Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Turn off" -ammatit (plus perustelut!)

Vierailija
28.12.2015 |

Eli mitkä ammatit saavat kiinnostuksen haalenemaan tai ehkä jopa loppumaan kokonaan potentiaalisten kumppaniehdokkaiden kohdalla? Ja koska eihän näissä keskusteluissa muuten mitään hauskaa ole, niin koittakaapa mammat perustella näkemyksenne myös!

Ap aloittaa:

Maanviljelijä. Ei muuten, arvostan maanviljelijöitä, mutta en ole itse kiinnostunut muuttamaan maaseudulle puhumattakaan jostain kunnon maatilasta, joten yhteisen tulevaisuuden suunnittelu kyllä hyvin äkkiä kaatuisi siihen.

Ps. Veikkaan, että tämä keskustelu menee hyvin äkkiä tappeluksi, mutta yrittäkää nyt edes :D

Kommentit (183)

Vierailija
181/183 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatilla ei sinänsä ole väliä, mutta en usko, että esim. kuntosalilla tms. työskentelevän kanssa olisi mitään yhteistä, kun en itse käytä niitä palveluja ja itse pidän kunnostani huolta ammattini (viherrakentaja) ja harrastusten (puutarhan - ja metsänhoito) puolesta.

Ja no, joku mainitsikin noi kitaran nupin kiillottajat sekä teatteriväen ja isot pomot, niin tuommoiset ei ehkä myöskään ole se kiihottavin ammattiryhmä omasta näkökulmasta.

Pyrin tosin olla tuomitsematta ihmistä ammatin perusteella, mutta näitä em. mainitun ammattiryhmän henkilöitä ei ole omassa lähipiirissä ja tuskin koskaan tulee olemaankaan, kun ei tule varmasti edes törmättyä noiden alojen ihmisiin kuin korkeintaan vahingossa.

Vierailija
182/183 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappi.

Suuruudenhulluja psykopaatteja, vailla ihmisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/183 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jos nainen on poliisi. Tulee mieleen että hän haluaisi olla mies