Nolottaako teitäkin ostaa sipsejä?
Nolottaako? Mua nolottaa..Pitää aina heittää joku parsakaali tai porkkanapussi mukaan että kehtaisi viedä sipsit kassalle.
Kommentit (20)
En voi syödä sipsejä natriumglutamaattiallergian vuoksi ja sen kuumennetun öljyn, liika suola, pippurit eivät myös käy ja chilit. Joskus otan pikkupussin jotain missä ei ole pahempia ainesosia ja hävettää kassalla. Myös jos muuta sellaista.
Pienes määrin käytettynä ei oo mitää pahaa. Kunha päärunko on terveelline monipuoline ruokavalio. Ruokapyramidi
Harvoin ostan mutta ei ole tullut mieleen nolostella.
No ei! Ostan niitä kyllä vain muutaman kerran vuodessa. Kassaa ei kiinnosta mitä ostat, ja jos sattuisi kiinnostamaan, niin se on hänen ongelmansa, ei sinun. Tosin ehkä pienillä paikkakunnilla voi olla eri asia. Ystäväni oli kerran vuoden pikkukunnassa opettajana, eikä kehdannut ostaa olutta paikallisista kaupoista.
Olen 40 vuotias ihminen ja tänään ostin sipsejä ja kaljaa. Kyllä, hävetti, mutta tunsin sitten kotona spontaania iloa. Varmaan joku teinitaantuma yhdeksi päiväksi tuli. En oikein jaksanut niitä kaljoja sitten kuitenkaan, mutta sipsit on syöty. Huvitti kovin se kauppaan meno, että tässä sitä nyt mennään ainoana aikomuksena ostaa sipsejä ja kaljaa.
Varmasti hävettäisi jos olisin ylipainoinen. Mutta olen 50-kiloinen ja mun muut ostokset on terveellisiä joten ei hävetä yhtään.
Ei hävetä sipsit, karkit, jätskit, limut, kuukautissuojat tai kondomit... mutta ny tuli se päivä kun jonkin ostaminen hävettää, virtsankarkailusuojat :/
Vierailija kirjoitti:
Ei hävetä sipsit, karkit, jätskit, limut, kuukautissuojat tai kondomit... mutta ny tuli se päivä kun jonkin ostaminen hävettää, virtsankarkailusuojat :/
Kannattaa selittää kovaäänisesti kassalla, että ´nää tulee mummollleni`.
Vierailija kirjoitti:
Olen 40 vuotias ihminen ja tänään ostin sipsejä ja kaljaa. Kyllä, hävetti, mutta tunsin sitten kotona spontaania iloa. Varmaan joku teinitaantuma yhdeksi päiväksi tuli. En oikein jaksanut niitä kaljoja sitten kuitenkaan, mutta sipsit on syöty. Huvitti kovin se kauppaan meno, että tässä sitä nyt mennään ainoana aikomuksena ostaa sipsejä ja kaljaa.
Voit hetken ajan teeskennellä olevasi sipsikaljavegaani!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just se!
Kyllä hävettäisi vaikka olenkin normaalipainoinen koska sipsit ovat varsinainen elinturhake.
Turha siitä nolostua on, sinuna huolehtisin enemmän siitä miten epäterveellisisä ne ovat.
Ei tietenkään. Enemmän hävettää ne oluet kun tokmannin kassa tietää miten paljon sitä oikeasti menee minulla. Minusta niiden kannattaisi palkata enemmän väkeä ettei siellä ole aina se yksi sama ihminen kassalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just se!
Suurimmassa osassa sipsejä on maitoproteiinia joten se ei mitään kovin vegaania ruokaa ole.
Nolottaa niin paljon, että en osta niitä.
Ei nolota. Syön niitä sen verran harvoin, että kehtaa ostaa yksistäänkin.