltaan. Piti kuitenkin jotain syödä, kun mulla jää herkästi liian vähälle.
Olen kotona aina pelkissä alusvaatteissa, koska en jaksa pukea muuta päälle.
Latasin kaukosäädin sovelluksen puhelimeen, kun en jaksanut nousta istumaan ja kurottaa sohvapöydältä oikeaa kaukosäädintä.
Vierailija kirjoitti:
Etsin joka aamu sukat ja alkkarit kuivurista kun en jaksa ottaa niitä sieltä pois, lajitella ja viedä kaappiin.
Usein jätän asioita sanomatta tai selittämättä kun en jaksa miettiä sanoja / muotoilla lauseita (asun ulkomailla)
Liimaan puhelimeeni muistutukset post it lapuilla kun en jaksa näpytellä kalenteriin ja etsiä sieltä.
Hiukset usein hätänutturalla kun en jaksa tehdä niille mitään, en aina edes harjata.
Onhan näitä😁
Toi on tuttua!Minäkään en jaksanut aina puhua kun asuin ulkomailla,enkä myöskään kuunnella, jos joku selitti niin vahvalla aksentilla, ettei siitä saanut syntyperäinenkään selvää.
Vierailija kirjoitti:
Asuessani ulkomailla solussa en jaksanut mennä vessaan pissalle vaan pissasin kuppiin ja kaadoin huoneessani olevaan lavuaariin.
Hah mä oon tehny ton saman. Just ennen nukkumaanmenoa olis pitänyt vielä pukeutua vessaan menoa varten ja eihän nyt semmosta jaksa enää myöhään illalla.
Vierailija kirjoitti:
Räplään joskus puhelinta niin kauan, että akku loppuu enkä jaksa kurkottaa laturiin. Annan sitten yleensä vain olla ja siirryn television katseluun (tv tottakai ollut päällä koko ajan).
Sama! :)
Tai olen mennyt olkkariin katsomaan telkkaa, mutta räplään kännykkää ensin nin kauan, että siitä loppuu akku ja aloitan vasta sitten sen mitä piti tehdä..eli tv katselu
Vaihtaako joku oikeasti verhot jonkun vuodenajan tai juhlakauden mukaan? Olen nyt toisissa verhoissa tässä kodissani, jota olen asunut 28 vuotta.
N 54 v, joka jätti myös sen karjalanpaistin vuokineen parvekkeelle muutamaksi kuukaudeksi
PS. Nöyrin anteeksipyyntö vuoka -sanan väärästä taivutuksesta aiemmin ketjussa *juoksee pöydän alle häpeämään*
Tiesin että nyt menee persiilleen, mutta pää löi tyhjää taivutusten "vuuan", vuan" ja "vuoan" ja "vuo'an" kanssa. Nutkat sitten suoriksi.
Joo ja kirjoitusvirheitä tohonkin edelliseen.
N54
Vierailija kirjoitti:
Heittänyt roskapussit hissiin ja painanut hissin alas, itse menin takas kotiin. Oli pussit kadonnut kun myöhemmin lähin ulos :D
Nyt tuli kyl kunnon naurut! :DD Miksköhän muuten Suomessa ei ole näitä roskakuiluja missään käytössä...
172 cm kirjoitti:
Varmaan tämä meneillään oleva setti, että en ole ollut koskaan töissä, vaan 24/7 netissä jo 15 vuotta. Miten teillä on ollut energiaa esimerkiksi etsiä seurustelukumppaneita?
Sun pitäis varmaan hakea ammattiapua.
Täällä on paljon yksittäisiä laiskuuden hetkiä. Mä en ole ikinä jaksanut tehdä mitään.
Mielikuvani laiskoista ja läskiperseisistä Av-mammoista vahvistui entisestään.
Mulla on kyllä uusi perunankuorimakone mutta en jaksa laittaa johtoa seinään.