Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tee tähän anonyymi tunnustus itsestäsi tai elämästäsi, jota et ikinä voisi/uskaltaisi/haluaisi ääneen sanoa

Vierailija
06.01.2016 |

Ja säännöt ovat seuraavat:

- Ei muiden haukkumista tai mollaamista
- Ei loukkaavia tai rasistisia nimityksiä
- Ei riitelyä tai jankkaamista

:)

Kommentit (686)

Vierailija
601/686 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on poikaystävä, mutta harrastan silti "sexting" kaveripoikani kanssa

Vierailija
602/686 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoa lässytystä luonnollisuudesta, jos minulla olisi rahaa tekisin kasvojen kohotuksen. Olen keski-ikäinen, perin äitini roikkuvat leukaperät. Koskaan ei onnistuneista leikkauksista ole juttua (esim. Ritva Oksanen, Katri Helena).  Inhoan "pakollista" seurustelua sukulaisten kanssa äitiä lukuun ottamatta. Kun äidistä aika jättää, teen täydellisen pesäeron.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/686 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan hattua!

Vierailija
604/686 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ketjua 61. viestiin saakka, eikä vielä silloinkaan kukaan ollut kertonut tätä:

lyhyt ja pieni muna

(tekniset tiedot: levossa 2-3 cm, jäykistyneenä 10-11 cm, ehkä joskus 12 cm)

lisäksi on manboobsit

... eli ainakin synnynnäinen testosteronivaje ja estrogeenidominanssi

En ole koskaan onnistunut iskemään naisia, vaikka olen naimisissa. Nykyinen vaimoni oikeastaan oli eka tyttöystäväni, eikä seksielämää ole, haukkuu minua eunukiksi.

Vierailija
605/686 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

wannabeteiniäiti kirjoitti:

Jatkan vielä etten siis jää kotiin sossuelätiksi vaan pidän lukion jälkeen välivuoden samalla kun poikaystävä käy armeijan ja sen jälkeisenä syksynä aloitamme kummatkin korkeakouluissa ja lapsemme päivähoidossa mikäli kaikki sujuu hyvin:) taloudellinen puoli ei ole ongelma, sillä minulla on paljon säästöjä äidin mukaan:) enkä nyt tarkoita jotain 150€ vaan >10 000€ joten en taida joutua sossussa läymäänkään kuten suurin osa teiniäideistä:) anteeksi, tuli tarve perustella:/

raha voi nyt tuntua isolta mutta kun sillä elättää perheen, se ei riitä kuin muutamaksi kuukaudeksi. Sossusta et rahaa saakaan jos säästöjä on. "Aloitatte" korkeakoulussa on asia joka ei välttämättä toteudu; suurin osa hakijoista jää ovien ulkopuolelle. Toinen juttu on se että lapsia ei tehdä, niitä tulee jos tulee. Ihan vaan realiteetteina. Mutta onnea suunnitelmille. 

Vierailija
606/686 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen salaa ihastunut tyttäremme ratsastuksenopettajaan.

Hän on nainen ja minä olen nainen...

Vierailija
607/686 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eunukki kirjoitti:

Luin ketjua 61. viestiin saakka, eikä vielä silloinkaan kukaan ollut kertonut tätä:

lyhyt ja pieni muna

(tekniset tiedot: levossa 2-3 cm, jäykistyneenä 10-11 cm, ehkä joskus 12 cm)

lisäksi on manboobsit

... eli ainakin synnynnäinen testosteronivaje ja estrogeenidominanssi

En ole koskaan onnistunut iskemään naisia, vaikka olen naimisissa. Nykyinen vaimoni oikeastaan oli eka tyttöystäväni, eikä seksielämää ole, haukkuu minua eunukiksi.

EDIT:  Haluan vielä sanoa, että olen 44-vuotias ja ollut aviossa jo 15 vuotta. Mutta seksielämää minulla ei ole ollut, ei ennen avioliittoa eikä sen aikana. Rakastelukerrat näiden 15 vuoden aikana voin laskea kahden käden sormilla. Sen sijaan runkkaamista on ollut ja on joka päivä. Runkku-atmi olen. Ajattelin käydä hormonitesteissä. Ruokavalion muutos ja "hifistely" ei ole mikropenistä mitenkään pidentänyt. Todella nössö aina naisten kanssa, vaikka ihastuin vastakkaiseen sukupuoleen jo lapsena päiväkodissa ja telkkarista Angélique-elokuvia katsoessa.

Vierailija
608/686 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut mieheni ystävään. Pakahduttava tunne.

Vierailija
609/686 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jjjjjj kirjoitti:

näinhänseonnähtävä

8.1.2016 10:57

Niin kannattaisi, koska kaikessa mielettömyydessään (tapahtumat) näyttäytyvät niin absurdeilta ja epätodelliselta että miten yhteisön jäsenet kerta toisensa perään voivat vajota samalla tavalla nettilietsontojen perässä.

Se ihmisten reakointi, kun he menevät "hulluuteen", siihen hysteerisyyteen, se mikä heissä laukeaa kun he ns. saavat olla mukana jossain erityisen kielletyssä.

Heidän päähänsä iskostetaan ajatus, että tulkaa mukaan katsomaan mitä teemme ko.henkilölle, ja he ilakoituvat, ryhmäajatteluun mukautuvaisemmat rupeavat ajattelemaan, että heidän on "pakko" tehdä niin, altistaa itsensä joukkioksi, jonka on oltava ihmistä vastaan.

Se tehdään "erityisen kielletyllä" tavalla, luoden salamyhkä asian ympärille, jotta ihmiset ilakoituisivat erityisyydestään enemmän ja ryhmäpaineessa olijat rupeaisivat suojelmaan asiaa, koska muuten he ovat "vaarassa".

Heidät on voimaakkasti saatu samaistumaan itse tekijöiden tunnemaailmaan, jotka

1.kuvittelevat koko ajan olevansa ihmisen taholta vaarassa (he eivät saa paljastua valheistansa ja yksityisyyden rikkomisesta, koska se on heille erityisen haitallista)

2. Haluavat elää niitä toisen ihmisen elämän liepeillä olevia tuntemuksia siten, että samaistuvat asiaan (omien vanhojen kalvavien tunteidensa takia), ja ivailevat niitä puberteettitasoisella tavalla.

Kun ihmiset ovat saaneet kuulla, että heidän tiedetään sortuneen joukkovainon kaltaiseen tilaan, menevät he kuin kaiken kieltävät lapset joko tuijottelemaan silmät pyöreinä, ei he tai uhma ikäistä kiukkua kiinnijäämisestään.

Kun taustalla on kuitenkin hyvin systemaattinen yritys saada ensinnäkin

a) yksityisyyden rikkomisella absurdeilla ja hyvin sairaalla tavalla ihminen vaikuttamaan ns. vainoharhaiselta, joka kuvittelee että hänestä puhutaan tai ihmiset haluaisivat hänelle "pahaa) (vaikka salaisivat isompia asioita taustalla).

b) Saada ihmiset ryhmpaineessa ajattelemaan, että ihmisten tulisi toimia tietyllä tavalla, ja tekijät saavat sairasta tyydystä siitä ajattelemisesta että pystyvät manipuloimaan ympärillä olevat ihmiset ajattelemaan ihmisestä tietyllä tavalla, jotta heidän tekonsa peittyisi rajun lietsonnan turvin.

Ts. yhteisön ihmiset ajetaan manipuloinnin keinoin ajattelemaan asioista tietyllä tavalla, jotta he itsepetoksessaan alkaisivat toimia heitä mukaillen, ja "unohtaisivat" näkemänsä ja sen mitä mekanismeja käytetään jotta saadaan tietty tai tietyt ihmiset yhteisön silmissä sellaisiksi, että heidän tahraamisen jälkeen, kukaan ei olisi tekemisissä tai haluaisi kuunnella heidän näkemyksiään asioista.

Pakkomielteinen kontrollihalu sekä ihmistä että yhteisön ihmisiä kohtaan.

No, useimmat ihmiset joka vuosi, kun pakkomielteisille tekijöille tulee tarve ajatella, että he ovat vaarassa, aloittavat sen yhteisön haltuun ottamisen ja manipuloinnin.

Ihmetyttää että eikö asiat jo monesti ole tullut selville,tai että löytyy vielä Suomessa asuinalueita, joissa vielä jaksetaan ihmetellä;

a) sitä että netissä näytetään/kerrotaan laittomia asioita

b) että netissä kerrotut asiat eivät välttämättä sellasinaan ole totta?

a): kohtaan, jos tällaiset asiat eivät olisi ihmisten mielissä ns. erityisen kiellettyjä ja siten kiihottavia, mikä aiheuttaa sen hysteerisyyden, ei kaiketi mikään muu nettipalsta/video voisi tuollaista käytöstä laajalta ihmisjoukkiolta aiheuttaa? eihän, mikä ihmisiä siten riivaa? itsepetoksen raskas taakka (saivat olla mukana jossain erityisen kielletyssä).

Ja tämä systemaattisuus näyttää naurettavalta ja epäuskoiselta senkin takia, että tekijät ovat itse asiassa sellaisia pubertiteetti tasolle jääneitä, että useimmillla ihmisillä menee se systemaattisten mekanismien käyttö taustalla huomioimatta, kun jutut ovat niin lapsellisia ja tekijät vaikuttavat sellaisilta, että kuka noin alamittaisten kanssa muutenkaan viitsisi suutansa piekseä.

Mutta mutta, ihan noin kevyesti ei voi (enää varsinkaan) asioihin suhtautua, kun useimmat raskaassa itsepetoksessaan kuvittelevat saavansa tehdä erityisen kiellettyjä asioita toisen ihmisen elämän suhteen.

Oletpa mies tai nainen, sinä tarvitset rakkautta ja seksiä. Niiden avulla jaksaa elää kaikkien vastoinkäymisten keskellä. Juutalaisistakin henkiin jääneet selvisivät elossa rakkauden voimalla. Ihmisiä ei kiinnosta eletäänko demokratiassa tai diktatuurissa, kapitalismissa tai sosialismissa, länsimaissa tai itämaissa, kristikunnassa tai muhamettilaisissa. Ihmisiä kiinnostaa vain se, kuinka paljon he saavat rakkautta ja yleisin mittari siinä on orgasmien määrä.

Vierailija
610/686 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut lesboseksiä 15 vuotiaana.

Vierailija
611/686 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tehty 4aborttia. Jokaisen kohdalla olisin halunnut pitää lapsen. En vaan osaa sanoa omaa mielipidettäni mistään. Elän aina muiden halujen mukaan,vaikka se tuhoaa mut. Niin naurettavaa,että itkettää.

Vierailija
612/686 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jo pitkään todella yksinäinen. Työkavereita ja tuttuja on, mutta mitään syvempää kaveruutta tai ystävyyttä elämässäni ei ole ollut elämässäni pitkään aikaan. Häpeän yksinäisyyttäni ja valehtelen aina "mitä teit illalla/viikonloppuna/lomalla" kysymyksiin vastaamalla epämääräisesti olleeni jossain jonkun kanssa, vaikka oikeasti nyhvään vain yksin kotona.

Olen ihastunut työkaveriini (varattu mies), en romanttisessa, vaan täysin puhtaasti seksuaalisessa mielessä. Pikkarit kastuu pelkästään kuun kuulen hänen äänensä ja yritänkin vältellä häntä kaikin tavoin. 

Vierailija
613/686 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävieni pitää olla omaan silmääni kauniita. Minulla on yksi erittäin rakas ystävä, josta ajattelin ensin, ettei hän ole kovin ns. salonkikelpoinen. En ikinä missään olosuhteissa sanoisi tätä kellekään ääneen, ja itseasiassa tän kirjoittaminen tännekin hävettää. Toisaalta oudolla tavalla vapauttavaa!

Vierailija
614/686 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En auttanut veljeäni kun hän kertoi aikeestaan tehdä itsemurha. En uskonut että hän on tosissaan. Ja hän tappoi itsensä.

Tuo on jokaisen läheisisen itsemurhan kokeneen ajatuksissa: miksi en tehnyt mitään. Todellisuudessa itsemurha on jokaisen oma päätös, johon harvoin pystyy kukaan puuttumaan. Aika kuitenkin auttaa tähän.

T-kohtalotoveri

Vierailija
615/686 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut osittain tahallisesti mummolleni vääriä lääkkeitä, jotka vähintäänkin edesauttoivat terveyden tilan heikkenemiseen ja yllättävään kuolemaan. Tapahtuma aikaan olin teini-ikäinen ja kiinnostunut erityisesti lääkkeistä sekä niiden vaikutuksista väärinkäytettyinä. Myös luonnon rohdot kiinnosti. Mummostani tuli koehenkilö kokeiluilleni ja kyseessä oli ihan mummon omat lääkkeet, joita ei tietenkään saanut kaikkia syödä samaan aikaan tahi yhdistellä. Vietin pitkiä aikoja kesällä mummolassani ja usein autoin tekemään dosettiin oikeat lääkeannokset. Tässä yhteydessä minun oli helppo sotkea eri tyyppiset lääkkeet keskenään ja yhdistellä niitä, mummolla oli useita eri lääkkeitä jäänyt jemmaan, pihinä ihmisenä kun myös vanhentuneet lääkkeet säästettiin jos vaikka joskus vielä tarvitsee. En minä nuorena ymmärtänyt tosissaan että mummo saattaisi oikeasti kuolla kivuliaasti tai aiheutan pysyvää vahinkoa. Muutaman viikon kokeilun jälkeen mummo valitti heikkoa oloa ja kävi ihan sairaalassa asti useamman kerran, kuolinsyytä eeiminulle suoraan kerrottu mutta jäin käsitykseen että sisäisiä verenvuotoja. En ole ikinä kertonut tästä kenellekään eikä minua koskaan epäilty liittyvän tapaukseen, vanhalla ihmisellä kun saattaa loppu tulla luonnostaan ylläetten ja nopeasti. Mainittakoon vielä, etten itse ole koskaan käyttänyt lääkkeitä, huumeita tai niihin liittyviä päihteitä alkoholia lukuun ottamatta, vaikka merkit nuoruudessani viittaisivatkin moiseen.

Vierailija
616/686 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun joku sanoo että sillä on huono kielipää eikä siksi osaa (mitään) kieltä, niin nyökyttelen että joo, okei, mutta sisimmässäni tiedän että sellaiset ihmiset on oikeesti vaan järkyttävän tyhmiä, yksinkertaisia ja heikkolahjaisia ja selittelee omaa saamattomuuttaan ja tyhmyyttään sillä että se nyt vaan on synnynnäistä. Vähän samalla lailla kun läskitkin sanoo että se on niiden luontainen ruumiinrakenne.

Kaikki nää "huono kielipää"-ihmiset on jostain kumman syystä myös sivistymättömiä ja simppeleitä. Wonder why..

Asia ei ole noin yksiselitteinen, tiedän monia ihmisiä jotka eivät välttämättä päihittäisi Stephen Hawkingia älykkyystesteissä, mutta omaavat luontaisen taipumuksen omaksua vieraita kieliä ja oppivat uuden kielen varsin helposti ja sitten on fiksuja ihmisiä joilla voi olla aivan huippuluokan lahjakkuus esimerkiksi matematiikassa, mutta joilla ei sitä varsinaista kielipäätä ole. Tätä en sano ollakseni pahansuopa tai näitä ihmisiä arvostellen, annoin vain esimerkin siitä miten kielten osaaminen ja älykkyysosamäärä eivät välttämättä korreloi keskenään. Tällä ominaisuudella ei välttämättä ole mitään tekemistä älykkyyden kanssa. Sekin on niin monimutkainen juttu tämä ÄO sillä on tutkittu että älykkyyttä on monenlaista, se millä osa-alueella se ilmenee riippuu täysin henkilöstä. Vaikka henkilö ei omaisi kielellistä älykkyyttä eli ns. linguistic intelligence, niin tämä kyseinen ihminen voi olla poikkeuksellisen älykäs jollakin toisella älykkyyden osa -alueella. On lisäksi tutkittu että älykkyystestit eivät edes ole validiteetiltaan 100% varmoja eli ne eivät mitenkään pysy mittaamaan ihmisen todellista älykkyyttä ja potentiaalia. Jo se että miten puhut toisista ihmisistä, kertoo omasta älyllisestä kapasiteetistasi jo melkoisen paljon, sillä ne oikeasti brilliantit ihmiset eivät koskaan vähättele toisia ihmisiä tai kehuskele omalla älykkyydellään, ne on aina ne vähän heikkolahjaisemmat jotka kehuskelevat saavutuksillaan ja pitävät itseään neroina. Tätä ilmiötä kutsutaan Dunning-Kruger-ilmiöksi, joka on kognitiivinen ylivertaisuusvinouma ja käytännössä se tarkoittaa sitä että henkilö yliarvioi itsensä jossakin suhteessa ja räikeästi suurentelee omia kykyjään ja/tai ominaisuuksiaan.

Vierailija
617/686 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä on psyykkisesti sairaita ja muitakin oksettavia ihmisiä...oikein etoo...mistä näitä hulluja riittää ?

Oletko siis itsekin vähän kajahtanut kun täällä kerta olet?

Vierailija
618/686 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa jo te kokemattomat: ETTE OLE LUUSEREITA!!

Ette uskokaan kuinka paljon teitä samassa tilanteessa olevia oikeasti on. Olette nuoria! Pää pystyyn ja tutustumaan uusiin ihmisiin!

No yli 30-vuotiaana en ole mikään nuorimies enää.

Vierailija
619/686 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut osittain tahallisesti mummolleni vääriä lääkkeitä, jotka vähintäänkin edesauttoivat terveyden tilan heikkenemiseen ja yllättävään kuolemaan. Tapahtuma aikaan olin teini-ikäinen ja kiinnostunut erityisesti lääkkeistä sekä niiden vaikutuksista väärinkäytettyinä. Myös luonnon rohdot kiinnosti. Mummostani tuli koehenkilö kokeiluilleni ja kyseessä oli ihan mummon omat lääkkeet, joita ei tietenkään saanut kaikkia syödä samaan aikaan tahi yhdistellä. Vietin pitkiä aikoja kesällä mummolassani ja usein autoin tekemään dosettiin oikeat lääkeannokset. Tässä yhteydessä minun oli helppo sotkea eri tyyppiset lääkkeet keskenään ja yhdistellä niitä, mummolla oli useita eri lääkkeitä jäänyt jemmaan, pihinä ihmisenä kun myös vanhentuneet lääkkeet säästettiin jos vaikka joskus vielä tarvitsee. En minä nuorena ymmärtänyt tosissaan että mummo saattaisi oikeasti kuolla kivuliaasti tai aiheutan pysyvää vahinkoa. Muutaman viikon kokeilun jälkeen mummo valitti heikkoa oloa ja kävi ihan sairaalassa asti useamman kerran, kuolinsyytä eeiminulle suoraan kerrottu mutta jäin käsitykseen että sisäisiä verenvuotoja. En ole ikinä kertonut tästä kenellekään eikä minua koskaan epäilty liittyvän tapaukseen, vanhalla ihmisellä kun saattaa loppu tulla luonnostaan ylläetten ja nopeasti. Mainittakoon vielä, etten itse ole koskaan käyttänyt lääkkeitä, huumeita tai niihin liittyviä päihteitä alkoholia lukuun ottamatta, vaikka merkit nuoruudessani viittaisivatkin moiseen.

Miltä tuntuu olla murhaaja?

Vierailija
620/686 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kusettanut elämäni aikana jokaista tapaamaani psykiatria, psykologia ja psykiatrisia/mieli sairaanhoitajia. Eikä yksikään näistä ammattilaisista ole osannut erottaa räikeää kusettamista/näyteltyjä oireita sairaudesta. Tulos: olen "pysyvällä" työkyvyttömyyseläkkeellä sairauden takia, jota minulla ei todellisuudessa ole.

Lynkatkaa.

Niin ja tunnustaudun patologiseksi valehtelijaksi ;) Nyt voitte miettiä kusetanko ehkä av:laisia myös.

t:"skitsofreenikko"

Olethan ottanut huomioon sen, että moni mt-diagnoosi estää mm. matkavakuutusten ottamisen? Kun kerran aiot ulkomaille töihin? Samoin diagnoosi voi tulla esille tietyissä tilanteissa ja ehkäistä uralla etenemisen. Sinulla on varmaan lääkitys, mutta et syö lääkkeitä? Miten estät tämän näkymisen verikokeissa? Jos syöt lääkkeitä, jutultasi putoaa pohja.

Matkavakuutus ei tietääkseni ole edellytys matkustamiselle? Kuten millaisissa tilanteissa diagnoosi tulee ilmi? Kerro toki :D Ei ole lääkitystä. 

Olet eläkkeellä vakavalla mt-diagnoosilla, ja ilman lääkitystä. On siellä Porvoossa kovat jutut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä