Valtava läheisyyden kaipuu. Haluaisin miehen, jotka saan tukea ja läheisyyttä mutta en tiedä haluanko seksiä. Voisiko tällainen löytyä?
Olen kolmekymppinen. Teen paranemisprosessia itseni kanssa, eheydyn ja olen oppinut rakastamaan itseäni.
Vaikeiden kokemuksien jälkeen minulle tuli vaihe kun en sietänyt lainkaan ihmisiä yksityiselämääni lukuunottamatta terapeuttia ja halusin nuolla haavojani rauhassa. Tarvitsin oman tilan.
Nyt olen alkanut kaipaamaan fyysistä läheisyyttä nimenomaan mieheltä. Kaipaisin syliä, halausta, tukea, yhteyttä, yhdessä tekemistä. Seuraa jossa saan olla oma itseni iloineni ja suruineni.
En kuitenkaan ole vielä valmis seksiin enkä halua ihmistä, joka kaipaa minulta ainoastaan seksiä.
Voinko löytää suhdetta vai pitäisiköhän minun vielä odottaa tai vain katsoa, jos oikea tyyppi osuisi kohdalle joskus.
Kommentit (59)
Palstamammoilla on kuulemma yleensä mies, jolla lakkaa seisomassa alle nelikymppisenä. Kysäseppä niiltä.
joo. sellainen transmies. löytyy yleensä kiljumasta joltain liikennettä häiritsevältä marssilta.
Kuulostaa että tarvitset eturauhassyövästä kärsineen miehen, joka on menettänyt kykynsä leikkaushoidon ja lääkityksen seurauksena. Testosteroniestäjien seurauksena libidoakaan ei ole, joten olette 100% samalla aaltopituudella.
Oma kysymyksesi sisältää jo vastauksen.
No tottakai milloin mennään treffeille, tarvitset aikaa toipumiseen? :)
Minä kaipaisin miehenä päinvastaista. Haluaisin vain seksiä, en mitään juttelua. Maksullisia en voi käyttää, koska en nauti kondomin kanssa panemisesta :(
Ymmärrän sinua, rivien välistä luin, että ikäviä on kohdallesi sattunut, toipuminen hyvällä mallilla. Riittäisikö tässä vaiheessa hyvä naisystävyys? Tekin voisitte jakaa kuulumiset, halailla ja olla läheisiä. Sitten pikkuhiljaa voisit luottaa myös miehiin, ehkä ensin kavereina, ehkä sitten jotain enemmän.
Tää on nyt ihan hakuammuntaa, kun en tilannettasi tiedä. Kirjeystävyys?
Onnea elämääsi, olet kuitenkin nuori ja paljon hyvää ehtii tulla
xxx
Vierailija kirjoitti:
No tottakai milloin mennään treffeille, tarvitset aikaa toipumiseen? :)
Niin. Mietin, että pitäisikö minun liittyä jonnekin deittipalveluun. Jos kävisi onni ja löytyisi kärsivällinen sekä kunnioittava, ymmärtäväinen ihana mies, jonka kanssa vielä kemiat kohtaa. :) - ap
Palstan katkerat vanhatpiiat todistavat että NAINEN EI TEE MIEHELLÄ MITÄÄN.
Eheytymiskokemus. Terapeutti.
#skitsoämmä🚩
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sinua, rivien välistä luin, että ikäviä on kohdallesi sattunut, toipuminen hyvällä mallilla. Riittäisikö tässä vaiheessa hyvä naisystävyys? Tekin voisitte jakaa kuulumiset, halailla ja olla läheisiä. Sitten pikkuhiljaa voisit luottaa myös miehiin, ehkä ensin kavereina, ehkä sitten jotain enemmän.
xxx
Ei tuollaiselle sekopäämuijalle tule elämässä mitään hyvää, pahenee vaan.
Ei siinä mitään menetä jos etsii. Ei välttämättä kovin helppoa ole, mutta eihän sun tarvii kuin yksi sopiva löytää. Ei sitä muutenkaan tiedä löytyykö itselle sopiva viikossa vai viidessä vuodessa. Mutta noin iso asia kannattaa mainita heti ja treffisovelluksessa jo esittelytekstissä, niin ei mene kenenkään aikaa hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
xxx
Minulla on kyllä muutama naispuolinen ystävä, joita harvakseltaan tapaan. En sano, etteikö uudet aidost ystäväsuhteet olisi tervetulleita sukupuolesta riippumatta. Sekin olisi toisella ihanaa.
Silti kaipaan nimenomaan siinä määrin fyysistä läheisyyttä, että saisin nukahtaa toisen kainaloon. Koen tarvitsevani maskuliinista energiaa lähelleni, jonka vieressä koen oloni turvalliseksi ja hyväksytyksi ihan omana itsenäni ilman, että minun pitää esimerkiksi vastapalveluksena antaa seksiä. Tiedän, että tämä olisi aika paljon vaadittu tavallaan mutta toisaalta se olisi niin tärkeää itselleni.
Paljon on sattunut enkä sitä lähde avaaman ja tosiaan toipuminen etenee hyvin. :) - ap
Vierailija kirjoitti:
'Minä kaipaisin miehenä päinvastaista. Haluaisin vain seksiä, en mitään juttelua. Maksullisia en voi käyttää, koska en nauti kondomin kanssa panemisesta :('
Hahah, tulihan se sieltä. Vastauksesi ei varmaankaan yllättänyt >>> k e t ä ä n .
Monet miehet kaipaavat lähinnä kävelevää tyhjennysastiaa, tämä on totta. Vielä parempi, jos astia ei puhu eikä ajattele.
Ihmisluonnon ilmiöitä..
Ap
Ethän piittaa noista ala-arvoisista kommenteista, purkavat omaa pahaa oloaan
xxx
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään menetä jos etsii. Ei välttämättä kovin helppoa ole, mutta eihän sun tarvii kuin yksi sopiva löytää. Ei sitä muutenkaan tiedä löytyykö itselle sopiva viikossa vai viidessä vuodessa. Mutta noin iso asia kannattaa mainita heti ja treffisovelluksessa jo esittelytekstissä, niin ei mene kenenkään aikaa hukkaan.
Niinpä. Kyllä, tietenkin kerron jos liityn johonkin sovellukseen. Ehdottomasti haluan olla rehellinen. Eihän muuten siitä mitään tulisikaan. - ap
Tapailin kerran naista jolla oli vähän sama tilanne. Hän kertoi aika nopeasti, että tuskin pystyy seksiin kenekään kanssa. Mutta kun meillä synkkasi muuten, jatkettiin tapailua. Tapaamisissa oli paljon läheisyyttä ja hellyyttä. Nainen tykkäsi istua sylissä, halailla, suudella, nautti paijaamisesta ja kosketuksesta. Lopulta mukaan tuli myös seksiä naisen omasta aloitteesta. Aluksi hän tyydytti minua käsin, joskus suulla. Minä sain luvan kosketella häntä kaikkialta. Suhteen lopulla harrastettiin pari kertaa seksiäkin. Mutta ihan alusta lähtien oli selvää ettei kumpikaan etsi pysyvää kiinteää parisuhdetta.
Riippuu aika paljon siitä onko nuo vaikeat ajat sisältäneet runsaasti seksikumppaneita vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ethän piittaa noista ala-arvoisista kommenteista, purkavat omaa pahaa oloaan
xxx
En edes lue muutamaa sanaa pidemmälle kun näen, että henkilöllä ei ole mitään asiaa eli en välitä. - ap
:)