Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Turn off" -ammatit (plus perustelut!)

Vierailija
28.12.2015 |

Eli mitkä ammatit saavat kiinnostuksen haalenemaan tai ehkä jopa loppumaan kokonaan potentiaalisten kumppaniehdokkaiden kohdalla? Ja koska eihän näissä keskusteluissa muuten mitään hauskaa ole, niin koittakaapa mammat perustella näkemyksenne myös!

Ap aloittaa:

Maanviljelijä. Ei muuten, arvostan maanviljelijöitä, mutta en ole itse kiinnostunut muuttamaan maaseudulle puhumattakaan jostain kunnon maatilasta, joten yhteisen tulevaisuuden suunnittelu kyllä hyvin äkkiä kaatuisi siihen.

Ps. Veikkaan, että tämä keskustelu menee hyvin äkkiä tappeluksi, mutta yrittäkää nyt edes :D

Kommentit (183)

Vierailija
81/183 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI, tulee mieleen näppylänaamainen rillipäinen teekkari

Vierailija
82/183 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri! Oon lapsuudesta lähtien pelännyt lääkäreitä ja yhä nykyään kammoan niitä. En IKINÄ voisi olla lääkärin kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/183 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilija.

Seurustelin aikoinani kansainvälisellä tasolla ihan ookoosti menestyvän urheilijan kanssa. Oli leireillä ja kisoissa 100+ päivää vuodesta. Lähes kaikki menot täytyy tietää etukäteen, sille adt:n täytyy tietää missä urheilija milloinkin on. Urheilija ei koskaan ole lomalla, vaan kaikki lasketaan: pitää syödä oikein, pitää treenata oikein ja pitää levätä oikein. Se on todella raskasta myös kumppanille.

Tämän takia sanoisin myös muusikko. Illat ja yöt keikoilla, päivät nukkuu, harjoittelee ja säveltää. Kun levyä tehdään on 247 poissa. Luominenkin on varmaan aika raskasta ja yksinäistä puuhaa, joten kumppanille ei varmaan aina aikaa löydy.

Vierailija
84/183 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä olisivat nuo turkistarhaaja, teurastaja (en hyväksy eläinten kaltoinkohtelua) sekä gynekologi (riittää että mies näkee mun alapääni...). Itse olen humanistimaisteri.

Vierailija
85/183 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että ette paljon paremmaksi pane, nimittäin kerran kauan kauan sitten eräässä baarissa kohtasin miehen, jonka kanssa juttu luisti leppoisasti, oli oikein herrasmies, mutta... ammattiaan ei ensin halunnut kertoa, vaan kierteli, mutta paljasti lopulta olevansa... niin... preparaattori... siis hoiti ruumiita oikeuslääketieteellisessä. Oli varmaan saanut jo monet pakit työnsä takia (karmivan ja pelottavan kuuloinen työ nuoren naisen mielestä), ja pisteet rohkeudesta, että kertoi, mutta en voinut antaa asioiden mennä pidemmälle ruumismiehen kanssa.

Jollekulle toiselle ehkei noon paha, mutta aloin heti ajatella, että hän näkee minut siitä ruumisvinkkelistä...

Meitä on niin moneksi.Patologin ohella yksi kiinnostavimmista töistä joita olen miettinyt omalle kohdalle. Mä kuuntelisin tuollaisia työjuttuja mielelläni, vaikka en olisikaan muuten kiinnostunut. Sitä kyllä ihmettelen, että miksi ihmeessä mies tuntui häpeilevän duuniaan. Tuohon hommaan ei nimittäin todellakaan joka jamppa pääse. Ehkäpä oli tavannut liian monta pelokasta neitosta :)

Itse en pystyisi olemaan turkistarhaajan kanssa. Myöskään kosmeettisiin tarkoituksiin eläimiä testaavaa tutkijaa tms. en huolisi. Eläinkokeet lääketieteellistä tarkoitusta varten olisivat myös liikaa kun oikein asiaa ajattelee. En osaa kuvitella itseäni myöskään armeijan palveluksessa olevan miehen kanssa.

86/183 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjattomat muusikot, jotka elävät kaljan ja pilven huuruista elämää, tajuamatta ettei heistä ainakaan sillä menolla tule rokkitähtiä. Vaikken muusikko olekkaan, niin veikkaan silti että elättääkseen itsensä muusikon on tehtävä paljon töitä... Tunnen muutaman tällaisen taivaanrannanmaalari muusikon... ikää yli 30 vuotta, ja viime bänditreeneistäkin on vierähtänyt aika tovi... mutta silti esitelevät itsensä pitkän linjan lahjakkaina muusikoina, jotka on ihan just pääsemässä pinnalle... ja se elämä on kuitenkin  keskittynyt pään sekoittamiseen, kuin musiikin tekemiseen.. Minusta tossa vaiheessa jo pitäs herätä siitä teini haaveesta ja ymmärtää ettei ainakaan näiden jannujen kohdalla unelma tule koskaan toteutumaan, eli reality check, töihin ja bändiharrastukset sitten erikseen. Ikävä etteivät kumpikaan näistä tulleet nuoruudessaan opiskelleeksi mitään, kun rokkitähden ura haaveet elivät niin vahvasti...

En siis kuitenkaan yleistä kaikkia muusikoita tai artisteja tähän...

Vierailija
87/183 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksinyt kuin papin. Itse olen ateisti. En vain pysty ottamaan tosissani ihmistä, joka uskoo satuolentoon. 

Vierailija
88/183 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion virkamies. Ei kiitos

Vierailija
89/183 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusikot, näyttelijät, blogaajat ja muut julkisuustyrkyt. En itse tahtoisi julkisuuteen, joten se olisi välitön turn off. Kivempi elää tuntemattomuudessa. Saa rauhassa käydä kaupassa ja toilailla mitä haluu, ilman että tarvii seiskasta siitä lukea jälkeenpäin.

Vierailija
90/183 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten saa olla mikä tahansa muu ammatti kunhan ei teurastaja, turkistarhaaja, tms. Kertoo paljon ihmisestä, jos pystyy harjoittamaan tuollaista ammattia. Pappi ja muut kirkon ammatit on myös turn off, jos henkilöllä on vahva uskonnollinen vakaumus ja konservatiivinen ajatusmaailma.

Vierailija
91/183 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhaa ammatinvalinnat ihmetyttää esim. erilaiset uskomushoitajat, diakoni, pappi jne.

Lisäksi karsastan esim. turkistarhausta, eläintutkimuslaitoksia ja vastaavia.

Näissä ammateissa olevat ihmiset ovat minulle suuria kysymysmerkkejä.

Erityisesti arvostan ja ihailen erilaisia kädentaitajia.

Vierailija
92/183 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Eläintuottaja, turkistarhaaja, teurastaja tai teurasauton kuljettaja, turkis- tai maito/lihalobbaaja tms. veribisnekseen liittyvät henkilöt.

-Konservatiiviset uskonnolliset henkilöt muutenkin, tietenkin myös ammattina.

-Varauksella politiikkaan osallistuvat

Vierailija
93/183 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on Tauski tai Petteri Ahomaa. Täydellien turn-off vaikka kaikki muut miehet olisivat jollain mystisellä teleportaatio-operaatiolla sädetetty jonnekin toiseen todellisuuteen, niin nämä kaksi eivät tulisi menestymään minun, eikä monenmonen muunkaan, naisen kanssa! 

Vierailija
94/183 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkistarhaaja tai broileritilallinen olisi ehdoton turn off. Tilallisen miehen ottaisin muuten ilomielin, olenhan heppatyttö :D

Samoin mitkään pörssikeinottelu- ja pintaliitoammatit ei nappaa. 

Vierailija
95/183 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitamiinimyyjä. Sitä noi tehdä opiskelijana. Mut joku yli 30v, not.

Paskakuski, ydinvoimalassa työskentelevä, ruumiinavaaja 😆 pokerin "ammattipelaaja", siistijä.

Vierailija
96/183 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teurastaja, turkistarhaaja, tehotuotantotilallinen tai liha-/turkisteollisyrityksen johtaja, pappi, tositv-tyrkky, dj, yökerhon host/juontaja, räppäri, jääkiekkoilija, formula-kuski, murtomaahiihtäjä, nyrkkeilijä, vapaapainija, kehonrakentaja, ennustaja, mindfulness-luennoitsija/ selfhelp-valmentaja, pörssimeklari, iskelmälaulaja, Hymyn/Seiskan/MV:n/jne toimittaja, pokerinpelaaja, mäkihyppääjä, puhelinmyyjä, portsari, malli. Muut ok.

Vierailija
97/183 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti te kaikki teurastajia / turkistarhaajia karsastavat olette myös vegaaneja, ettekä käytä nahkakenkiä tms... Tai muuten olisi hauska kuulla miten oma vastaava toimintanne, vain välikäden kautta, on teistä kovinkin hyväksyttävää.

Vierailija
98/183 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humanistit ja muut huuhaatyöt, kuten uskomushoitajat ja ennustajat. Ennemmin vaikka seukkaisin turkistarhaajan, kuin humanistin kanssa. Kokeiltu on, en vaan onnistu.

Olen itse ollut monesti suhteessa se koulutetumpi osapuoli, ja vain miehet joilla on ongelmia itsetunnon kanssa eivät ole tätä sulattaneet. Enkä sellaisen miehen kanssa kyllä jaksais ollakaan.

-Nainen, insinööri.

Vierailija
99/183 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turkistarhaaja, teurastamon työntekijä tai joku muu työ, jossa elollisten olentojen kaltoinkohtelu tai tappaminen kuuluu toimenkuvaan.

Sama.

Entäs kalastaja?

Vierailija
100/183 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tradenomi. Sellaisia paskantärkeitä mukamas tosi koulutettuja ihmisiä.Perseenreikä ja tradenomi löytyy joka kämpästä.