Vauva on viikon ikäinen - poikkis aikoo lähteä baariin!
Siis mä en kestä! Olisin halunnut viettää ekaa viikonloppua vauvaperheenä ihan rauhassa ja ehkä saanut vähän levätä. Nyt poikkis laittoi viestiä, että menee suoraan töistä kaverille ja lähtevät tänään baariin ryyppäämään, ei kuulemma kannata valvoa. Oikeasti, ei tää voi olla todellista?!?
Kommentit (170)
Ihanaa, että sait apua! pyydä samalla siskoa tuomaan ainakin yks puteli Valion Tuuti - maitoa pikkuiselle =)
poikkikselle kannattaa ilmoittaa, että pysyttelee viikonlopun ihan omalla kämpillään.
Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että sait apua! pyydä samalla siskoa tuomaan ainakin yks puteli Valion Tuuti - maitoa pikkuiselle =)
poikkikselle kannattaa ilmoittaa, että pysyttelee viikonlopun ihan omalla kämpillään.
Tsemppiä!
Sisko lupasi tuoda lisämaitoa ja pari tuttipulloa lisää tullessaan. Ja tosiaan poikkikselle porttikielto tänä viikonloppuna! ;) Ap
Vierailija kirjoitti:
Voisinko tulla panemaan siskoasi?
t.Jännämies
Voi olla vähän nihkeetä, sisko on naimisissa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisinko tulla panemaan siskoasi?
t.Jännämies
Voi olla vähän nihkeetä, sisko on naimisissa. Ap
Ei haittaa mua jos pitää lassukkansa kotona..
t.#hästäkjännämies#
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset ap kerro miksette asu yhdessä? Oliko lapsi vahinko?
KERRO :)
Olenhan mä ehdottanut yhteenmuuttoa ja mun luo voisi vaikka heti muuttaa (mulla on kaksio). Mutta poikkiksen perustelut on aina tyyliin "katsotaan sitä sitten (joskus)", tekee vuorotyötä niin saa paremmin nukuttua päivisin yövuorojen jälkeen, suhde on parempi kun ei riidellä ruuanlaittovuoroista, rahoista yms. Ja kuulemma kihloihin ei ole kiire eikä yhteenmuuttoon ku ollaan niin nuoria. Poikkiksen äiti siis ihan kympillä komppaa tätä linjaa myös.
Vauva ei ollut suunniteltu (mulla oli pillerit) mutta yhdessä kuitenkin päätettiin pitää vauva. Enkä mä sitä päätöstä kadu, vauva on ihana. Lähinnä toi poikkis nyt ei oo ihana. Ap
Miehen logiikka kuulostaa pettämättömältä. Ollaan nuoria, eikä valmiita yhteen muuttoon tai avioon. Mutta vauvaan ollaan valmis.
Ja ei, en nyt kritisoi sinua mitenkään, ihmettelen vain tuota miehen logiikkaa :s
Miehen logiikka kuulostaa pettämättömältä. Ollaan nuoria, eikä valmiita yhteen muuttoon tai avioon. Mutta vauvaan ollaan valmis.
Ja ei, en nyt kritisoi sinua mitenkään, ihmettelen vain tuota miehen logiikkaa :s[/quote]
Niin ei kivaa ole, ei. Itse olisin valmis tuohon kaikkeen mutta taidan odottaa turhaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pääsiskö sun äiti viikonlopuksi teille käymään? :)
Sitten hävettää, jos poikkis tuleekin mun luo yöllä ja on ihan hirveessä kunnossa :( Ja nukkuu koko huomisen :( Mutta voin mä kysyä, varmaan tulisi mielellään ellei oo töitä (vuorotyö sillä on). Ap
No mitä ihmettä, poikaystävän ei todellakaan tarvitse tulla kännissä sun ja vauvan luokse nukkumaan krapulaansa ja voit aivan hyvin sanoa tämän hänelle.
TÄMÄ!
Olin synnärillä synnyggämättömien vuodeosastolla ja viereisen pedin odottajalla oli jo supistukset alkaneet harvoina, mutta kipeinä. Soitti miehelleen, että se veis koirat ulos. Mies ei suostunut. Niinpä nainen lähti sieltä sairaalasta autolla käymään ulkoiluttamassa koirat. Tuli takaisin ja parin tunnin päästä mies soitti sille ja pyysi naista käymään jossain. Nainen sanoi, ettei hän voi täältä sairaalasta enää käydä asioita toimittamassa. Aika kamalaa.
Se synnytti seuraavana yönä. Avokki suvaitsi sentään saapua synnytykseen, vaikka aluksi ei ollut varma, tuleeko.
Ne oli ehkä jotain kolmekymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
No sinähän se olet ne jalat auki reväyttänyt tälle paskasäkille. Ei kelvannut se koulun hymyilevä urheilija poika sinulle.
Tää oli just se hymyilevä urheilija kun tavattiin ja pelaa se lätkää vieläkin harrastuksena eli on töissä, jäähallilla taikka näköjään sitten kaverien kanssa. Mä ja vauva ei taideta sopia sen kuvioon :( Joo tänään se on baarissa mutta muuten ihan kunnollinen hyvän perheen poika. Ap
Vierailija kirjoitti:
lapset tekee lapsia.
Ja paskat. Oltiin miehen kanssa 21 ja 22 kun saatiin meidän ensimmäinen lapsi. Nyt kaksi lasta. 8 v suhdetta takana. Ihanat lapset ja ok talo. Miehellä erittäin hyvä työ. Itse sh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinähän se olet ne jalat auki reväyttänyt tälle paskasäkille. Ei kelvannut se koulun hymyilevä urheilija poika sinulle.
Tää oli just se hymyilevä urheilija kun tavattiin ja pelaa se lätkää vieläkin harrastuksena eli on töissä, jäähallilla taikka näköjään sitten kaverien kanssa. Mä ja vauva ei taideta sopia sen kuvioon :( Joo tänään se on baarissa mutta muuten ihan kunnollinen hyvän perheen poika. Ap
Etkö tiedä että jääkiekkoilijat ovat urheilijoista itsekkäimpiä, toisena tulee futari fägärit.
Luin tätä ketjua aika kauhuissani. Tsemppiä ja voimia paljon sinulle, AP! Keskity tosiaan nyt vain vauvan hoitoon ja synnytyksestä toipumiseen! Ota kaikki tuki vastaan siskoltasi, äidiltäsi ja ystäviltäsi.
Olen pahoillani, että poikaystäväsi on tuollainen penikka, ja että anoppisi kuulostaa siltä, että helvettikin jäätyisi jos hän pölähtäisi sinne.
Onko sun paikkakunnalla äitien fb-ryhmää, saisitko sitä kautta vkl imetysapua?
Vierailija kirjoitti:
Onko sun paikkakunnalla äitien fb-ryhmää, saisitko sitä kautta vkl imetysapua?
Pitää tarkistaa, kiitos vinkistä! Luulisi olevan. Ap
Saako jännämies imetysapua?
t.#hästäkjännämies#
Vierailija kirjoitti:
Saako jännämies imetysapua?
t.#hästäkjännämies#
Hyi sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lapset tekee lapsia.
Ja paskat. Oltiin miehen kanssa 21 ja 22 kun saatiin meidän ensimmäinen lapsi. Nyt kaksi lasta. 8 v suhdetta takana. Ihanat lapset ja ok talo. Miehellä erittäin hyvä työ. Itse sh.
Eikö sairaanhoitaja sitten ole hyvä ammatti?
Älä mee antaa pulloa, äläkä missään nimeessä korviketta. Tissillä niin paljon ku sietää, ei se muuten nostata maitoa kunnolla. Tutti pois ja kaikki imun tarve rintoihin ekoina kahtena viikkona. Liity Facebookissa imetyksen tuki ry ryhmään
Sanot sun vanhemmille että tulee hakemaan. Selität tilanteen, jokainen ymmärtäis!
Kiitosta kovasti rohkaisusta! Siskoni tulee vielä tänään illalla ja on koko viikonlopun. Ap