Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisitte? Lapsi pakkasi kaupassa vahingossa seuraavan asiakkaan karkkipussin meidän kassiin.

Vierailija
20.11.2015 |

Kyseessä 3vuotias, ja ihan puhdas vahinko. Mulla on nyt tosi huono omatunto kun en hoksannut kaupassa tuota, laitettiin yhdessä niitä ostoksia. Lapsi sai itse valita samanlaisen pussin isälleen, laittoi sen kassahihnalle ja luuli kai samaksi pussiksi ja laittoi kassiin. Vienkö tuon takaisin kauppaan?

Kommentit (208)

Vierailija
201/208 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin kävi niin, että reppu oli korissa ja heitin valosipuliletin sinne, siis koriin, Vaan reppu oli auki ja tajusin vasta kotona että olin käytännössä näpistänyt sen, no voi voi. En lähtenyt kauppaan sitä paluttaan vaan söin iloisesti ilmaista valkosipulia. Enemmän ajattelin sitä, et oisin jäännyt kiinni asiasta, niin eivät ois varmaan uskonut mun selitystä. Ei todellakaan kuulu tapoihin tollanen. Eli jos 3-vuotias on tehnyt noin, se on vahinko, sen ikänen ei edes tajua tehneensä väärin, syötte karkit pois hyvällä omatunnolla!!

Vierailija
202/208 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni täällä on valmis syömään jonkun toisen karamellit, mutta kertoohan se moraalin yleisestä tasosta, joka on aika alhainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/208 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti pitää jo kaupassa ottaa taskualennusta ja kassalla kaveribonusta.

Vierailija
204/208 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä harvinaisen huvittava keskustelu. Ämmänkäävät länkyttää pienestä vahingosta ja osa on suurinpiirtein valmis jo kivittämään lapsiparan, vaikka jokaseille sattuu mokia iästä riippumatta, myös näille "täydellisille" jotka tässäkin ketjussa mellastavat.

Vierailija
205/208 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsivihaajat taas vauhdissa ja suorastaan lynkkaamassa lapsiparkaa vanhempineen. Sairasta on porukka tälläkin palstalla. Vahingolla et mahda enää mitään. Järki päässä yhden karkkipussin takia. Arvotavara eri asia. Kuinka moni tälläkin palstalla on pöllinyt kaupasta muka vahingossa tai tahallaan. Vittupäistä ei kannata välittää vaikka alapeukutettakin tänkin viestin! Olet kusipää mulkku, joka raivoat lapsien käytöksestä säännöllisesti tälläkin palstalla. Oletko jotenkin vajaa vai mistä moinen raivo?

Vierailija
206/208 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsivihaajat taas vauhdissa ja suorastaan lynkkaamassa lapsiparkaa vanhempineen. Sairasta on porukka tälläkin palstalla. Vahingolla et mahda enää mitään. Järki päässä yhden karkkipussin takia. Arvotavara eri asia. Kuinka moni tälläkin palstalla on pöllinyt kaupasta muka vahingossa tai tahallaan. Vittupäistä ei kannata välittää vaikka alapeukutettakin tänkin viestin! Olet kusipää mulkku, joka raivoat lapsien käytöksestä säännöllisesti tälläkin palstalla. Oletko jotenkin vajaa vai mistä moinen raivo?

Vahingolle mahtaa sen, ettei päästä lasta yksinään pakkaamaan ostoksia eikö niin, eikä tarvitse olla täydellinen näin toimiessaan vaan ihan tavallinen äiti/isä riittää.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
207/208 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää lukea näitä kommentteja. Itselläni ei ole lapsia, mutta eikö osa kommentoijista pidä lapsia ihmisinä? Minunkin mummoni vahingossa otti kaupassa seuraavan asiakkaan ostaman tuotteen, onko vanhuksetkin tällä perusteella epätoivottuja asiakkaita, jotka vain ovat toisten tiellä? Kuuluuko tämä maailma vain terveille aikuisille?

Millä tavoin on terveen aikuisen vaikea vahtia lapsensa pakkaamista?

 

Vierailija
208/208 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän häiriköi tai tee mitään kiellettyä. Kävelee aina hiljaa ja reippaasti kärryn vieressä. Uhma on jo ohi, hänen kanssaan on helppoa. Sanoi kotona heti anteeksi kun huomattiin asia kasseja purkaessa. Säälittää :( hän laittoi ihan rauhallisesti ostoksia kassiin kanssani, voihan tuollainen vahinko sattua aikuisellekin.

Ap

 

EI tapahdu. Siksi lapsi ei ole se, joka siellä kassan päässä pakkaa ja tekee mitä lystää.

No kyllä tapahtuu. Mies pakkasi jonkun edellisen asiakkaan huulikiillon meidän kassiin kun luuli että se oli mun.