Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset vaatii miestä tekemään töitä?

Vierailija
15.11.2015 |

Olen seurustellut useamman naisen kanssa ja suhde on päättänyt nopeasti siihen että nainen alkanut vaatia työntekoa minulta. Itseähän ei työnteko oikeastaan kiinnosta ja vaikka menisin töihin en varmana alkaisi maksamaan naisen huvituksia. Semmoinen periaate että on että nainen saa maksaa itse omat menot. Mistä voisi löytää semmoisen naisen joka ei yritä hyötyä minusta taloudellisesti ja vaadi työntekoa. Onko kunnollisia naisia olemassa vai onko kaikki miehen rahoilla siipeilijöitä?

Kommentit (182)

Vierailija
21/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itseäni ei sosiaalipummit kiinnosta, jos työkykyinen elää omasta halustaan verorahoilla niin sellainen tyyppi ei kiinnosta.

Tämän saman olen kuullut monen naisen suusta. Miksi et voisi seurustella sossupummin kanssa? Siksikö että sossupummi ei voi parantaa sinun elintasoasi. Rahako vain ratkaisee naisille?

Koska harva mies tai nainen haluaa laiskaa puolisoa, jota joutuisi kaiken lisäksi elättää. Jos tahdot parisuhteen, niin tienaat omat rahasi, etkä loisi naisen lompakolla.

Työtön ei tarkoita samaa kuin laiska.

Antaa kyllä todella laiskan vaikutelman jos omasta tahdostaan on työtön.

Vierailija
22/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen vaatii miestä tekemään töitä, on miehellä oikeus vaatia naista olemaan kaunis ja huolehtimaan ulkonäöstään.

Ei, vaan jos nainen vaatii miestä tekemään töitä, voi mies vaatia naista tekemään töitä. Nyt on vuosi 2015. Herätys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itseäni ei sosiaalipummit kiinnosta, jos työkykyinen elää omasta halustaan verorahoilla niin sellainen tyyppi ei kiinnosta.

Tämän saman olen kuullut monen naisen suusta. Miksi et voisi seurustella sossupummin kanssa? Siksikö että sossupummi ei voi parantaa sinun elintasoasi. Rahako vain ratkaisee naisille?

Kaipa se sossupummi alentaa naisen elintasoa, ehkäpä siitä kyse?

Vierailija
24/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska harva mies tai nainen haluaa laiskaa puolisoa, jota joutuisi kaiken lisäksi elättää. Jos tahdot parisuhteen, niin tienaat omat rahasi, etkä loisi naisen lompakolla.

En ole laiska ja harrastan liikuntaakin. Ei naisen tarvitse minua elättää. Saan työmarkkinatukea, toimeentulotukea ja asumistukea. Kyllä hyvin pärjään tonnilla kuussa eikä pienpalkkanen duunari mua leveemmin elä.

Ap

Vierailija
25/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole laiska ja harrastan liikuntaakin. Ei naisen tarvitse minua elättää. Saan työmarkkinatukea, toimeentulotukea ja asumistukea. Kyllä hyvin pärjään tonnilla kuussa eikä pienpalkkanen duunari mua leveemmin elä.

Ap

Odotat kuitenkin, että nainen tulee maksamaan sun matkat yms, kun et itse päästäisi naista ilman sua mihinkään reissuun.

Vierailija
26/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen vaatii miestä tekemään töitä, on miehellä oikeus vaatia naista olemaan kaunis ja huolehtimaan ulkonäöstään.

Ei, vaan jos nainen vaatii miestä tekemään töitä, voi mies vaatia naista tekemään töitä. Nyt on vuosi 2015. Herätys.

Se vain on fakta, että naisen kaunis ulkonäkö on merkittävässä osassa siinä, että miten mies kiinnostuu naisesta. Se on tuon asian osalta ihan sama, millaisessa yhteiskunnassa elämme. Luuletko, että miehen ikiaikainen kiinnostus naisen kauniiseen ulkonäköön lopahtaa vain siksi, koska nyt on vuosi 2015? Herätys sinnekkin.

Vierailija
27/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sulla on kuule yritystä ja paisuttelua "vähän" liikaa. Enemmmän malttia, vähemmän paisuttelua feikkaamiseen ja ehkä sä joskus onnistut mua imitoimaan.

t. aito.

Vierailija
28/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvosta tuppaavat valikoitua rusinat pullasta.

Vierailija
29/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut jaksaa, voi luoja. Samaa vitun lässytystä saman idiootin kanssa. Eihän hullut lopeta ikinä, kai te nyt sen edes tajuatte.

Vierailija
30/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Odotat kuitenkin, että nainen tulee maksamaan sun matkat yms, kun et itse päästäisi naista ilman sua mihinkään reissuun.

En odota ja päästäisin jos itse reissunsa maksaa. Mitä sä sekoilet?

Ap

Vierailija
31/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jotkut jaksaa, voi luoja. Samaa vitun lässytystä saman idiootin kanssa. Eihän hullut lopeta ikinä, kai te nyt sen edes tajuatte.

Ihan ensi kertaa tänne palstalle kirjoittelen.

Ap

Vierailija
32/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Toimeentulotuki ja asumistuki tipahtavat heti pois kun muutat yhteen jonkun kanssa. Tai ainakin tippuvat reilusti. Et millään pysty kustantamaan työmarkkinatuella (joka on noin 500e) puolta vuokrasta, sähkölaskusta, vakuutuksista yms. 

Eli toisin sanoen loisisit naisen lompakolla.

Vierailija
33/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Toimeentulotuki ja asumistuki tipahtavat heti pois kun muutat yhteen jonkun kanssa. Tai ainakin tippuvat reilusti. Et millään pysty kustantamaan työmarkkinatuella (joka on noin 500e) puolta vuokrasta, sähkölaskusta, vakuutuksista yms. 

Eli toisin sanoen loisisit naisen lompakolla.

Ei ole pakko muuttaa virallisesti naisen kanssa yhteen. Voi pitää ns kulissiasuntoa ettei tue tipu. Näin tekevät monet sossupummi tuttuni. Sikäli typerä järjestelmä että tuet tippuu yhteen muuttaessa ja ei ihme kun asunnoista pulaa kun yhteiskunta pakottaa ihmiset asumaan yksinään.

Ap

Vierailija
34/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäisi löytää sellainen nainen, joka tyytyy vaatimattomaan elämäntapaan ja elintasoon. Mä seurustelin kerran miehen kanssa, joka eli yhteiskunnan tukien varassa, mutta ei se suhde ollut juuri sinkkuutta kummallisempaa eli edelleenkin tein kaikki kivat asiat ystävieni enkä miehen kanssa. Suhde kaatui lopulta siihen, että miehestä kuitenkin tuli mustasukkainen eikä olisi enää halunnut, että minäkään käyn juuri missään. Varsinkin ystävättärien kanssa tehdyt ulkomaanreissut muuttuivat miehelle suorastaan punaiseksi vaatteeksi. 

Vierailija
35/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, vastaa yhteen ainoaan kysymykseen: teetkö vapaaehtoisesti KOTITÖITÄ? Käytkö kaupassa, laitatko ruokaa, tiskaatko, siivoatko? Teetkö joka päivä kotitöitä, vai kuuluisivatko ne parisuhteessa mielestäsi vain naisille (kuten työssäkäynti)? Vai onko ihanneparisuhteesi sellainen, jossa ei koskaan esim. aterioida yhdessä?

Vierailija
36/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä imitaattorista näköjään ole mihinkään. Topikki lässähtää jo parin sivun jälkeen.

Pitäisiköhän ottaa ohjat omiin käsiin?

Vierailija
37/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse hiukan samanlaisessa tilanteessa kuin ap. Olen kylläkin jo keski-ikäinen ja tällä hetkellä suhteessa. Siltikin naisystävä ja entiset naisystävät ovat tätä työntekoa kovasti kannattaneet (vaikka olen ollut suhteen aikana töissä!). Ei minulla töitä vastaan sinänsä mitään käytännössä ole. Onhan ne teoreettisellä tasolla suurimmalle osalle populaa tietysti suuri päiväkoti ja käytännössä tarpeettomia. Olen työtön, mutta haen jatkuvasti töitä. En usko, että elämässäni enää tulen koskaan töitä saamaan. Olen vain huomannut, että aina on vähintään ollut noin 20 hakijaa, ja keski-ikäisen arpa ei vaan voita.

Joka tapauksessa naisystäväni on työntämässä minua töihin. Levittelen käsiäni ja kysyn, että minne. Ja aina tulee mitä mielikuvituksellisempia vaihtoehtoja tai menneen maailman vaihtoehtoja.

Minulla on oma perintötalo, jossa asun osan ajasta. Osan ajasta olen naisystäväni luona. Osan olemme minun talossani.

Rahankäyttö on meillä melkein ihan oma. Yhteiset menot, kuten ruoka, kun ollaan yhdessä, jaetaan. Rehellisesti sanottuna kulut menevät aika lailla tasan. Minusta kumpikaan ei siipeile toisen kustannuksella.

Kotityöt jaetaan. Usein minä tiskaan ja pesen pyykin. Naisystävä kylläkin siivoaa enemmän, mutta hän haluaa siivota 1-2 kertaa viikossa. Minulle riittäisi kerran 2 viikossa.

Minulla on auto, jolla jonkin verran ajetaan. Hoidan auton kustannukset itse lähes kokonaan. Joskus kun tekee tiukkaa, niin naisystävä maksaa bensan, mutta harvoin.

(Loma)matkoja emme ole paljon tehneet. Kerran oltiin Tallinnassa. Minä maksoin reissun. Ei ollut niin kallis. Olemme kyllä harkinneet matkailevamme enemmän. Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että naisystäväni matkustelisi itse. Ainoa este on naisystäväni kielitaito, joka on nolla.

Vierailija
38/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kyllä naisen tarkoitusperistä, jos nainen koko ajan yrittää pakottaa töihin. Ei kannata alistua naisen rahantekovälineeksi.

Vierailija
39/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsi maksaa munasta, koska sitä on ilmaiseksi pilvinpimein tarjolla. Laiska mies on laiska kaikessa, enkä halua maksajan roolin lisäksi olla vielä piikakin laiskurille. Mitä sellaisesta saisin itse?

Minäkään en ikinä maksa ikinä pillusta, koska en ole ikinä joutunut tekemään itse aloitetta. En kyllä maksa lehmille mitään muutakaan. On sen verran paljon käyttänyt hyväksi rahallisesti ja muutenkin.

T: M

Vierailija
40/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En viitsi maksaa munasta, koska sitä on ilmaiseksi pilvinpimein tarjolla.

Eli käytännössä vaadit maksua pillussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi