Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Serkun pojan lahjasta riita

Vierailija
20.04.2026 |

Ostin serkun 15v pojalle uuden mopon syntymäpäivälahjaksi ja tästähän alkoi sitten pienituloisten ja kateellisten sukulaisten itkuvirsi ja valitus miten en osaa käyttää rahaa oikein ja olisi mieluummin pitänyt tehdä sitä ja tätä rahoilla. Valitus vain yltyi kun nauroin näille päin naamaa ja kysyin miksi heillä on noin paha olla, oli pakko laittaa somessa estot päälle ja taidan katkaista välit kokonaan näihin idiootteihin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin siskon tytölle etukäteisperinnön, ison summan rahaa että voi ostaa oman asunnon. Siitä meillä kolmella sisaruksella välit poikki. Kateus !

Kuullut yhtä ja toista , mistä sillä niin paljon varoja ym ym.

Olen elämäni tehnyt töitä ,teen vieläkin, vaikka olen eläkkeellä. Jotain kai siitä täytyy saada säästöön. 

Ihanaa kun autoit nuorta ! 

Vierailija
2/4 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ostanut, miksi valehtelet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli tuollainen naapuri rivitaloalueella Helsingissä, oikein suuttui kun ostimme uuden auton ja traktorimönkijän lapselle, ensin tuli omituista läppää velkavankeudesta yms heittämään naureskellen, kun kerroimme että sijoitusten tuotolla ostettu nuo niin rupesi raivoamaan ja häiriköi perhettämme niin, että katsoimme parhaaksi muuttaa maalle. 

Kateus tekee ihmiset todella sairaiksi.

Vierailija
4/4 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin siskon tytölle etukäteisperinnön, ison summan rahaa että voi ostaa oman asunnon. Siitä meillä kolmella sisaruksella välit poikki. Kateus !

Kuullut yhtä ja toista , mistä sillä niin paljon varoja ym ym.

Olen elämäni tehnyt töitä ,teen vieläkin, vaikka olen eläkkeellä. Jotain kai siitä täytyy saada säästöön. 

Ihanaa kun autoit nuorta ! 

Miksi sinulla meni välit sisaruksiisi? Odottiko he itse sinulta perintöä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi