Onko teillä rahat vielä Nordean tilillä näkyvissä?
Kommentit (22)
Tuo Nordea on kyllä jo viimenet 10 vuotta ollut suhteellisen epävarma pankki. Aina ongelmia ja tosi kallista se asiointi siellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei, nostin kaikki kerralla. Jaan sukulaisille. Nyt hakemaan toimeentulotukea.
Niin ennakkoperintönä? Näin me muutkin tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, 45882,12€ näkyi olevan.
Hienosti säästetty. Muista pihistellä ja olla oikein hienosti säästeliäs koko loppuelämäsi. :)
Esa Kalle Vihtori Åkerlund pääsee vankilasta juhannuksena 2025.
Tulkaa mäkkiin ampumakaistalle.
Ajattelin mennä tänään illalla nostamaan tilini tyhjäksi, tai ainakin melkein. Ei noihin voi luottaa enää.
Ei enää, kaikki meni ja olivat vielä ottaneet lisää velkaa nimiini.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin mennä tänään illalla nostamaan tilini tyhjäksi, tai ainakin melkein. Ei noihin voi luottaa enää.
Toiset ovat sitä tehneet jo vuosia. Rahaa voi antaa käteisenä lapsille kun opiskelevat ja ruokaakin sekä vaatteita voi ostaa heille. Kukaan ei siitä tiedä eikä se ole laitonta. Kyttäilevät vain raha-asioita näissä pankeissa.
Ei, kun vaihdoin pankkia jo 2003.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienosti säästetty. Muista pihistellä ja olla oikein hienosti säästeliäs koko loppuelämäsi. :)
Kiitos, olen elänyt säästeliäästi ja maksanut omakotitalon lainan pois. Seuraava iso hankinta on auton vaihto uuteen.
Nordea taitaa olla vain porvareille ilmainen asiointia myöten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, olen elänyt säästeliäästi ja maksanut omakotitalon lainan pois. Seuraava iso hankinta on auton vaihto uuteen.
No se on kyllä oikeasti hyvä asia, huumoria palstalla on toimestamme paljon.
Toivottavasti ne hakkerit nollais kaikki lainat lopullisesti 😂
Vierailija kirjoitti:
Nordea taitaa olla vain porvareille ilmainen asiointia myöten.
Nalle-pankin Björn Wahlroos kertoi joskus: "Köyhät tuovat vain hiekkaa pankin lattioille".
Olen kahden pankin asiakas. Kumpikaan ei ole Nordea tai OP, jotka kumpikin on kunnostautunut toimimattomuudella.
Oli eilen ainakin reilut 250 tonnia. Tänään maksoin vaan ruuat niin kai siellä rahaa on.
Vierailija kirjoitti:
Olen kahden pankin asiakas. Kumpikaan ei ole Nordea tai OP, jotka kumpikin on kunnostautunut toimimattomuudella.
Miten niin OP? Ei ole ikinä ongelmia mulla ollut.
Ei, nostin kaikki kerralla. Jaan sukulaisille. Nyt hakemaan toimeentulotukea.