Vauva on viikon ikäinen - poikkis aikoo lähteä baariin!
Siis mä en kestä! Olisin halunnut viettää ekaa viikonloppua vauvaperheenä ihan rauhassa ja ehkä saanut vähän levätä. Nyt poikkis laittoi viestiä, että menee suoraan töistä kaverille ja lähtevät tänään baariin ryyppäämään, ei kuulemma kannata valvoa. Oikeasti, ei tää voi olla todellista?!?
Kommentit (170)
ah. Klassimen hyvittelyele, millä ostetaan sekä hyvä omatunto, että riidaton kotiinpaluu sikailun jälkeen ("Mitä sä räkytät? Just tein sulle aamupalaa ja sä kiität näin!!) Hyvin tyypillistä sikamiehiltä. Nyt sun pitää herran mielestä kiitellä ja ihailla tätä elettä, ja kaikki eilinen on kuitattu. Oota vaan, se paranee tosta. Vuosien vieriessä ne lahjat kallistuu (kun sikailukin muuttuu törkeämmäksi) ensin, sitten jäävät lopulta kokonaan pois. Pois jäävät siksi, ettei kunnioit sua lopulta enää lainkaam välittääkseen edes hyvitelystä. Kun toinen ihminen alistuu kynnysmatoksi, alkaa se luonnostaan törkeyteen taipuva ihminen väistämättä lopulta toimia luontaisen kykynsä mukaan halveksia heikompiaan. Tsemppiä, tulet tarvitsemaan sitä kipeästi. Sillä miehestäsi ei ole isäksi. Sen ymmärtäminen ottaa todella kipeätä, ja moni nainen polttaa itsensä loppuun yrityäessään muuttaa mustaa valkoiseksi. Tämä ei tee sinusta typerää vaan ihmillisen. Kuitenkin suosittelen lämpimästi miettimään, missä menee rajasi näiden temppujen suhteen kunnes päätät heivata stressinaiheen ja keskittyä rakentamaan elämääsi ihanan ja arvokkaan vauvasi kanssa, ilman kolmatta lasta.
Terveisin, kokemusta on ja nykyään pyyhkii fantastisesti.
Vierailija kirjoitti:
Poikkis tuli mun luo aamulla, toi tullessaan aineksia herkkuaamiaiseen ja teki meille aamupalaa. Oli se tosi kivasti tehty. Ap
Imetykseen saat parhaiten apua Imetyksen tuki ry:n tukiäideiltä. Löydät esim facebookista
https://www.facebook.com/groups/imetyksentuki/
Kannattaa ehdottomasti liittyä! Sieltä saa neuvoja, tietoa ja ihan vaan tsemppausta silloin kun sitä eniten tarvitseen. Tukiäidit ovat koulutettuja ja heiltä saa useasti paremmin apua imetykseen, kun esim neuvolasta (sillä kaikki terkkarit eivät ole saaneet koulutusta imetyksen ohjaamiseen).
Voimia haastavaan tilanteeseesi! Toivotavasti saat tarvitsemaasi tukea muualta, vaikka lapsen isä ei sinua tuekaan <3
Poikkis nyt lupasi olla enemmän mun ja vauvan kanssa ja harkitsee muuttoa tänne. Voi kun muuttaisi pian! Ps. Miten pian synnytyksestä voi harrastaa seksiä? Sitten kun hyvältä tuntuu ajatus, vai? Kun ei kauaa voisi pitää poikkista ilman näitä juttuja kerran suhteessa ollaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Poikkis nyt lupasi olla enemmän mun ja vauvan kanssa ja harkitsee muuttoa tänne. Voi kun muuttaisi pian! Ps. Miten pian synnytyksestä voi harrastaa seksiä? Sitten kun hyvältä tuntuu ajatus, vai? Kun ei kauaa voisi pitää poikkista ilman näitä juttuja kerran suhteessa ollaan. Ap
Onhan tää provoooo?
Pakko antaa poikkikselle ettei pane baarireissuilla. Voi morjes.
poikkis = Poikkiteloin naisen onnellisuuden eteen asettuva ihminen
vastapainoksi:
tyttis = typerä tissi-ihminen
Tässä esimerkki provosta jonka on tämän päivän provoileva sankari kaivanut esiin omista provokokoelmistaan.
Poikkis tuli mun luo aamulla, toi tullessaan aineksia herkkuaamiaiseen ja teki meille aamupalaa. Oli se tosi kivasti tehty. Ap