Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tietotekniikka-apua

Mirkku
20.11.2015 |

Moikka kaikki! Mulla ois pieni ongelma, en tiedä kuuluuko se tänne mutta kerron kuitenkin. Erottiin just miehen kanssa, ja se aina laitto kaikki tietokoneet, mun puhelimen, padin ja telkkarin kuntoon jos jotakin ongelmia tuli. Nyt ei kuitenkaan ole ketään laittamassa, kun ei kukaan kaveri tai sukulainenkaan joka täälläpäin asuisi, ymmärrä laitteiden päälle mitään... Kysynkin, onko kellään tietoa tai osaisko auttaa näitten kanssa? Asun Helsingissä ja teen sellaista työtä, että tilaisin mieluusti asentajan suoraan kotiini itselleni sopivalla ajalla. Ei kiinnosta tällähetkellä etsiä uutta miestä vain tämän vuoksi.. :D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi siellä olevan ihan kaupallisia palveluntarjoajiakin.

Vierailija
2/8 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etit netistä eiköhän sieltä luulis jotain löytyvän??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kaipaisin samankaltaista apua, ärsyttää aina kiikuttaa laitteita jonnekkin huoltoon... kaikista kätevin olisi, jos saisin kotiin tilattua asentajan!!!

Vierailija
4/8 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaus asiasta on hieman epämääräinen. Siis mihin sitä asentajaa tarvitaan?

Vierailija
5/8 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/8 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaisin mielelläni, olen siis 20 v nainen, ja toiselle vierailijalle korjaisin kans mielelläni. Onks noitten kaikkien kanssa ongemia vai vaan esim. telkkarin?

Vierailija
7/8 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta tällähetkellä etsiä uutta miestä vain tämän vuoksi.. :D

No voihan sitä nussiakin.

Vierailija
8/8 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä hei! Siis yleisesti ottaen aina jos tulee ongelmatilanne niin vähän että mihin ottaa yhteyttä. Tällähetkellä ongelmana on apple tv jota en vaan saa toimimaan, tarvitsisin jonku, joka tulisi sen laittamaan kuntoon.. Kiitos vastauksista ja linkistä, osaatteko suositella mitään hyvää?