Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva on viikon ikäinen - poikkis aikoo lähteä baariin!

Vierailija
05.02.2016 |

Siis mä en kestä! Olisin halunnut viettää ekaa viikonloppua vauvaperheenä ihan rauhassa ja ehkä saanut vähän levätä. Nyt poikkis laittoi viestiä, että menee suoraan töistä kaverille ja lähtevät tänään baariin ryyppäämään, ei kuulemma kannata valvoa. Oikeasti, ei tää voi olla todellista?!?

Kommentit (170)

Vierailija
21/170 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pääsiskö sun äiti viikonlopuksi teille käymään? :)

Sitten hävettää, jos poikkis tuleekin mun luo yöllä ja on ihan hirveessä kunnossa :( Ja nukkuu koko huomisen :( Mutta voin mä kysyä, varmaan tulisi mielellään ellei oo töitä (vuorotyö sillä on). Ap

Vierailija
22/170 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus rävähti silmille. Tämä tulee varmasti toistumaan. Sitä vaan ei kiinnosta sun vauvaprojektisi, kaverit on kivempia ja baarissa on hauskempaa.

"Sun vauvaprojektisi".

Kyllä se on ihan miehenkin "vauvaprojekti" kerta on isänä päättänyt olla. 

Mutta tsemppiä ap:lle, juuri muuta en nyt osaa sanoa. Todella ikävää jos vasta lapsen syntymän jälkeen tuollaiset jutut tulee ilmi. Sinun on nyt istuttava miehen kanssa alas ja iskostettava tälle, että tämä on nyt ISÄ. Hän ei ole enää vapaa kuin taivaan lintu liihottelemaan miten tykkää, vaan kaikki tehdään vauvan ehdoilla. Lapset eivät leluja, jotka voi heittää nurkkaan kun leikki kyllästyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/170 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, ei tuollaiset poikkikset ole valmiita lapsen tuloon. Mutta sinä selviät kyllä kuten miljoonat muutkin naiset tässä maailmassa. Et ole ainoa. Nyt olet herkillä ja ottaa päähän mutta lapsi on nyt prioriteetti numero 1 ja sen mukaan on elettävä. Pian se vauva-arki alkaa sujumaan. Jos imetys ei suju niin pääasia että vauva saa ruokaa vaikka sitten pullosta. Tsemppiä vain!

Kiitos. Sen piti muuttaa mun ja vauvan luo, mutta en tiedä tuleeko siitä mitään. Imetys ei suju vaikka koitan pumppailla :( Neuvola oli varattu koko soittoajan kun olisin kysynyt siitä lisämaidosta. Mun pitäis olla onnellinen äiti mutta oon kaikkea muuta :( Ap

Miksi pumppailet? Maito nousee parhaiten kun annat vauvan imeä vaan suoraan rinnasta ja paljon.

Vierailija
24/170 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten hävettää, jos poikkis tuleekin mun luo yöllä ja on ihan hirveessä kunnossa :( Ja nukkuu koko huomisen :( Mutta voin mä kysyä, varmaan tulisi mielellään ellei oo töitä (vuorotyö sillä on). Ap

Anna ihmeessä äitisi nähdä tämä. Ainakin tietää sitten tilanteen ja osaa olla enemmän tukena kun potkaiset tuon luuserin pihalle ja jatkat elämää kaksistaan vauvan kanssa.

Vierailija
25/170 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ootte hankkinu kakaran ettekä edes asu yhdessä? Tais olla vahinkoraskaus? Vituttaa lapselliset ihmiset. T: 21-vuotias itsekin.

Vierailija
26/170 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna lisämaitoa jos tuntuu että vauva on nälkäinen. Saat edes siltä osin mielenrauhan. Imettäminen on tärkeää jne. mutta vielä tärkeämpää on, että vauva saa ravintoa ja sinä itse saat sen osan uudesta tilanteesta hallintaan.

Imetä ensin ja jos vauva on nälkäinen (yrittää imeä ja itkeskelee kun mitään ei tule) niin anna korviketta lisäksi pullosta. Varmaan 50ml riittää hyvinkin alkuun lisämaidoksi, lämmitä käden lämpöiseksi. Ja anna lisää jos vauvalle 50ml ei riitä :)

Voi suurkiitos! Täytyy kokeilla. Onko sen lisämaidon merkillä väliä? Vauva vaikuttaa tosiaan siltä ettei saa multa maitoa tarpeeksi. Ap

Vierailija
27/170 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vauvasta! Poikaystäväsi käyttäytyy tosi ikävästi. Mutta yritä jättää hänet vähän taka-alalle ajatuksissasi ja keskittyä nyt vauvaan, sun ja vauvan suhde on kaikkein tärkein asia maailmassa juuri nyt. Kaikki muu kyllä järjestyy tavalla tai toisella.

Mikä imetyksessä ei meinaa sujua?

Vierailija
28/170 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat kyllä äijän kanssa puheeksi tuon, että haluaisit hänestä tukea ja isän lapselleen.

Oliko vauva suunniteltu, vai vahinko? Ikävä kyllä varsinkin nuoret miehet saattavat yrittää livistää vastuusta jos vauva tulee yllärinä.

Olette molemmat kovin nuoria, joten miestä varmaan houkuttaa kavereiden kanssa ryyppääminen enemmän kuin vaipanvaihto kotona.

Suosittelen että varauduttu hoitamaan lasta yksin. Mies ei välttämättä tuosta kummemmaksi muutu.

Vierailija
29/170 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä ihmettä, poikaystävän ei todellakaan tarvitse tulla kännissä sun ja vauvan luokse nukkumaan krapulaansa ja voit aivan hyvin sanoa tämän hänelle.

Vierailija
30/170 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna lisämaitoa jos tuntuu että vauva on nälkäinen. Saat edes siltä osin mielenrauhan. Imettäminen on tärkeää jne. mutta vielä tärkeämpää on, että vauva saa ravintoa ja sinä itse saat sen osan uudesta tilanteesta hallintaan.

Imetä ensin ja jos vauva on nälkäinen (yrittää imeä ja itkeskelee kun mitään ei tule) niin anna korviketta lisäksi pullosta. Varmaan 50ml riittää hyvinkin alkuun lisämaidoksi, lämmitä käden lämpöiseksi. Ja anna lisää jos vauvalle 50ml ei riitä :)

Ja jos imetyksessä on hankaluuksia huonon otteen takia, niin suosittelen lämpimästi rintakumia. Ollut oikein taivaanlahja oman vauvani kanssa, kun ei muuten otetta tahtonut pitää.

Vierailija
31/170 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi suurkiitos! Täytyy kokeilla. Onko sen lisämaidon merkillä väliä? Vauva vaikuttaa tosiaan siltä ettei saa multa maitoa tarpeeksi. Ap

Kokeilemalla selviää mikä on parhainta. Meillä tuli pojalla Nan:ista vatsa kipeäksi ja Semper aiheuttaa pahanhajuisia pulautuksia, mutta Valion Tuuti sopii paremmin. 

Vierailija
32/170 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisämaidon merkillä ei oo väliä. Joskus aikanaan luin, että Nan aiheuttaa vähiten vatsakipuja mutta yksilöllistä se on.

Oothan muistanut itse syödä ja juoda? Kotikalja ja ananas lisäsi mulla maidontuotantoa, voit kokeilla niitäkin. Hiilihappojuomia en muuten suosittele sulle juotavaksi, voi tulla vauvalle vatsavaivoja.

Vierailija
33/170 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mä en kestä! Olisin halunnut viettää ekaa viikonloppua vauvaperheenä ihan rauhassa ja ehkä saanut vähän levätä. Nyt poikkis laittoi viestiä, että menee suoraan töistä kaverille ja lähtevät tänään baariin ryyppäämään, ei kuulemma kannata valvoa. Oikeasti, ei tää voi olla todellista?!?

"Vauvaperhe": Äiti, vauva ja poikkis.

Kaksilapsinen perhe, siis.

Vierailija
34/170 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai edes ilmoitat miehelle mikä munaton ja itsekeskeinen vetelys tämä on kun ei yhtään ajattele tunteitasi. Soita sille ja karju vähän pahaa oloasi, kerro miltä tuntuu kun on vasta synnyttänyt, hormonien takia vielä herkässä tilassa ja puoliso päättääkin lähteä ryyppäämään.

Vierailija
35/170 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä noita rintakumeja saa? Apteekista? Ap

Ja jos imetyksessä on hankaluuksia huonon otteen takia, niin suosittelen lämpimästi rintakumia. Ollut oikein taivaanlahja oman vauvani kanssa, kun ei muuten otetta tahtonut pitää.

Vierailija
36/170 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sun poikkis asu sun luona? Miksi olette laittaneet alulle pienen ihmisen jos ette pysty edes huolehtimaan hänestä? Hetken mielijohde? Kovin lapsia olette vielä.

Vierailija
37/170 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä noita rintakumeja saa? Apteekista? Ap

Marketista, siellä samassa paikassa missä muutkin vauvojen kamat, kuten tutit, tuttipullot, talkit jne. Muista vaan keittää ennen käyttöönottoa.

Vierailija
38/170 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintakumeja saa apteekista tai esim. Prismasta. Kannattaa kokeilla mikäli vauva ei saa otetta, muuten niistä ei oo apua (imu on parempi ilman).

Vierailija
39/170 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei sun poikkis asu sun luona? Miksi olette laittaneet alulle pienen ihmisen jos ette pysty edes huolehtimaan hänestä? Hetken mielijohde? Kovin lapsia olette vielä.

Tällaiset kommentit eivät kyllä auta ap:ta..

Vierailija
40/170 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintakumeja saa ihan kaupastakin. Omani ostin Cittarista. Löytyvät samasta hyllystä tuttipullojen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme