Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tee tähän anonyymi tunnustus itsestäsi tai elämästäsi, jota et ikinä voisi/uskaltaisi/haluaisi ääneen sanoa

Vierailija
06.01.2016 |

Ja säännöt ovat seuraavat:

- Ei muiden haukkumista tai mollaamista
- Ei loukkaavia tai rasistisia nimityksiä
- Ei riitelyä tai jankkaamista

:)

Kommentit (686)

Vierailija
581/686 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kusettanut elämäni aikana jokaista tapaamaani psykiatria, psykologia ja psykiatrisia/mieli sairaanhoitajia. Eikä yksikään näistä ammattilaisista ole osannut erottaa räikeää kusettamista/näyteltyjä oireita sairaudesta. Tulos: olen "pysyvällä" työkyvyttömyyseläkkeellä sairauden takia, jota minulla ei todellisuudessa ole.

Lynkatkaa.

Niin ja tunnustaudun patologiseksi valehtelijaksi ;) Nyt voitte miettiä kusetanko ehkä av:laisia myös.

t:"skitsofreenikko"

Aika kipeältä vaikutat anyway. Ei kukaan tervejärkinen ihminen noin toimi.

Sanoinhan olevani patologinen valehtelija :D

Niin, onhan se kipeää saada enemmän rahaa kuin muut opiskelijat (opintotuki/työttömyysturva) ilman pakollista opintolainaa tai opintojen ohessa työssäkäyntiä. Motiivini kusetukseen oli puhtaasti raha ;)

Saanko kysyä meinaatko joskus palata oravanpyörään? Miten sä pystyt valehtelemaan pokkana, kaipaisin vinkkejä :)

Nii ite en ihan eläkkeelle haluais vielä, mutta duunin saanti on vaikeaa kun olen ollut vuoden työttömänä.. on alkanut tulla tunne että voisin vaikka väärentää työtodistuksia että olisin mukamas ollut jossain töissä niin antaisin paremman vaikutelman.

Kyllä meinasin, sitten kun opinnot on suoritettu loppuun (muutama vuosi menee). Tosin vaikuttaa siltä, ettei Suomesta töitä löydy tulevaisuudessakaan edes kouluttautumisen jälkeen -> muutto maasta.

Pokkana vaan, kannattaa suunnitella etukäteen hyvät tarinat. Uskottavien valeiden takana on taustatyö, faktat kuntoon, niin sen jälkeen kykenee ketä vaan kusettamaan mennen tullen. Ottaa mallia vaikka tästä nyt kuuluisasta valelääkäristä...

Väärennettyjen työtodistusten suhteen kannattanee ottaa huomioon, että työnantajat saattavat yrittää ottaa yhteyttä niihin vanhoihin "työpaikkoihin". Mutta tietysti jos ei laita keksittyjen työpaikkojen yhteystietoja mihinkään, niin vaikeahan se on taustoja selvittää ;)

Olipa kiva että melkein samaan aikaan ollaan täällä :D

Siis joo mä olen ajatellut ottaa mallia mun muista työtodistuksista ja niissä ei ole kuin  pelkästään firman nimi, osoite, työtehtävät joita olen tehnyt ja pomon/päällikön allekirjoitus, ei puhelinnumeroita ja oletan että moni työnantaja on laiska etsimään niitä. Tosiaan mulla on tarinat jo keksitty ja työtehtävät mietitty valmiiksi, myös firmat olen katsonut asiakastieto.fi:stä ja ne on sellasia lopettaneita että ei ole pelkoa siitä jos uusi työnantaja päättääkin etsiä firmojen puhelinnumerot niin ei onnistu kun niitä firmoja ei enää ole. 

Vierailija
582/686 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sukuelinherpes, jonka sain nykyiseltä mieheltäni. En ole kertonut lääkärille, koska en halua merkintää potilastietoihini. Mieheni ei kertonut minulle, että hänellä on sukuelinherpes enkä ole pystynyt puhumaan asiasta hänen kanssaan, vaikka tiedän että se on häneltä peräisin. Jotenkin niin etova tauti, eikä sitä pysty ikinä parantamaan sekä leimaaminen jos ikinä kertoisin kellekkään. Kärsin oireet ja annoin asian olla toivoen, ettei herpes aktivoidu enää ikinä uudestaan elimistössäni.

A) Puhu miehellesi, kysy keltä on sen saanut ja milloin.

B) Puhu lääkärille. Et ole eka herpespotilas, se on varma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/686 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vasta 34 ja tukka ohenee jo kovaa vauhtia. Tämä on perinnöllistä, eikä sille voi mitään. Lässytykset vitamiinien syömisestä ja terveellisistä elintavoista saavat minut raivon valtaan, aika harvoin nykyaikana ihmisiltä sen takia hiukset lähtee jos nyt ei ihan nakkilinjalla elele. Virallisen mielipiteen mukaan naisilla ainut hyväksyttävä syy hiustenlähtöön on sairaus. Ja sitähän minulla ei ole, lääkärien mukaan olen ihan terve, mutta huonoilla hiusgeeneillä varustettu, ja sekös vaan hävettää lisää.

Eihän nainen ilman kunnon tukkaa ole nainen ollenkaan! Harvahiuksinen äitini opetti minulle jo lapsena että kauneinta naisessa on paksu tukka, mikä ei varmasti ole aikuisiällä helpottanut omien ongelmien hyväksymistä. Vain miehelleni tästä olen maininnut, muille en uskalla koska pelkään että minua pidetään kummajaisena. Käytän hiuksista murehtimiseen kohtuuttomasti aikaa, ja olisin valmis antamaan aika paljon terveydestäni pois jos vaan saisin paksun tukan hautaan asti. Ulkona liikkuessa katselen kateellisena paksutukkaisten hiuksia, ja säälien niitä naisia joilla näen saman vaivan edistyvän.

Vaihtaisin paikkoja koska tahansa sairalloisesti lihavan ja paksutukkaisen ihmisen kanssa, sillä hänellä on sentään edes teoreettinen mahdollisuus saada muutos parempaan aikaseksi, minulla ei sitäkään. Mikään dieetti tai leikkaus ei voi tuoda takaisin sitä mitä ei ole enää olemassakaan. Hiustenlähdön alkaessa jouduin syömään pitkään masennuslääkkeitä, ja pelkään että jahka peruukkiin joudun turvautumaan tulevat samat pillerit kaveriksi loppuelämäksi, niin koville tämä ottaa:(.

Jos sulla on kaunis kallo, aja siili tai kaikki pois. Charlize Theron -tukka Mad Maxissa on upea!

Itselläni ok hiukset, katkeilee vaan pakkasella ja kilpirauhasen vajaatoiminnan takia, mutta en paljon välitä. Mieti että joillain on pälvikalju.

Itse en tajua kaljuuntuvia miehiä, jotka ei aja kaikkia hiuksia pois. Exä oli super sexy kaljuna. Kun kasvatti hiukset takas, näytti 12- vuotiaalta (aikuinen mies).

Unohda jo mitä äitisi höpisi aikoinaan. Ja pahin kaikista, kuten tiedetään, on KANANPERSETUKKA :D Av-mamman peruskampaus.

Vierailija
584/686 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sukuelinherpes, jonka sain nykyiseltä mieheltäni. En ole kertonut lääkärille, koska en halua merkintää potilastietoihini. Mieheni ei kertonut minulle, että hänellä on sukuelinherpes enkä ole pystynyt puhumaan asiasta hänen kanssaan, vaikka tiedän että se on häneltä peräisin. Jotenkin niin etova tauti, eikä sitä pysty ikinä parantamaan sekä leimaaminen jos ikinä kertoisin kellekkään. Kärsin oireet ja annoin asian olla toivoen, ettei herpes aktivoidu enää ikinä uudestaan elimistössäni.

Miksi alapeukut? Parempi vaan vaieta, niinkö?

Vierailija
585/686 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korviani myöten rakastunut.

Vierailija
586/686 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kusettanut elämäni aikana jokaista tapaamaani psykiatria, psykologia ja psykiatrisia/mieli sairaanhoitajia. Eikä yksikään näistä ammattilaisista ole osannut erottaa räikeää kusettamista/näyteltyjä oireita sairaudesta. Tulos: olen "pysyvällä" työkyvyttömyyseläkkeellä sairauden takia, jota minulla ei todellisuudessa ole.

Lynkatkaa.

Niin ja tunnustaudun patologiseksi valehtelijaksi ;) Nyt voitte miettiä kusetanko ehkä av:laisia myös.

Niin, onhan se kipeää saada enemmän rahaa kuin muut opiskelijat (opintotuki/työttömyysturva) ilman pakollista opintolainaa tai opintojen ohessa työssäkäyntiä. Motiivini kusetukseen oli puhtaasti raha ;)

Jos olisit oikeasti fiksu, et käyttäisi taitojasi noin. Tulet sen myöhemmin huomaamaan. Äitisi häpeää sinua.

Aijai, kalahtiko kalikka? Taidat olla joku noista kusetetuista terveydenhuollon ammattilaisista ;) Älä huoli siitä mitä äitini ajattelee minusta, koska sitähän sinä et voi tietää.

Vierailija
587/686 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi tyhjä olo sisältä, enkä voi päästää ketään lähelle ettei kukaan näe sitä tyhjyyttä. 

Vierailija
588/686 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen korviani myöten rakastunut.

Mikset voi kertoa kenellekään?

Vierailija
589/686 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu spr:n työntekijäksi sen takia että voisin harrastaa koneiden mamumiesten kanssa seksiä. Olen keski-ikäinen ja ruma nainen

Vierailija
590/686 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan niin paljon huomista. Saan kovaa vierasta munaa rajusti takaa parkkihallissa. Samallä hävettää ja inhottaa miksi teen näin omalle miehelle. Tunnustaminen täällä helpottaa tuskaa.

Vierailija
591/686 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lynkatkaa.

Jos olisit oikeasti fiksu, et käyttäisi taitojasi noin. Tulet sen myöhemmin huomaamaan. Äitisi häpeää sinua.

Aijai, kalahtiko kalikka? Taidat olla joku noista kusetetuista terveydenhuollon ammattilaisista ;) Älä huoli siitä mitä äitini ajattelee minusta, koska sitähän sinä et voi tietää.

Olen IT-alalla, joten minua et pysty kusettamaan. En ole lainkaan huolissani sinusta, itsepä olet soppasi keittänyt. Katsotaan tilannetta uudestaan kymmenen vuoden kuluttua, kun nykyopiskelijat porskuttavat eteenpäin. Onnea valitsemallesi tielle, tulet tarvitsemaan sitä!

Vierailija
592/686 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu spr:n työntekijäksi sen takia että voisin harrastaa koneiden mamumiesten kanssa seksiä. Olen keski-ikäinen ja ruma nainen

Miten kuiten se sitä kautta onnistuu? :D

Vierailija
593/686 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin toista miestä ollessani omani kanssa.

Vierailija
594/686 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko kommentoija en häpeä sitä neitsyys meni 21--v. ja eka suudelma tuli vasta myöhemmminn

Vierailija
595/686 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lynkatkaa.

Olen IT-alalla, joten minua et pysty kusettamaan. En ole lainkaan huolissani sinusta, itsepä olet soppasi keittänyt. Katsotaan tilannetta uudestaan kymmenen vuoden kuluttua, kun nykyopiskelijat porskuttavat eteenpäin. Onnea valitsemallesi tielle, tulet tarvitsemaan sitä!

Ai, IT-alalaiset on immuuneja kusetukselle vai? :D

Vierailija
596/686 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska et ole käynyt lääkärissä niin et edes voi tietää onko kyse sukuelinherpeksestä. Tai no, ei sitä yleensä edes tutkita kumpaa virustyypiä on kyseessä, mutta sinulla voi olla ihan simppelisti se toinen tyyppi eli yskänrokko alapäässä. Se ei kai aktivoidu niin helposti. Yskänrokon voi tartuttaa alapäähän vaikka suuseksillä tai koskemalla kädellä rakkuloita ja sitten alapäätään. Suurin osa ihmisistä kantaa herpesvirusta. Ei se ole mikään rutto nykypäivänä.

Vierailija
597/686 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lynkatkaa.

Olethan ottanut huomioon sen, että moni mt-diagnoosi estää mm. matkavakuutusten ottamisen? Kun kerran aiot ulkomaille töihin? Samoin diagnoosi voi tulla esille tietyissä tilanteissa ja ehkäistä uralla etenemisen. Sinulla on varmaan lääkitys, mutta et syö lääkkeitä? Miten estät tämän näkymisen verikokeissa? Jos syöt lääkkeitä, jutultasi putoaa pohja.

Vierailija
598/686 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En auttanut veljeäni kun hän kertoi aikeestaan tehdä itsemurha. En uskonut että hän on tosissaan. Ja hän tappoi itsensä.

Vierailija
599/686 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kulissiliitossa. En ole oikeastaan koskaan rakastanut miestäni mutta saan häneltä taloudellista turvaa sekä hyvää seksiä, ei voisi vähempää kiinnostaa jos hänellä on muita panoja tai suhteita oikeastaan se olisi vain plussaa. Itse olen pettänyt muutamasti enkä tunne huonoa omatuntoa. Pidän kaikkea rakkaushöpötystä itseasiassa turhana paskana, ei sitä olekaan.

Vierailija
600/686 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lynkatkaa.

Olethan ottanut huomioon sen, että moni mt-diagnoosi estää mm. matkavakuutusten ottamisen? Kun kerran aiot ulkomaille töihin? Samoin diagnoosi voi tulla esille tietyissä tilanteissa ja ehkäistä uralla etenemisen. Sinulla on varmaan lääkitys, mutta et syö lääkkeitä? Miten estät tämän näkymisen verikokeissa? Jos syöt lääkkeitä, jutultasi putoaa pohja.

Matkavakuutus ei tietääkseni ole edellytys matkustamiselle? Kuten millaisissa tilanteissa diagnoosi tulee ilmi? Kerro toki :D Ei ole lääkitystä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi