Tunnusta: mikä on ollut laiskuuden huippusi?
Kommentit (371)
Sille joka miettii miten perunoista saa kuoret helpoiten, sanoisin että ne voi ja KANNATTAA syödä kuorineen.
Kuorissa on kaikki ravinteet.
Siis ei pelkästään uudet perunat vaan paksukuorisemmatkin voi ihan hyvin syödä kuorineen.
Maksanut kuntosalia turhaan yli vuoden kun en jaksanut mennä sinne purkamaan sopimusta. Kuntosali oli työmatkan varrella. Kerrostalossa asuessani mulla oli parvekkeella jouluvalot vuosia. En tainnut kertaakaan ottaa niitä pois laiton jälkeen (enkä tainnut itse edes laittaa valoja vaan joku muu teki sen...). Joskus jään nukkumaan jalat koukussa ilman peittoa tai tyynyä pienelle kahden hengen sohvalleni vaikka sänky on vain muutaman metrin päässä. Tietenkin päivävaatteet päällä eikä iltapesuja tehty. Auta armias jos siinä tilassa tulee vessahätä.
Opiskeluaikoina menin pienessä pierussa taksilla ostamaan herkkuja 500m päässä olevalta 24h huoltsikalta. ;)
En jaksanut vaihtaa lakanaa, heitin vain puhtaan lakanan likaisen päälle.
Onko ap palstapoliisi? Missä ovat ap:n "tunnustukset"?
Pidin yläasteen jälkeen välivuoden jotta saisin rauhassa jäädä aamuisin kotiin kun koko muu maailma menee töihin ja kouluun. Nyt 15v. myöhemmin kyseinen välivuosi jatkuu yhä :D
N31
Vierailija kirjoitti:
En pidä mattoja niin ei tarvii niitä tampata.
Ainostaan suomalaiset kurittavat mattojaan.Muualla ne joko vain ravistellaan tai imuroidaan.
Vierailija kirjoitti:
Heittänyt roskapussit hissiin ja painanut hissin alas, itse menin takas kotiin. Oli pussit kadonnut kun myöhemmin lähin ulos :D
Meidän talossa joku oli tehnyt vähän vastaavaa. Tosin täällä talon virallinen kyylä kävi ne roskat läpi ja sai selville kuka sen oli tehnyt :D
heitin roskiin koko astian pilalle mennyttä linssikeittoa kun en jaksanut tiskata
Vierailija kirjoitti:
Katson sään koneelta enkä ikkunasta.
Miksi vaivaudut edes tuohon? Eihän noin laiska kuitenkaan ulos lähde.
Vierailija kirjoitti:
Pidin yläasteen jälkeen välivuoden jotta saisin rauhassa jäädä aamuisin kotiin kun koko muu maailma menee töihin ja kouluun. Nyt 15v. myöhemmin kyseinen välivuosi jatkuu yhä :D
N31
Millä sä elät, jos saa kysyä?
....en jaksanut sohvalta nousta ja mennä vessaan, pissasin limupulloon...
Käyttäjä321 kirjoitti:
Onko ap palstapoliisi? Missä ovat ap:n "tunnustukset"?
Ap on itseasiassa "lainaismerkkimuija" ja oma tunnustukseni tulee tässä:
Olen elänyt 2kk ilman suihkua, kun suihkun viemäri meni tukkoon. Peseydyin keittiön lavuaarissa, kunnes sain aikaiseksi ruveta ihmettelemään sitä viemäriä.
Joskus näissä laiskotteluissa ei siis ole mitään tolkkua. Raskaampaahan se oli lavuaarissa äheltää kuin että olisin heti viemärin tukkeuduttua ottanut asian hoitaakseni. Joka ilta ajattelin että "huomenna". "Huomenna". Ja "huomenna"....
Piti vaihtaa lakanat. Otin kaikki vanhat petivaatteet pois, mutten jaksanut laittaa puhtaita. Nukuin pari yötä ilman... siis pelkällä täkillä jne.
Jos nuorimmaisen lapsemme (1v) nenästä valuu räkä pyyhin sen hihaani kun en jaksa erikseen hakea paperia. Näin tehdessäni kuitenkin aina ajattelen olenko oikeasti näin laiska ja tekeeköhän kukaan muu näin.
Osti rappuihin turvakaiteen ja hellaan turvasuojuksen, kun lapseni oli n. 2-3 vuotias. Nyt poika ajaa jo omalla mopolla, ja turvakaiteet ovat vieläkin avaamattomina kellarissa. En vain ehtinyt silloin laittaa niitä...
Vierailija kirjoitti:
Osti rappuihin turvakaiteen ja hellaan turvasuojuksen, kun lapseni oli n. 2-3 vuotias. Nyt poika ajaa jo omalla mopolla, ja turvakaiteet ovat vieläkin avaamattomina kellarissa. En vain ehtinyt silloin laittaa niitä...
Tästä tulikin mieleen, että kolme vuotta sitten ostetut verhot ovat paketissa ja olen muuttanut jo sen jälkeen, eikä ne nykyiseen asuntoon käy.
Periaatteessa koetan olla tuhlaamatta energiaa, mutta joskus huomaan että valot jäi johonkin kun rupean nukkumaan enkä jaksa mennä sammuttamaan niitä.
Minä kuulun myös sarjaan, että syön vain leipää nälkään, kun en viitsi kokata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heittänyt roskapussit hissiin ja painanut hissin alas, itse menin takas kotiin. Oli pussit kadonnut kun myöhemmin lähin ulos :D
Meidän talossa joku oli tehnyt vähän vastaavaa. Tosin täällä talon virallinen kyylä kävi ne roskat läpi ja sai selville kuka sen oli tehnyt :D
Jos joku heittää hissiin pari roskapussia, niin roskat pitää syöttää kyseiselle alkeelliselle heittäjälle.
En pidä mattoja niin ei tarvii niitä tampata.