Mitä tekisitte? Lapsi pakkasi kaupassa vahingossa seuraavan asiakkaan karkkipussin meidän kassiin.
Kyseessä 3vuotias, ja ihan puhdas vahinko. Mulla on nyt tosi huono omatunto kun en hoksannut kaupassa tuota, laitettiin yhdessä niitä ostoksia. Lapsi sai itse valita samanlaisen pussin isälleen, laittoi sen kassahihnalle ja luuli kai samaksi pussiksi ja laittoi kassiin. Vienkö tuon takaisin kauppaan?
Kommentit (208)
Söisin sen karkkipussin. Mitäs kauppa sillä jo maksetulla tuotteella tekisi?
Minkä takia annat lapsesi hämmentää, häiriköidä ja lääppiä ihmisten tavaroita kaupassa? Voitte leikkiä niitä kauppaleikkejä kotona.
Minäkin kerran pakkasin vahingossa jonkun toisen aurajuuston kassiini ja tunsin oloni pitkään varkaaksi :--( en edes pidä aurajuustosta, joka vielä lisäsi syyllisyyden tunnetta!
Paitsi se toinen asiakas on maksanut sen ja penää sitä kaupasta kun ei kassista löytynyt. Ja nyt häntä ei uskota.
Vierailija kirjoitti:
Söisin sen karkkipussin. Mitäs kauppa sillä jo maksetulla tuotteella tekisi?
Jospa sen pussin maksanut asiakas käy kysymässä pussia? Luulee jättäneensä hihnalle.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia annat lapsesi hämmentää, häiriköidä ja lääppiä ihmisten tavaroita kaupassa? Voitte leikkiä niitä kauppaleikkejä kotona.
Joo sairasta häiriköintiä. Lapsi lukkojen taakse kotiin ja äkkiä. Ei tule mitään tollasesta hämmentämisestä ja tuotteiden lääppimisestä. Hyi yök ties miten likaisilla käpälilläkin se sen karkkipussin noukki hihnalta. HYI OLKOON mä vaan sanon!!
Ei hän häiriköi tai tee mitään kiellettyä. Kävelee aina hiljaa ja reippaasti kärryn vieressä. Uhma on jo ohi, hänen kanssaan on helppoa. Sanoi kotona heti anteeksi kun huomattiin asia kasseja purkaessa. Säälittää :( hän laittoi ihan rauhallisesti ostoksia kassiin kanssani, voihan tuollainen vahinko sattua aikuisellekin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia annat lapsesi hämmentää, häiriköidä ja lääppiä ihmisten tavaroita kaupassa? Voitte leikkiä niitä kauppaleikkejä kotona.
Joo sairasta häiriköintiä. Lapsi lukkojen taakse kotiin ja äkkiä. Ei tule mitään tollasesta hämmentämisestä ja tuotteiden lääppimisestä. Hyi yök ties miten likaisilla käpälilläkin se sen karkkipussin noukki hihnalta. HYI OLKOON mä vaan sanon!!
Et osaa asiallisesti vastata? Millä oikeudella sinun persehedelmäsi saa mellastaa kuin sika pellossa?
Lisään vielä että oli irtokarkkipussi, jos sillä on väliä.
Ap
Ilmoittaisin asiasta kauppaan ja ottaisimme yhteyttä FBI:hin joka valvontakameralle tallentaman kuvan perusteella etsisi karkkipussin omistajan käsiinsä. Saisi minulta korvaukset myös henkisistä sekä fyysisistä kärsimyksistä, jotka karkinpuute aiheutti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia annat lapsesi hämmentää, häiriköidä ja lääppiä ihmisten tavaroita kaupassa? Voitte leikkiä niitä kauppaleikkejä kotona.
Joo sairasta häiriköintiä. Lapsi lukkojen taakse kotiin ja äkkiä. Ei tule mitään tollasesta hämmentämisestä ja tuotteiden lääppimisestä. Hyi yök ties miten likaisilla käpälilläkin se sen karkkipussin noukki hihnalta. HYI OLKOON mä vaan sanon!!
Et osaa asiallisesti vastata? Millä oikeudella sinun persehedelmäsi saa mellastaa kuin sika pellossa?
Ei mulla ole persehedelmää niin en osaa suhtautua.
On se kieltämättä välillä ärsyttävää kun toisten lapset ovat pakkausalueella jatkuvasti tiellä ja pahimmassa tapauksessa alkavat rämpiä muiden ihmisten ostoksia. Opettakaa niitä käytöstapoja lapsillenne, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ei hän häiriköi tai tee mitään kiellettyä. Kävelee aina hiljaa ja reippaasti kärryn vieressä. Uhma on jo ohi, hänen kanssaan on helppoa. Sanoi kotona heti anteeksi kun huomattiin asia kasseja purkaessa. Säälittää :( hän laittoi ihan rauhallisesti ostoksia kassiin kanssani, voihan tuollainen vahinko sattua aikuisellekin.
Ap
EI tapahdu. Siksi lapsi ei ole se, joka siellä kassan päässä pakkaa ja tekee mitä lystää.
Eikös seuraavan asiakkaan tuotteet ole välikapulan toisella puolella?
Laita kaikkiin alueen fb-ryhmiin ilmoitus. Parempi jos muistat miltä asiakas näytti. Jatkossa seuraa tarkemmin lapsesi tekemisiä kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
On se kieltämättä välillä ärsyttävää kun toisten lapset ovat pakkausalueella jatkuvasti tiellä ja pahimmassa tapauksessa alkavat rämpiä muiden ihmisten ostoksia. Opettakaa niitä käytöstapoja lapsillenne, kiitos.
Ja ne kassanpäädyssä olevat hyllyt ovat kasseja varten, ei lasten kiipeilyä!
Joko teit facebook jaon ja soitit iltapäivälehtiin?!
Lapseni on ujo ja hiljainen, ei varmasti mellasta ja ole häiriöksi. Tuossa kaupassa on kassalla monta sellaista väliä mihin ostokset tulee.
Ap
Soita kauppaan ja kerro mitä tapahtui. Kertovat kyllä mitä tehdä :). Tod.näk. sanovat että ei se mitään, pitäkää pussi, vahinkoja sattuu.
Tässä punnitaan kaupan asenne ja pelisilmä asiakaspalvelussa.
Saat myös itsellesi hyvän omantunnon ja näytät tyttärellesi miten pitää toimia.
En mä nyt tuosta ehkä viitsisi kovin huonoa omaatuntoa kantaa. Jos kauppaan ei ole pitkä matka, niin saattaisin palauttaa. Mutta ei ole kovin suuri rikos syödä pussi hyvällä omallatunnolla.