Mistä johtuu suomalaisten naisten silmitön viha omaa yhteiskuntaa kohtaan? samalla miesten maanpuolustusinnokkuus korkeimmillaan
Mietin tässä ääneen tätä ristiriitaa, jossa erityisesti vasemmisto -akselille poliittisesti kuuluvat naiset (eli väittäisin jopa 30+ prosenttia naisväestöstä) vihaa itku silmässä suomalaista yhteiskuntaa jota miehet ovat valmiita kuitenkin puolustamaan kuolemaan saakka?
Kommentit (16)
Miehet ei edes tajua kuinka helppo naiset on aivopestä propagandalla.
Naisissa on todellisen kansallismielisyyden sydän. Sen lisäksi että he osallistuvat työelämään, he hoivaavat ja parantavat omaa kansaa, ja siten pitävät koko yhteiskunnan toimintakuntoisena. He ovat korvaamattomia. He eivät hyökkää ketään maanmiestä vastaan väittäen etteivät he kuulu tänne tai ole tarpeeksi hyviä jotta heidät laskettaisiin yhteiskunnan jäseniksi. He myös suojelevat Suomen kaunista luontoa. Naiset ovat Suomen selkäranka. Vaikka heidän uurastustaan harvoin huomataan, saati palkitaan, niin nostetaan tänään malja naisten kunniaksi ja tehdään töitä sen eteen että viheliäinen naisviha kitketään lopullisesti maapalloltamme!
Miehenä olen sitä mieltä että naiset on enemmän tai vähemmän aivopesty. Olen elänyt aikakauden ennen tätä miesvihaa. Ja naiset sanovat että miesviha kumpuaa HISTORIASTA missä naisia on alistettu. No kummasti siinä historiassa naiset juuri eivät tunteneet tätä miesvihaa, vaan nyt. En keksi muuta syytä kuin että ovat itse kasvattaneet vihansa uskomalla kaikenlaiseen soopaa. Olen huomannut että historiakin on kirjoitettu uudestaan niin että miehet ovat vain syöneet viinirypäileitä ja hakanneet vaimojaan joka tekee kaiken työn. Todellisuudessa miehet ovat raataneet tässä maassa köyhinä yhdessä naisten kanssa ja menneet kuolemaan sotiin puolustaakseen naisiaan ja lapsiaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olen sitä mieltä että naiset on enemmän tai vähemmän aivopesty. Olen elänyt aikakauden ennen tätä miesvihaa. Ja naiset sanovat että miesviha kumpuaa HISTORIASTA missä naisia on alistettu. No kummasti siinä historiassa naiset juuri eivät tunteneet tätä miesvihaa, vaan nyt. En keksi muuta syytä kuin että ovat itse kasvattaneet vihansa uskomalla kaikenlaiseen soopaa. Olen huomannut että historiakin on kirjoitettu uudestaan niin että miehet ovat vain syöneet viinirypäileitä ja hakanneet vaimojaan joka tekee kaiken työn. Todellisuudessa miehet ovat raataneet tässä maassa köyhinä yhdessä naisten kanssa ja menneet kuolemaan sotiin puolustaakseen naisiaan ja lapsiaan.
Se onkin vain kaunaista miesvihaa ja vastakkainasettelua jotta nainen saa olla pääosassa. Nyt pitää myös miettiä mitäköhän sukupuolta on ja se on taas saanut dysforiat räjähtämään. Se on kaikki nais ja sp-tukimuksenlaitoksella tullutta propagandaa ja yleistä epäisänmaallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se onkin vain kaunaista miesvihaa ja vastakkainasettelua jotta nainen saa olla pääosassa. Nyt pitää myös miettiä mitäköhän sukupuolta on ja se on taas saanut dysforiat räjähtämään. Se on kaikki nais ja sp-tukimuksenlaitoksella tullutta propagandaa ja yleistä epäisänmaallisuutta.
Juuri näin. Ja mediassa vuosikymmeniä naistoimittajat ovat tehneet juttuja joissa oma sukupuoli on asetettu uhriksi ja miehet pahiksen asemaan. Koska miehen rooliin on kuulunut se ettei saisi valittaa, naiset ovat vuosikymmeniä päässeet toteuttamaan tätä tarinan kerrontaa jonka monet naiset ovat alkaneet ottamaan liian todesta.
En minä vihaa yhteiskuntaa. Vihaan nykyistä Suomea.
Vierailija kirjoitti:
En minä vihaa yhteiskuntaa. Vihaan nykyistä Suomea.
Missä maassa on asiat paremmin?
Mitä tämä jatkuva incelien suorittama naisviha spämmäily on? Vuodessa lähtenyt iha käsistä.
Vierailija kirjoitti:
Mullahit on vaan niin ihania <3
Se selittää sen miks persuilla on niin helvetisti maamuja kotona.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä jatkuva incelien suorittama naisviha spämmäily on? Vuodessa lähtenyt iha käsistä.
Kyllä siinä vihakeskustelussa on kaksi puolta ja naiset on se toinen puoli.
Tänään on siis nurinperin päivä.