Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läheisen menettäneet, mikä teitä ärsyttää toisten ihmisten käytöksessä?

Vierailija
24.05.2026 |

Esimerkiksi se kun ihmiset sanovat että hekin ovat menettäneet läheisen. 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin jo ennen menetystä; sitä hyvin moni on yhteydessä vain silloin uskoo, että saisi haluamansa. - Harva on yteydessä vain kysyäkseeen kuulumisia ja kuinka on jaksettu. - Väkisin tulee mieleen, että on pakko jaksaa itse olla aktiivinen tai sitten kun oma hetki tulee, niin no mitä sitten on väljäkään mihin kuolen mutta jos nyt ajautuisi yksinäisyyden syvään kitaan ennen sitä

Vierailija
2/25 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Luoja anna kenellekään raskaampaa taakkaa kuin mitä jaksaa kantaa. 

Ja paskat. Kyllä antaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Asioilla on tapana järjestyä"

Vierailija
4/25 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Elämä kantaa"

Vierailija
5/25 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kaikella on jokin tarkoitus". No ei ole. 

Vierailija
6/25 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Elämä kantaa"

Ymmärrän kyllä mitä tällä tarkoitetaan, että elämä voi jatkua läheisen kuolemasta huolimatta. Toki se edellyttää että elämässä on suunnilleen kaikki ok, arjen jatkuminen on tärkeää.

Vierailija
7/25 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei häiritse ihmisten kömpelöt lohdutusyritykset. Eivät ihmiset aina osaa, mutta onhan se ihan sympaattista, että edes yrittävät.

Eniten ärsyttää ilmiselvä kateus perinnöistä. Se on epäempaattista ja todella vastenmielistä.

Vierailija
8/25 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei häiritse ihmisten kömpelöt lohdutusyritykset. Eivät ihmiset aina osaa, mutta onhan se ihan sympaattista, että edes yrittävät.

Eniten ärsyttää ilmiselvä kateus perinnöistä. Se on epäempaattista ja todella vastenmielistä.

Miten niin, kyllähän perintö helpottaa elämää.

Vierailija
9/25 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ärsytä jos joku kertoo omasta menetyksestään. Sehän on keino ilmaista, että ymmärtää miltä toisesta tuntuu. Tietenkään menetykset eivät ole samanlaisia eikä toista voi ikinä täysin ymmärtää, mutta arvostan elettä, että joku yrittää lohduttaa. 

Vierailija
10/25 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perintöjen itsestäänselvyytenä pitäminen se epäempaattista ja vastenmielistä on.

Vierailija
11/25 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä perintökeskusteluun tulee niin eihän se perinnön saaminen kenenkään omaa ansiota ole.

Vierailija
12/25 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinnöstä vihjailu

Vierailija
13/25 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perinnöstä vihjailu

Vieläpä sellaisten ihmisten toimesta, joilla ei ole mitään tietoa saako sitä perintöä

Vierailija
14/25 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lähinnä ärsyttää se sureminen ja ruikutus. Miksi surra asiaan johon ei voi vaikuttaa ja joka on jokaisen kohtalona. Minulla on kuollut todella läheisiä ihmisiä, mutta kertaakaan en ole edes itkenyt, mutta silti kaipaan heitä. Ei se vollottaminen ketään takaisin tuo, joten turha haaskata moiseen energiaa ja omaa jaksamista. Silti toista voit kaivata ja muistella.

Vierailija
15/25 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinnöllä brassailu. Alaikäisen kohdalla elatuksesta huolehti sosiaalitoimi ja uudet huoltajat. Mutta siitä sitten pitääkin tehdä sossupareit ja päätyy sossun kirjoihin huostaanotettuna.

Vierailija
16/25 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä perintökeskusteluun tulee niin eihän se perinnön saaminen kenenkään omaa ansiota ole.

Eihän sitä tiedä

Vierailija
17/25 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin, kyllähän perintö helpottaa elämää.

Ainakin helpompaa järjestää hautajaisia kun tilillä on 60000 euroa kuin että 600 euroa.

Vierailija
18/25 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ärsyttää? Eiköhän perintö aina ole plussaa.

Vierailija
19/25 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena luokkakaveri alkoi kuvailla ääneen että huuli väpätti, vaikka käänsin ainoastaan huulta ilmeen merkiksi, mikään ei värissyt. Sellainen kommentointi ei ole hyvä idea. Tuli mieleen missä sen äly on.

Vierailija
20/25 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua lähinnä ärsyttää se sureminen ja ruikutus. Miksi surra asiaan johon ei voi vaikuttaa ja joka on jokaisen kohtalona. Minulla on kuollut todella läheisiä ihmisiä, mutta kertaakaan en ole edes itkenyt, mutta silti kaipaan heitä. Ei se vollottaminen ketään takaisin tuo, joten turha haaskata moiseen energiaa ja omaa jaksamista. Silti toista voit kaivata ja muistella.

Vauvana on melko hyväksyttävää itkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan